Moet vrijdag terugkomen om nog een meting te doen van eiblaasje. Ook over een tijdje weer nieuwe meting van zaadcellen, heeft nu nog geen zin zei de fert.arts..Ze zei ook dat ieder zaad ups en downs kent, dus dat dit nog helemaal niets wil zeggen...Toch had ik gehoopt dat het allemaal goed was, dat had me meer gerustgesteld..
Ik ga heel erg hard voor je duimen Verhip, hopelijk krijgen jullie over een tijdje goed nieuws te horen.
ik wil graag op de lijst voor 1 juni, had za.dag een positieve ovu test en nu is het dus afwachten maar.. ik ben benieuwd! Als t deze ronde niks worst kan ik ook nog de 30 ste mee met de auto maarre..die wil ikeigenlijk wel graag missen!
Mijn vriend zijn zaad is ook niet goed We moeten weer een sementest doen in juni Als de man in 3 mnd dan ziek is geweest kan het zijn dat het zaad dan minder goed is...
Tuurlijk hoop je en verwacht je dat het allemaal goed is. Nou ja, afgaande op die fertiliteitsarts is en blijft het dus een momentopname. Hopelijk is bij de volgende meting alles wel in orde. Hopelijk is alles wel in 1x in orde met jouw eitjes! Ik duim voor jullie! liefs noppie
Sementest is toch samenlevingstest of zaadtest? Hij is de hele maand februari niet zo lekker geweest, wel even geleden, maar het kan effect hebben zegt de fa. Verder was wel alles goed met alle onderzoeken?
Hoi allemaal, Ik wil ook wel graag met die geweldige snelle roze bak mee! Mijn NOD is ongeveer 18 juni. Groetjes Dib
Ik zie er meer op 1 jun in de roze bolide... We hebben geklust op de 17de, ik hoop het zo... Heb zere tepels al een paar dagen....zou dat door die eisprong komen? Vorige maand was ik heel heftig ongesteld, echt rood zeg maar, normaal heb ik dat ook nooit (rollende oogjes)
So hee dat is pas een ovu test. Vraagje waarom heb zijn jouw testen roze en blauw? In de grbuiksaanwijzing stond vermeld dat ze roze zijn maar die van mij zijn blauw.
omdat ze bij babyboom 2 verschillende kleuren hebben ik heb 2x besteld en kreeg de roze en daarna de blauwe
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81 17 : Manon77, fio, noppie 18 : Dib 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : Fampje, lynn1986 21 : Verhip, Kippie75 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 75 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Tessa8, suusje34, marb, dinkie1982, silvana81, dib en mezelf toegevoegd...
Nope mn ventje is niet thuis is vrachtwagen chauffeur en is alleen de weekenden thuis maar we hebben t afgelopen weekend gelukkig wel veel geklust dus wie weet
Ik hoop voor je dat het raak is. Ik ga nu mijn ovu testje eens doen. De eerste deze maand dus zal nog wel negatief zijn.
Het is een zaad test Ik maak geen prog. aan van mezelf en mocht dus deze maand clomid gebruiken Het werkt wel moet ik zeggen whahaha 44,7!maar liefst! Eerder was dat 1,3 1,8 Dat je hubbie ziek was heeft er denk ik echt wat mee temaken Mijn hubbie lag zelfs in het ziekenhuis...Dus daarom doet hij de semen test pas in juni Anders krijg je toch slecht nieuws anders...
Je vind je ei heus wel, je moet alleen even doortesten totdat je m gevonden hebt vorige maand had ik m op dag 18 en nu op dag 14 dus alles kan
Ik ben ook niet zo bang dat ik hem niet vind. Maar blijft toch altijd eventjes spannend. We klussen vanaf dit weekend om de dag en ik verwacht dat ik zaterdag mijn eisprong heb. Dus komt helemaal goed.