owja, was vergeten dat dat ook op een aankomende ongi duidt, heb gister een bak wokkels achter elkaar opgevroten. En ben mega chaggie.
Hahahaha! Wat een reacties, dames! Ik ga echt SUPER mijn best doen om vrijdag pas te testen! Ik kan het, ik kan het, ik kan het, ik kan het! Lintje; Nee, dat is inderdaad niet tegenhouden... Hahaha! Dizzy; Ja, ik weet het. Teleurstelling is echt k*t, dus ik ga echt pas vrijdag testen! Als ik dan nog niet ongi ben uiteraard... Angela; YES MADAM! Ik doe niets! Hahaha! Tentamens gaan tot nu toe erg goed, nog 2 te gaan! Wat lief dat je daar aan denkt! Het geeft trouwens een uitstekend alternatief om aan andere dingen te denken dan een naderde NOD! Marriedgirl; Daar hou ik je aan! Jij zorgt er gewoon voor dat je vrijdag nog niet ongi bent en dan testen we samen! Keep up that good tantra!
Oh, en waarschijnlijk word ik toch gewoon ongi! Nu ik die verhalen over vreetbuien lees, bedenk ik me ook ineens dat ik de afgelopen dagen het huis ook flink aan het leegvreten ben. M'n lief moet daar altijd ontzettend om lachen; zo'n klein meisje (zegt hij dan en bedankt schat!) die een hele zak chips wegwerkt. Meiden, we zullen het zien! Een ding is zeker; er MOET hier meer roze komen!
Ik ga het zeker proberen Jenna.. geen bloed, geeft moed geen bloed, geeft moed geen bloed, geeft moed geen bloed, geeft moed geen bloed, geeft moed geen bloed, geeft moed geen rood, geen nood geen rood, geen nood geen rood, geen nood geen rood, geen nood geen rood, geen nood geen rood, geen nood Kan iemand mij nog even naar de 12e verplaatsen? (stond op de 19e)
Hallo dames! Hoe is het met jullie hier in Juni? Zag al aardig wat zwangeren... en ook helaas behoorlijk wat rood! Das minder... Ik moet wachten tot 11 Juli... althans, als ik me langste cycli aanhoud. Hoop natuurlijk dat ik doormiddel van de ovu testen kan merken dat mijn cycli korter is deze keer... maar ja... even afwachten he? Ik wens jullie allemaal heeeeeel veeeeeeeel succes deze maand... en mocht het niet lukken (niet te hopen) dan met volle moed de volgende ronde in he? Dikke Knuffel van Mij!
Dames die ongi zijn geworden: BALEN! Volgens mij zijn er niet meer zwangeren bijgekomen afgelopen 2 dagen, anders natuurlijk gefeliciteerd! Iemand bekend met steken in de onderbuik net boven de lies als je opstaat uit een stoel? Heb dit sinds 2 dagen. Zit een week voor mijn NOD.... Heb zeker een eisprong gehad want had een mega positieve ovutest! Heb ook rommelende darmen sinds een dag...?HELP!? Wachtenden...succes nogmaals! Liefs, Manon.
Ik ben niet zo goed in tantra's.... Met in juni onze nod dagen, lopen wij in februari mooi te zijn achter de kinderwagen
hey meiden morgen eindelijk naar de dokter YES heb ik morgen dan eindelijk mn zekerheid ik hoop het zooooo
Hey meis! Ik hoop ook voor je dat je dan eindelijk uit de ondzekerheid bent... en ons goed nieuws komt vertellen. Valt denk niet mee om zolang al in onzekerheid te zitten! Dikke Knuffel van MIJ!
hey meiden nou nee ik kan nu aan mezelf merken dat ik er echt genoeg van heb. morgen eerst werken tot 12 uur (grrrrrrrrrrrrrr) en dan snel naar de dokter toe
Nou twigger, ik hoop dat de dokter zekerheid kan brengen! Maar je gaat morgenvroeg toch ook zo'n digitale doen? voor mij komt morgen ook uitsluitsel denk ik. Ben echt ongelooflijk chaggie, dus of morgen ongesteld of een posi-test. (hoop ik)