NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @aura, testen zijn positief.... maar klussen kan altijd! ;)

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Aura; Het heeft ALTIJD zin om te klussen! :)

Haha, nee zo te zien aan die ovu-testen heb je je ei gehad. Maar goed, het kan nooit kwaad om nog even door te gaan toch? ;)

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha! Marooz, we dachten hetzelfde... :)

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    pffffffffff nouw ik mag alweer op rood :'( wat een gezeur, zit er helemaal doorheen, zit in een vreselijke rot periode, en dan wordt je verdorrie ook nog eens ongi :'( :'(

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    ik jankte mijn ogen altijd al uit mn kop als ik ongi werd (hormoontjes he?) Maar nu ik zwanger probeer te worden is het al helemaal drama...
    dus een dikke digi-knuf voor alle ongidames!

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    morgenvroeg maar weer een keer testen met die supergevoelige testen van mat-care. Verwacht er alleen niet veel meer van..

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi!
    ik kom even het hek sluiten zoals u de laatste tijd van me gewend bent!
    :)
    beeehhh veel ongi erbij sinds ik naar mijn werk ging :( hou daar eens mee op met ongi worden! ;)

@aura: en @jenna: HO je ei is niet geweest als ovu test positief is; de LHpiek die eraan vooráf gaat is geweest!
    dus ei moet nog komen!

pas als ovu test nega is, is de piek die hem aankondigt voorbij. en dán moet ei nog komen.
    dus, klussen op dag van posi ovu test MOET juist, en liever ook nog dag van nega ovu test...

aldus sprak klingel, vermoeid maar voldaan, en morgen lekker vrij en dineren in sterrenrestaurant met vriendinnetje dus helemaal fijn,

veel liefs allemaal!

*en tortilla's met quacomole en bubbelnepwijn voor op de wachtbank*
    ;)

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Goeie morgen meiden

Vandaag EINDELIJK naar de dokter YES !
    net toch nog even een testje gewaagd, maar ja jullie raden het al, weer een heel licht 2e lijntje
    Wat ik me nou afvroeg he, zijn er nou helemaal geen andere mogelijkheden voor een 2e streepje dan alleen met hcg ?
    Owww ik kan niet wachten pffff wat een ellende dit zeg
    nog een paar uurtjes en ik ben ervanaf
    wat de uitslag ook zal zijn, ik heb rust (dan)

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

succes twigger!

10. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Jarig? Proficiat!

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Tips voor het testen:
    Zorg dat de test voldoende urine heeft opgenomen
    Je hoeft een test niet met ochtendurine uit te voeren, maar zorg wel dat je niet teveel hebt gedronken. Anders wordt de urine niet geconcentreerd genoeg.
    Als je twijfelt over het resultaat, vraag dan iemand anders wat hij/zij ziet. Vroeg in de zwangerschap is het soms moeilijk om in je eentje te moeten "beslissen" of het positief of negatief is.
    Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een "misschien" totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch "ongesteld" wordt.

Bron: Marcare.nl

12. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Twigger:

Succes dadelijk bij de huisarts... Toch even om teleurstelling te voorkomen, een huisarts doet hetzelfde dan wat jij al een aantal dagen doet. Een zwangerschapstest afnemen, waarschijnlijk nog dezelfde als die je zelf gebruikt. Het zou vreemd zijn als deze test ineens heel donker is...Ik hoop het wel voor je, want dan ben je eindelijk uit de onzekerheid... Laat je snel iets weten als je bent geweest?

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik neem mn testen gewoon mee dan kan ze het zien
    en dan stuurt ze me maar naar t ziekenhuis voor een bloedtest hoor
    ben deze onzekerheid zat
    door dit gestres rook ik me de T en dat is juist nu niet de bedoeling

14. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meisjes,

dacht zal weer eens even iets van me laten horen!
    Gaat wel goed met me. Heb me kuurtje primolut erop zitten en dit is de 3e dag na kuur en nog niet ongi... Volgens mij moet ik morgen de gyn bellen. Heeft iemand ervaring met hoe dit zit? Ben de bijsluiter kwijt!

Maar goed zodra ik ongi ben geweest hoop ik dat ik voor de 2e ronde kan, eerste ronde duurt nog vanaf eind februari. Hoezo lang, haha. Maar goed de druk is van de ketel, heb geen haast en we zien wel wat er gebeurd!

15. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ha Natjes, lang geleden...

Balen zeg, dat je nu nog niet ongi bent..Misschien kan je de bijsluiter vinden op het web..Van de meeste medcijnen staan bijsluiters op internet...

16. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Kan ik me goed voorstellen :)

Succes!

17. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    Enkele dagen na het stoppen met Primolut N zal er een ontrekkingsbloeding optreden. Althans dat was bij mij het geval...meestal kwam het bij ma 3 of 4 dagen na het stoppen[/b]

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Natjes: leuk weer wat van je te lezen en hopelijk ga je nu weer een x ongi worden. Ieder geval positief berichtje van Angelina, dus hou ons op de hoogte!

Twigger: heel veel suc6 vandaag en laat ff weten hoe het is gegaan he! Hoe laat moet je er zijn?

Bij mij gaan de GIGANTISCHE KLUSDAGEN bijna weer van start. (waren ze al hoor...), maar vriendlief gaat vrijdag voor een weekend weg!!!
    Ik moet er dus voor zorgen dat ie "zo licht mogelijk" vertrekt! Whahaha ;)

19. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

goedemorgen alemaal,

twigger succes zo meteen!

hier nog steeds steeds trekkingen aan me eierstokken van 2 kanten, word e rniet goed van....soms is t ff weg en dan voel ik t weer..
    word er niet vrolijk van irritante gezeur.

Maar29 succes met je klusdagen, en goed je best doen haha je moet alles eruit halen bij hem :)

groeties

20. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    succes ermee ;)

Share This Page