NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik ga er weer vandoor..

Morgen ben ik er weer.

Groetjes

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mischien dat ik vannacht nog even kom kijken of ik roze zie :) heb namelijk nachtdienst.
    Fijne avond nog

3. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Twigger balen meid ! Wat een stomme koe is me dat nu ! :evil:
    Ik zou zeker ook niet wachten tot volgende dinsdag hoor ! Het kan zeker niet langer dan 2 dagen duren eer ze zo een uislag hebben ! En ik werk in een rusthuis , na zeker 2 dagen hebben wij of de huisarts de uitslagen van het bloedonderzoek !

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Sanne, je test is nog steeds niet helemaal positief (dan zouden allebei de lijntjes dezelfde kleur hebben of de teststreep zelfs donkerder). Waarschijnlijk dat je morgen of overmorgen een echt positieve hebt... maar omdat zaadjes wel 3 dagen kunnen overleven zou ik zeker klussen!

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @loeka

ja ik bel ook vrijdag op hoor
    ben t nu zo zat
    ik weet ook wel dat ik niet de enige ben bij wie t bloed onderzocht moet worden maar 4 werkdagen duurt me te lang hihi
    Als het zo is dan wil ik t wel op vaderdag tegen mn ventje kunnen zeggen hoor
    maar als de uitslag niet binnen is vrijdag dan test ik zondagmorgen nog een keer dan zijn we alweer 4 dagen verder

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Owke, word vanaaf ook klussen voor mijn nachtdienst ;) want morgen is mijn vriend niet thuis, kvond test al positiever dan vanmorgen dus....

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hoi Twigger, ik had denk ik zoiezo een andere zw-test bij de huisarts geeist, ze krijgen er toch voor betaald dat je dat daar komt doen?! Ik duim voor je dat je bloeduitslag wat eerder komt hoor, 6 dagen is wel erg lang...

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @dizzy

ik kan t wel eissen maar dan zegt ze je hebt je bloedonderzoek dus wacht die maar af
    ik heb hier 6 licht positieve zwangerschapstesten liggen dus een test van hun maakt geen verschil meer
    ook al zou hij daar ook licht positief zijn dan nog kan ze geen zekerheid geven want hij is zo licht
    dus de enige zekerheid die ze me nu kunnen bieden is de uitslag van t bloed

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mooie nieuwe banner, Twigger!

En, Anne, thanx dat je me erbij hebt gezet!

Ga vanavond naar SatC the movie.. ben nu ff de laatste afleveringen aan het kijken, janken!

10. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Oh, super!
    Ik ga vrijdagavond! Dus niets verklappen hier he? (Ook al heb ik de trailer al gezien en weet al veel van wat er gaat gebeuren... ;) )

Ik heb nu al een pak zakdoeken in m'n tas gestopt, dat wordt brullen vrijdag! :)

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook dat de volgende test waarschijnlijk nog donkerder is. Dus nu nog niet positief, maar wel bijna!
    Veel klusplezier :)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier worden mijn ovulatietesten steeds lichter nu i.p.v donkerder. Ik heb dan ook eens in een andere maand gehad dat ik niet een hele positieve test had, maar toch een eisprong heb gehad. Misschien is dat nu ook aan de hand? Dan ..... heb ik uitgerekend.... heb ik wel een latere NOD.
    Ik zal zo blij zijn als ik wat zekerheid heb met mijn cyclus...... na de mk weet je het maar nooit. Nog even afwachten dus maar weer.

13. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik moet gauw even bijlezen, zeg.
    Ben een week internetloos geweest :cry:
    en zal wel weer veel gemist hebben.
    Ik zag dat er weer een heleboel zwanger zijn geworden.
    Gemiddeld 1 per dag :D.
    Ik ga weer de wachtbank op.
    Voor de ongi-meiden: Succes in de volgende ronde.

Groetjes,
    Maine :)

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    check!

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @twigger geef me eens ff een flinke update, ik ben alweer ff door drukte niet geweest, maar ik moet zoooooveeeeeel terug lezen, vanaf dat je de bloeding kreeg en naar de ha ging

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nou Twigger, ik had die assistente toch aan der haartjes over der burootje getrokken en een nieuwe test laten doen. Maar goed, ik sta dan ook niet bekend om mijn engele geduld :)

17. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik pm je wel even

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Waaaaaar blijft het rooozzeee??

Zal wel afwachten tot vrijdag worden, dan gaan er een hoop meiden testen, en dan hoop ik dat ze allemaal roze of babyblauw worden [-o<

19. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hopelijk zijn er vrijdag veel positieve testers. Voor mij is het nog te vroeg. NOD 17 juni. Wacht nog wel ff om teleurstelling te voorkomen!

Had een aantal pagina's geleden gevraagd of iemand bekend is met steken in de onderbuik net boven de lies bij opstaan uit een stoel... Niemand mee bekend? Het is niet altijd maar af en toe...

@Natjes: Lang niet gezien, welkom terug!
    @de rest succes met wachten/ testen/ klussen e.d.

Liefs, Manon.

20. @ Twigger! Hey Meis!

Pff valt niet mee he? sjongejonge wat een rot artsen tegenwoordig!
    Gelukkig heb je een bloedonderzoek gehad... nu nog even geduld opbrengen voor de uitslag meis!
    Ik denk aan je ;)
    Hele dikke Knuffel,
    van MIJ!

Deel Deze Pagina