Ben even terug van weg geweest Scheelt wel denk ik, dat je er niet constant mee bezig bent.... we zijn het weekend even lekker weggeweest, en lekker veel geklusd 8) Dus kan nu wel op de wachtbank
He, Verhip, dikke knuffel hoor! Ik ga zo grey's kijken. Tot morgen! Jammer dat je niet iedere dag kans hebt op een zwangerschap, hoefde je niet zo lang te wachten iedere keer.
Hee Verhip, kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent, hopelijk over een tijdje beter nieuws.. en hopelijk vrijdag een goed gegroeit eiblaasje. Groetjes
Verdorie!Ik heb NU mijn eisprong... *Hubbie rent gelijk naar boven whahah* Heb zelfs roze verlies daardoor... Nou we zullen zien ja toch?
Ach Verhip das niet het nieuws waar je op zit te wachten... hopelijk zijn die paar zaadjes sterk genoeg en duurt het niet lang meer!
Goooooooood morning ladys Weer een nieuwe dag aangebroken en maar wachten en wachten hihi nog 14 dagen Werd vanmorgen wakker en had ineens een bloedneus Ik kan mezelf niet meer herinneren wanneer ik een bloedneus gehad heb Raar maar waar. @ Verhip: Meissie wat een rot nieuws Ik hoop echt voor je dat er een goede zaadcel bijzit die je toch weet te bevruchten Het is je gegund Knuffie Voor de rest van de meiden suc-6 met klussen en wachten
Hier nog even nieuws vanuit mei maar eh.... nog steeds geen ongi en een nega test. Ik wil zoooo graag met jullie meedoen en weer aan de slag kunnen. ahum twigger..... ik had de vorige keer een bloedneus toen ik zwanger bleek te zijn. Ga je niet gekmaken maar zal je extra in de gaten houden deze maand.
Dankjewel voor jullie reacties, helpt toch ook weer een beetje..Ik ben ook zo blij dat wij het een paar mensen in de omgeving hebben verteld, want ik moest gisteren echt een aantal keer mijn verhaal kwijt. Ze kunnen er wel niet veel mee, maar toch. Ik praat ook en typ nu ook weer alsof het een ander stel is waar het overgaat, heel raar. Ik besef nog steeds niet helemaal dat het over ons gaat, over mij. Ik moet zeggen dat nu de druk wel van de ketel af is, het gaat gewoon nog een hele tijd duren voordat ik zwanger raak. En ik zal zwanger raken, met hulp van een arts of zonder!
twigger ik wil je ook niet gek maken maar toen ik zwanger was van mijn 1e had ik ook geregeld een bloedneus. Dit begon pas nadat ik 8 weken zwanger was hoor.
Hey Meiden, Ja ik had dat wel eens gelezen over bloedneuzen en zwangerschap Maar goed heb gister pas mn ei gehad dus de kans dat ik nu al zwange ben lijkt me wel heeeeeeeeeeel klein En stel DAT ik zwanger ben dan moet het vruchtje nog innestelen dus het zal daar wel niet mee te maken hebben denk ik K ga zo nog even een ovu testje doen even kijken wat ie doet Ik kom er zo op terug
Ha meiden. Ik kom mij ook aansluiten bij dit topic. Ik heb nog geen ei gehad deze maand, dus kom ik automatisch al in NOD juni terecht. Dit is onze eerste echte ronde. Vorige maand alleen gestopt met de pil en verder niets gedaan. Ik test sinds dag 9, nu op de 20e dag nog geen ei! We testen braaf verder ! NOD van juni dus nog niet bekend...