@Shannah: waarom zou je moeten schommelen met je temp dan? Als íe lekker stabiel is, is dat toch alleen maar fijn? Bij mij wil m'n temp voor ei nog wel eens een beetje schommelen, maar na ei had ik ook een stabiele temp afgelopen maand hoor! Succes in elk geval. Ik hoop dat je temp nog wat verder gaat stijgen. Zou je namelijk wel eens zwanger kunnen zijn
Ja ben deze ochtend niet zo vrolijk meer . Ik heb geen zin om naar de uni te gaan maar goed het moet maar. Tja hoe vind ik die combinatie? Ja ik durf het aan omdat ik gelukkig bijna klaar ben maar als ik nu zwanger ben moet ik mijn laatste tentamen met een grote buik afleggen . En jij? meiden ik heb trouwens een nieuw account aangemaakt omdat ik geen mails kreeg bij die vorige. Het was zo niet meer bij te houden waar ik gepost had. Maar nu klopt mijn banner niet meer?
@tezz, dank voor je antwoord. Tja, ik weet niet waarom mijn temp moet schommelen, maar omdat ik geen enkel kaartje zag met zo'n gelijke temp als ik dacht ik........ heb ik een raar lichaam? Is het altijd zo dat je temp omhoog gaat naarmate de NOD dichterbij komt? Of hoeft dat ook niet? Groet, Shannah
@Shannah: meestal stijgt je temp na je ei naar een (min of meer) vaste temperatuur. Maar als je zwanger bent heb je de kans dat je temp voor de tweede keer gaat stijgen rond nod. Hou je je temp bij op Fertility Friend? Daar staat alles prachtig uitgelegd.
@Tezzz; nee, ik houd mijn temp niet bij op Fertility Friend. Komt waarschijnlijk door het Engels. Ik moet me iets meer inspannen bij Engels en ik heb er de puf niet voor..... Ik hoef m'n temp ook niet bij te houden omdat mijn cyclus altijd hetzelfde is en precies weet wanneer mij ei komt, maar doe het voor de leuk. Heb ik met m'n vorige zs ook gedaan en volgens mij bleef de temp na mij ei op 37 staan tot de test. Bedankt voor je antwoord. Groet, Shannah
mag ik huilen ? mag ik schreuwen ? mag ik alles doen wat niet mag ? AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH de uitslag was binnen ennnnnnnnnnnnnnnn Er is hcg in mijn urine aangetroffen MAAR het is 0,6 nu weten ze niet of het dus een hele prille zwangerschap is OF toch een miskraam De dokter zal mij vanmiddag zelf even bellen NU WEEET IK NOG NIKS ! maar ik ben bang dat het het laatste is want het is wel heel weinig
O Twigger wat een (&^^&$^%* situatie ik hoop toch voor je dat het in een heel vroeg stadium van je zwangerschap is. Dikke cyperknuf
Pff... heb echt zoveel symptomen. Elke andere maand zou ik denken dat ik zwanger ben, maar het KAN gewoon niet. M'n vriend is van dag 1 t/m dag 18 in het buitenland geweest...
ik ga niet meer van een zwangerschap uit het is nu 12 dagen na bloeding dan had er wel veel meer in mn urine moeten zitten dus ga toch van t laatste uit *)(&#@*(&*)&)#&$^ZOOI !
he twigger, nog steeds in de onzekerheid dus. sterkte hoor, ik hoop dat ze het allemaal mis hebben en dat je toch zwanger bent. hier ook aan het broekloeren. nog niks gelukkig! voel me verder goed. heb alleen geen zere borsten en dat heb ik normaal voor mijn ongi altijd wel.... raar lichaam. heb alleen dat het 'van onderen' (sorry) zeurderig aanvoelt al een paar dagen. maar geen krampen, buikpijn, of bruinverlies. vaaaaggggg.... als ik zondag nog niet ongi ben ga ik een testje wagen (maandag NOD). leuk wel, voor vaderdag. maar ik denk dat het niet raak is, want voel me heel anders dan toen ik wel zwanger was. jullie succes allemaal! ik wil roze zien hoor!
Zeg nooit nooit, je kan al zwanger raken van voorvocht, dus als je uberhaubt deze maand geklust hebt bestaat er altijd wel kans Gr Knorretjuh
Hoi Maris, Spannend hè die ovutesten.. en oh zo leuk als je je ei vindt (heb mn ei deze maand voor het eerst gevonden). * vangt ook nog wat HCG *
JEETJE MINA TWIGGER! sorry voor de uitroeptekens, maar dit is toch niet meer te geloven! Denk je zekerheid te krijgen, krijg je dit weer! Sterkte! Ik vind het al klote dat ik nega heb getest en nog niet ongi ben, maar als ik die onzekerheid van jou lees, moet ik me maar heel erg gaan schamen! Echt nogmaals heel veel sterkte! wat een K-situatie! ** dikke knuffel **
nou de dokter heeft me net al gebeld het is exit voor mij het is toch een miskraam geweest hij zegt zelf ook al 0.6 is veel te weinig voor een zwangerschap van 12 dagen na bloeding of 9 dagen overtijd dan had ik al zeker boven de 100 moeten zitten minimaal dus ja nieuwe kansen nieuwe ronden denk ik dan maar k ga nu ff een uurtje op bed liggen voel me zi K*T nou he
oh twigger wat vreselijk zoiets.... om gek van te worden. Ik hoop voor je dat de dokter snel belt en dat je een echo ofzo krijgt, want dit is natuurlijk niet te doen die onzekerheid he! dikke knuf meis