Hey Klingel, Mooi dat je temp. weer omhoog is! Werkze he! Ik nog een uur dan weer lekker naar huis.... Nu weer eventjes broekloeren op de plee .
Leuk he dat broekloeren ik ben inmiddels ook al een volleerde broekloerder Iemand nog wat leuks te melden hier?
Nee...niks te melden...ook broekloeren hier...en heel veel plassen...al vanaf het weekend...maar heb ik met ongi ook altijd( die er nog niet is )
Hey Twigger, jammer dat het geen happy end is. Sterkte toegewenst meid! Ik hoop dat je toch nog met goede moed de volgende ronde ingaat. Ik heb voor de lol getempt en het was 37.3. OOooo wat jammer dat ik vanochtend niet heb getempt. mmmm misschien ga ik dat de komende ronde doen mocht het niet gelukt zijn. Lijkt me ook wel handig om het erbij te doen. Ik kom er ook niet uit met die **** paper. Grrrrrrrrrrrrrr ik word er gek van! :x
Twigger: wat ontzettend balen voor je meid! En we haddenhier allemaal zo'n goede hoop voor je! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen...... Sterkte! Groetjes, Angela
haha...zal ik doen hoor...maar dit is 2e ronde en de 1e ronde had ik cyclus van 31 dagen en nu zit ik op dag 34...ontpillen dus waarschijnelijk, maar volgens mij heb ik eisprong rond 27 mei gehad...gezien aan de hand van afscheiding...draderig...getsie... Heb gisterochtend negatief getest dus ik moet gewoon afwachten nu...
Lijkt me een goed plan die soesjes, alleen met koffie erbij. Ik word echt moe van dat wachten. Zit de hele dag het forum te lezen alsof ik verslaafd ben en ik doe thuis verder helemaal niets.......
Marriedgirl; Foei! Je zou met mij testen morgen! Doe je het nou morgen nog een keer...speciaal voor mij...? Enne, ik heb ook gehoord dat Predictor niet zo vroeg al posi test. Kom op! Waar blijft die tantra...? 8) MiaMel; Die matcare Ultra zijn juist om eerder te testen. 6 dagen voor NOD, dus lijkt me sterk dat dat testen zijn die pas laat positief aangeven... Twigger; Meis, sterkte ermee! Het is toch wel een heel drama geweest. Lekker met je ventje van het weekend aandacht ergens op richten, ff uitwaaien op het strand ofzo... Klingel; Hoog houden he, die temp! Iemand moet ons toch een keer roze komen brengen?! Tischa; De combinatie bevalt mij ook wel goed. De studie zorgt er bij mij tevens voor dat ik niet té gefocust ben op het hele zwanger-gebeuren, dat vind ik wel prettig. Maar jij bent bijna afgestudeerd? Welke studie doe jij? Ehm.....broekloeren heet hier stringchecken... MORGEN IS HET VRIJDAG DE 13E------TESTDAG! Ik zit al 2 weken op die dag te wachten en over 1 nachtje is het gewoon zover! Eindelijk bevestiging dat ik toch niet zwanger ben...
@jenna ja stringchecken zo heet het hier oo hehehe! ik hou temp hoog! morgen spannende dag voor een aantal dus. ik zeg: vrijdag de 13e brengt geluk! 1. voor ons meisjes (roze) 2. voor ons jongens (ek) hihihih
hee wat grappig, zitten we dus in het zelfde schuitje! Dit is ook onze 2e ronde en ik had op 27 mei ook vruchtbaar slijm! En dus vanochtend negatief getest. Ben overigens al wel zowat 3 jaar met de pil gestopt, dus dat is het niet bij mij.