Voelen de andere meiden die op de 13e moeten testen ook ongikrampjes? Ik heb ze de hele tijd hoor en kan me niet voorstellen dat ik dan zwanger kan zijn.
Hee Jenna, daar was je! Tja, stout van mij he, maar ben er dus ook gelijk voor gestraft . Ga na mn werk eens kijken of ik vast een vooraadje kruidvattesten en cb digi's kan scoren. Ik zal mn tantra wederom herhalen.. geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed Welke kruidvattesten zijn het beste? Heb ze namelijk nog nooit gehad. Stringchecken vnd ik ook beter klinken ja! En dat is precies wat ik nu ga doen! En daarna lust ik wel thee met een soesje, Klingel!
Hallo dames, Ik ben nu al 5 dagen overtijd gek genoeg, maar ik had dinsdag getest en het was gewoon negatief. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nou? Ik hoop niet dat mijn cyclus verstrooid is omdat ik gewoon regelmatig heb! Zucht, best lastig dit...
Hoi meiden, Twigger, wat ontzettend kl*te voor je! Hoop dat je dit weekend toch een beetje gezelligheid kunt hebben @ de ongimeiden, wat zijn jullie weer met veel gekomen vandaag @de broekloersters en stringchecksters, ik doe nog met jullie mee Nog totaal geen klachten either way
Vibeke en marriedgirl: ik heb juist gelezen zo hier en daar dat vruchtbaar slijm vóór je eisprong komt... Verder weet ik er niet veel van..
Hey Twigger, Hier even een hele dikke knuffel voor jou. Balen meid. Heb je eindelijk zekerheid, is het nie twat je wilt horen. Vind het heel erg voor je.
I know! Maar ja, hoeveel dagen daarna de eisprong is geweest is bij mij de grote vraag... niks gevoeld en gebruik geen ovutesten.
he lieverds bedankt voor jullie lieve woordjes ik baal natuurlijk als een stekker maar heb nu wel eindelijk zekerheid ook heb ik as zaterdag al mn ei dus om t leed een beetje te verzachten gaan we maar flink aan de klus en k heb vandaag lekker een biefstuk gehaald en voor morgen avons toastjes met file american en camanber en kruidenboter dan ga ik het er ook nog maar even flink van nemen ik heb nu wel 1 ding afgeleerd en dat is voortijdig testen was de afgelopenmaand aan zw en ovu 150 euro kwijt als mn vent dat hoort dan doet ie me wat hihihi maarja wel weer een les wijzer vanaf nu is overtijd een paar dagen na mijn nod en bloed gewoon mn ongi hoelang of hoe veel dan ook.
Bah Twigger, wat balen zeg, ik had zo gehoopt op positief nieuws voor jou! Kan er misschien al iemand een antwoord geven op mijn vraag of er een indrooglijn op de matcare ultra te zien is? Iemand misschien ervaringen mee? Overigens binnen 5 minuten?
Hoi meisjes... Ik weet niet of jullie nog kunnen herinneren dat ik eingelijk een MEI-meisje was en dat ik begin deze maand op roze kwam. Helaas heb ik maandag afscheid moeten nemen van mijn prille zwangerschap. Ik denk ik meld het hier nog even voor degene die samen met mij een spannende MEI maand hebben gehad. Ik ga een poosje afstand nemen van dit forum. Ik hoop voor jullie allemaal roze. En wie weet tot ziens in de toekomst.. We gaan zeker nog voor een volgende zwangerschap, maar ik wil er niet meer zo mee bezig zijn als nu. Het komt zoals het komt.