veel sterkte lautjuh. Over die vraag van die indrooglijn. Die is volgens mij niet binnen 15 minuten te zien. Als je deze binnen 15 minuten af leest en je hebt een 2e lijn dan is het gewoon positief volgens mij. Groetjes
hee mommy2be dat is wel vaagja, overtijd en nega test maar altijd regelmatig geweest... morgen nog een x testen? succes!
@lautjuh en twigger: Ontzettend balen meiden! Heel veel sterkte met het verwerken. En hopen dat jullie maar weer snel zwanger mogen zijn. En lautjuh, is heel begrijpelijk dat je afstand neemt, doe lekker je eigen ding!
Och Lautjuh, wat verschrikkelijk. Ik zat inderdaad ook in de mei-maand en weet nog dat je zwanger was. Tjonge, sterkte hoor meid! Groet, Shannah
ik ga er weer vandoor... Morgenvroeg om 6.30u ben ik er met mijn uitslag van de test... duimduimduim tot morgen allen
Sterkte Lautjuh! Wel moedig dat je het hier komt vertellen. Enne, Anne, ben heel benieuwd! Heb een goed gevoel voor je...
Hoi,allemaal,ik denk dat ik zwanger ben,maar moet wel afwachten,de 22 juni zien we wel,maar ik heb de symptomen,ondertussen ben ik voor de tweede keer zwanger,ben vorig jaar bevallen van een meisje,die is nu 1 jaar oud dus ik zie er naar uit om weer eens zwanger te zijn,het is niet echt gepland,maar stiekem wilden we wel Lautjuh,veel sterkte,meisje,het zal wel goed komen...
@TWIGGER Ik sleur je gelijk weer UIT je dal... gaan we toch samen voor 28 juni of zou je nou moeten wachten?
@Twigger en lautjuh: Ik leef met jullie mee dames! Lijkt me niet iets wat je mee wil maken! Sterkte de komende tijd. @ Ongi meiden: jammer en op naar de volgende ronde. @ broekloerende meiden: ik hoor ook bij jullie. Voor het eerst in mijn leven heb ik gevoelige (.)(.) Weet niet wat me overkomt. Heb soms wel last van krampen in mijn buik, maar er zijn hier nog geen ! Dus ik blijf ook nog lekker loeren. Ik probeer nergens op te hopen, want vorige maand heeft mijn lichaam me ook zo voor de gek gehouden. Ik hou jullie dus op de hoogte. *wil ook graag wat hcg vangen* *thee en soesje lijken me ook wel erg lekker* X Esther
@ Lautje; Heb je een PB gestuurd meid! @ Klingel: kom eens door met die soesjes! @ Twigger: ben jij in staat om al die lekkere hapjes tot morgenavond te bewaren 8) ?! Pff, ben weer thuis na half dagje werken. 's Ochtends was het wel effe leuk, 's middags weer zitten forummen. Toch wel moe. Zat net naar Oprah te kijken: een workshop voor mensen die uitgeput raken van hun werk en hun sterke punten moeten verzinnen. Zodat ze daarna leuk werk kunnen vinden... Tsja, hopelijk krijg ik dat ook ooit nog eens voor elkaar. Voorlopig zijn alle dingen die ik echt leuk niet bizar slecht betaald. Maar ja... Nou, dan maar effe een boodschapje doen.
Oooei meiden ik merkt net dat ik veel pukkeltjes op mijn tepelhof heb met witte puntjes en als ik ze uitpers komt er wit spul uit. mmmmm zou dit een teken kunnen zijn? Sjeeeees ik was hele maand best koel maar nu wordt het wel spannend zeg!