@noppie ach meid na zoveel dagen wachten op alles kan dit er ook nog wel bij haahahaa al moet ik zeggen de biefstuk was lekker hihi
@Lautjuh en Twigger: Balen zeg! Hopelijk snel weer goed nieuws voor jullie. Maar eerst maar eens verwerken lijkt me. Een goed idee om dan wat afstand te nemen van dit forum.. Sterkte en succes! Ik zit te wachten tot ik mag testen. Heb dinsdag mijn NOD.. Mijn vriend wil pas volgende week zaterdag testen, dus dat duurt nog ff... Hopelijk een positieve test dan... of zal de zaterdag te vroeg zijn om te testen? Gaan er nog mer mensen testen 21 juni? Liefs, Manon.
Passagierslijst NOD 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata 173 passagiers voor de roze sportwagen! 12 Zwanger!!, 61Ongesteld , 5 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 5 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 2. Jewel 3. Tasha Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Maky ik kon je niet op de lijst terugvinden?
Marriedgirl; Ik heb nog nooit Kruitvattesten gebruikt, ik heb geen idee welke goed zijn. Heb je ondertussen al een voorraadje ingeslagen? Hoe laat ga jij morgen testen eigenlijk? Gewoon direct 's ochtends? Hier liggen de testen trouwens nog steeds netjes in de kast, ik ben zo trots op mezelf! Al vanaf dinsdag! Klingel; Poeh, ik hoop ook heel erg op roze morgen, maar heb zo'n vaag voorgevoel dat dat bij mij niet zo zal zijn. De hoop is er natuurlijk wel, maar m'n lichaam wil me helemaal niets vertellen, dus waarschijnlijk groen morgen... Anne; Ik ben benieuwd! Jij had al negatief getest toch? Morgenvroeg zullen we het weten! Je hoeft tenminste niet de hele dag te wachten, dat scheelt altijd toch wel weer! Giegel! Jij staat ook op de marathon voor morgen! Ben ook heel benieuwd voor jou!
@ lautjuh, wat naar, sterkte ermee. @ broek- en stringloerenden: ik ben ook flink aan het loeren. Vind het iedere keer spannend om naar het toilet te gaan. En dat terwijl ik pas op 8 DPO zit..
Gisteren gaf de ov-test een dikke streep, maar minder kleur dan de controle streep. Vandaag later getest ivm dagje ziekenhuis omdat mijn man een kijkoperatie heeft gehad, maar dus geen streep meer. Zal mijn ei-sprong gisteren geweest zijn? Heb vanmorgen geklust en verder niet. Dus ik denk dat ik pas volgende maand weer kans heb om te klussen want man heeft groot verband om zijn knie. Heb wel vandaag brief binnen gehad voor uitstrijkje dus morgen maar bellen voor afspraak.
@kippie, dacht dat ik mn eisprong had door steken. Ik temp niet, ik voel eigenlijk altijd mijn eisprong. Maar ik denk dat het deze keer mijn darmen waren...daar heb ik elke maand last van @NourElHouda, fijn dat je je relaxter voelt. Zo moet het ook gaan eigenlijk, dan blijf je van alles het meeste genieten en knuffel je niet alleen met je man omdat je een kindje wilt maar ook gewoon omdat je hem lief vindt! Enne, we lopen tegelijk, gezellig! Succes he, het komend weekend! @stringcheckende en broekloerende meiden, al iets verandert in dat stukkie stof? Ik hoop hier wel op een paar zwangeren na het weekend hoor! Ik check de site niet van vrijdag tot maandag, dus als ik terug ben hoop ik wat roze naampjes in de lijst te zien! Ik DUIM DUIM DUIM voor jullie! Enne, ik zie nu ineens dat mijn banner anders loopt dan die ik hier aan had gemaakt. Hier was mijn eisprong op de 16e, nu op de 17e? Hoe kan dat?
Gisteren mijn NOD, maar tot nu toe geen gezien. Gisteren (en vanmorgen, hoe bedoel je ongeduldig ) negatief getest. Nu kijk ik net in mijn agenda en daar zie ik dat ik de vorige zwangerschap ook pas een week na NOD positief testte. Toen was ik wel net gestopt met de pil, dus kende mijn cyclus nog niet. Hmm, die lijk ik nu ook ineens niet meer te kennen. Ik sta trouwens nog niet op de NOD lijst, dat was om te voorkomen dat ik te veel op de site zou zitten en mezelf gek zou maken. Nou, dat lukt nu ook aardig!
Lautjuh & Twigger, wat een nare berichten! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie gauw weer met goed, roze nieuws mogen komen... * Dikke cyberknuf *
Hallo allemaal, hier zitten we middenin de klusperiode en ik kan niet anders zeggen dan dat t super gaat! Niet gespannen of geforceerd, gewoon genieten van elkaar! Misschien dat dat helpt...? Heb al een aantal keren steekjes gevoeld, dus mijn eisprong zit eraan te komen. Ik voel hem elke maand. Ik wens iedereen heel veel succes!
wil even lautjeh en twigger sterkte wensen. weet helaas hoe het voelt.... hier nog geen duivels. geen bloed geeft moed, maaaarrrr... we hebben eigenlijk niet op de goede momenten geklust, dus kán bijna niet zwanger zijn. nog steeds geen symptomen ook. raar, raar... duivels zullen wel binnenkort komen, denk ik. (hoop van niet, haha). mijn cyclus wisselt tussen de 31 en 34 dagen. rarara wat zou het nu weer zijn (of misschien wel helemaal van de leg door die vmk). @de rest: sterkte!
heb t al gevonden past bij mij alleen niet krijg buikpijn en dat bevalt me niks...moet woensdag ongi worden hopelijk blijven ze weg iedereen sterkte en suc6!
@ lautjuh en twigger; Sterkte allebei! Hier zijn nog geen langsgeweest waardoor ik begin te denken dat mijn gevoel toch klopt. Morgenvroeg ga ik testen als het zo blijft
Pff...wat is er weer veel bij gekletst Nou hier ook nog steeds helemaal niks te zien hoor....maar heb zo'n rugpijn!