Yep die is weer de deur uit en die kan zn best gaan doen hihi Nu 14 dagen aftellen pfffff bah wachten duurt lang
waarschijnlijk ben jij de eerste op de wachtbank. Ik wacht ook maar dan op mn ei en daarna kom ik je wel vergezellen.
Ja ? Ben ik de eerste en nog de enige op de wachtbank ? Hmzzz Meiden kom op schiet us op Ik voel me een beetje eenzaam hahahahahah Maarja hopelijk hoef ik geen Juli Forum te openen en mag ik in deze vette bak mee Nog 14 dagen geduldddddddddd *zucht*
Voor mij is het ook nog even wachten. mijn ovu test was gisteren negatief. Maar er wordt gewoon door geklust hier. En respect voor jullie. Wij zijn pas in ronde 2 en ik kan nu al niet meer wachten. Hopelijk testen we straks allemaal positief
@ Twigger, die strepen springen eruit. Ik had gister ook al een best duidelijke, dus denk dat het voor mij ook niet lang meer zal duren. Ik had je trouwens toegevoegd op msn.
ik ook op de wachtbank..nog 12 daagies..dan weet ik of in ongi ben..of niet. Eerste maand met ovu testen gewerkt dus weet dan ik in ieder geval juist geklust hebt maar goed dan is het nog een kans van 20 procent of het raak is dusse..afwachten maar!
ik ben bijna op het wachtbankje... (mijn banner staat 4 dagen langer) nog een paar klusdagen en dan kruip ik gezellig bij jullie op de bank! Hebben jullie voorkeur voor chips of popcorn....hahaha
Dit is een tamelijk nutteloze maand voor mij, mijn vriend is voor 2,5 week in de vs dus ik kan wel leuk aftellen naar mijn nod, maar de kans dat ik zwanger ben is nog nooit zo klein geweest
Goedemorgen allemaal, Zet mij ook maar op het bankje, ik wacht tot de 1ste juni. nu maar hopen dat we onze niet krijgen
nog 2 dagen en dan is mijn pil strip op! Heb net ovulatie testen besteld ben toch wel erg benieuwd hoe dat werkt. groetjes Jessica
@Ska26: Volgens mij heb ik al eerder in dit topic iets verteld over ovulatietesten, dus ff terug bladeren. iig heel veel succes met zwanger worden!
Hoi, ja ik denk dat ik wel een beetje door heb hoe het werkt. Ik heb ze op babyboom besteld,zijn dat goede? met welke testen hebben jullie de beste ervaringen ? Voor mij is het allemaal nieuw. Groetjes Jessica
@ ska, ik heb altijd matcare gebruikt maar ben deze maand begonnen met die van sensitest. Ik hoop voor je dat je meteen je ei vind. Omdat je net pas stopt met de pil kan het zijn dat je cyclus nog wat van slag is door het ontpillen. Ik duim voor je
Nou gisteren mijn eisprong gehad dus mijn cyclus is nu 21 dagen net op het randje van de zwangerschapspagina banner... Kan iemand mij ipv op 6 juni op 3 juni zetten plx? Nou we doen dit op blind vertrouwen,het kan namelijk zijn dat er meerdere eitjes zijn gesprongen... Voelde aan de linkerkant ook die bubbels die ik altijd voel met de eisprong...Had zelfs roze verlies...Auwie!
Dan heb je een hele vroege eisprong gehad meid. Bij mij lijkt het ook wel of mijn cyclus steeds korter word.
Hoi hoi Je moet even kijken naar je banner meid die staat niet goed Als je de code gaat toevoegen dan druk ik altijd even op enter voor ik er dingen bij zet Dan heb je minder kans om een scheve banner te krijgen oke?
Niet leuk he?Ik heb het door mijn progesteron die niet aangemaakt word Daarom krijg je dan een korte cyclus Maar 1 ding moet zoiezo goed blijven gaan De LT moet lang zijn voor ze spreken van een probleem