NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

haai meisjes,

Even update zoals belooft:

ik ben vanochtend einduluk ongi geworden! :-D

Ik loop helemaal leeg en ben er nog nooit zo blij om geweest. Er komt vanalles uitzetten wat ik nog nooit gehad heb, heb dus goede hoop dat al ik straks goed schoon ben en dat het follikel weg is, maar dat zullen we maandag wel zien op de echo.

Moet alleen maandag even aan gyn vragen hoe ik nou in hemelsnaam weet wat me nu te wachten staat komende maande qua cyclus, heb echt geen flauw idee meer nu!

Maar goed we kunnen weer door!

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hee natjes, nou, van harte gefeli met je ongi dan! ;)

en nu hard eraan werken dat je NIET meer ongi wordt, he? succes. en sterkte met de leegloop; nu even niet leuk, maar het wordt wel mooi schoon daarbinnen nu.

hier nog niks trouwens, dacht net dat de ongi begonnen was, maar nee: alleen wat witte afscheiding. we blijven stringchecken, haha. :D

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,

Hier update-tje van mij, nog steeds geen duiveltjes te bekennen.
    Heb afgelopen zondag nog een test gedaan, deze was nega.
    Mij mag je alvast op "Cyclus van Slag" zetten!

Test a.s. maandag nog 1x, dat is dan 2 weken na NOD, als het dan nog steeds nega is wacht ik gewoon af tot de duivels komen....!?
    En bij een andere uitslag horen jullie dat natuurlijk meteen!

Gefeliciteerd aan alle zwangeren!

En voor de meiden op de wachtbank veel suc6!

X

4. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    @Twigger: Ik kwam hier even bijlezen, maar had niet gehoopt zo'n trieste mededeling van je te lezen..succes meid...

@Jenna: ga je morgen testen?! Ik ben benieuwd! Ik sta al op de lijst in Juli. Meteen de eerste, haha! Ik ga voor je duimen!

Er moet trouwens nog wel meer roze komen hier hoor! Voor degene die ongi zijn geworden: ik zie jullie weer in juli.

Liefs,

Moontje

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Thanx Anne, ik wacht het nog wel even af dan... nog 5 dagen pfff :oops:

6. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hey Moontje!

Wat leuk dat je hier even komt kijken! :D
    Ik ga inderdaad morgen testen, direct al op NOD. Verwacht er niet echt veel van, maar het blijft spannend!

Waarschijnlijk zie ik je wel in Juli. Leuk dat je op de eerste staat! Ben je straks direct aan de beurt.... ;)

Liefs!

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    @moontje

super wijffie dat je even komt kijken, maar ja helaas :( het heeft niet zo mogen zijn
    maarja nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we dan maar ;)

knuffie

8. elise love

May 19, 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    ik ben ook nog niet ongi maar heb wel een zere onderbuik en onderrug. afgelopen dinsdag nog getest maar hij was negatief miss van het weekend nog een keertje testen.

9. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Succes morgen Giegel, en ook de andere meiden die gaan testen natuurlijk!

Grmpf, heeft mijn vent net dat stuk bij de trap zitten schilderen wat ik gister had gedaan. Is ie weer eens niet secuur genoeg geweest: allemaal opgedroogde lakdingetjes meegeschilderd.... Kan dus weer opnieuw...

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Natjes, gefeliciteerd met je ongi! Pfff wat heeft dat lang geduurd he? Hopelijk ben je straks helemaal schoon van binnen en kan er iets moois innestelen :)

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Natjes, super dat je ongi er weer is! Wat zag ik in je onderschrift...heeft bijna 4 maanden geduurd..? :(
    Hopelijk gaat het hierna weer beter voor je!

Elise, spannend! Misschien is de test van het weekend wel positief! Ik duim voor je!

Noppie, mannen soms...! :rolleyes: En dan is het vaak nog goed bedoeld ook... ;)

Meiden, nog een paar uur! Morgenochtend zitten we lekker met z'n allen met zo'n test op het toilet! Wie o wie van ons zal roze komen brengen? Ik hoop toch dat minimaal 1 van ons met heeeeeeel goed nieuws komt! Het liefst allemaal natuurlijk! :D

12. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    wat jammer nou lautjuh! jij had toch pas na elf dagen overtijd positief getest? (of was dat lautje?) heel veel sterkte ermee en doe maar gewoon waar je jezelf goed bij voelt!

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    even een (smerig) vraagje. Hoeveel van dat vruchtbare cervixslijm hebben jullie normaal? Ik had voor mijn mk altijd maar een héél klein propje, maar vandaag had ik een lange sliert en nog meer in mij string. (sorry voor de ranzigheid) Ik vraag me af of dat nu van dat vruchtbare slijm is of dat het van een evt zwangerschap is, óf misschien nog restjes van ons klussen gisterochtend. ( kan me niet voorstellen, omdat ik gewone afscheiding heb gehad tussendoor..) Mijn ovutesten zijn al een week op...

@iedereen die morgen gaat testen: Succes! en ik hoop dat jullie allemaal flink met HCG kunnen gaan strooien!

14. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    *komt weer even koekeloeren hier*
    Spannend meiden , tj akan niet slapen vandaar dat ik zolaat nog berichtje schrijf.
    Wil morgen(vandaag) heel veel rose zien! iedereen die gaat testen ga voor jullie allemaal duimen!
    Goh wel appart als ik niet eerder had getest had ik ook nog inspanning gezeten, hoop zo voor jullie dat jullie allemaal posi test morgen in de handen hebben.
    Groetjes Knorretjuh

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

Apr 28, 2008
    1,039
    0
    0
    Brabant!
    Jeetje ik ben misselijk en mijn borsten zijn echt mega gevoelig. Heb nu nachtdienst en ben nu 2 dagen over tijd. Ben uit gegaan van 28 dagen, maar vorige maand had ik ook ineens een cyclus van 29 dagen, dus ga nu nog niet meteen een testje er tegen aan gooien. Mocht ik nou zaterdag nog niet ongi zijn, dan denk ik dat ik er zondag een testje tegen aan gooi. Dus ik wacht nog even af! Wil mezelf ook niet gek maken. Dat heb ik vorige maand al gedaan ;) !
    Ik hoop straks wel een aantal roze dames erbij te zien weer. Succes iedereen.

X Esther

16. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@natjes: Wat fijn om te horen meid, eindelijk ongi hehe. Wat heeft dat lang op zich laten wachten zeg. Nou weer en fris en fruitig van start heel veel succes!

@eppie: Nou klinkt toch wel n beetje als 'zwanger' overtijd misselijk en pijnlijke (.)(.) spannend....

17. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    goede morgen dames,

Ben ik de eerste van de testmarathon?

Jippie

Ik ben zwanger...
    Vind het wel erg spannend... hoop dat het allemaal goed blijft gaan.

18. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    Passagierslijst NOD

1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje
    2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr
    3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27
    4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13
    5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89
    6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24
    7 : Djee & loopy & Leeuwtje83
    8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy
    9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel
    10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie
    11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2
    12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl
    13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27
    14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel
    15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21
    17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980
    18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975
    19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka
    20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola
    21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske
    22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip
    23 : Princess81 & Marooz
    24 : Angelea & Aura & Florida13
    25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles
    26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo
    27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09
    28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23
    29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje
    30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata

173 passagiers voor de roze sportwagen!
    13 Zwanger!!, 61Ongesteld , 5 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 5 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon 13 Juni!
    1. Knorretjuh ZWANGER!!
    2. Jenna85
    3. Giegel
    4. Anne1982
    5. Marriedgirl

Testmarathon 15 Juni VADERDAG!
    1. Angela21
    2. Jewel
    3. Tasha

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img]
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

19. tomnaat

tomnaat Actief lid

Jun 8, 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    @ anne1982 super gefeliciteerd das al de eerste van de marathon nu hopen op meer.

Ik heb de hele tijd meegekeken maar veel problemen met internet.
    Ik verwacht vandaag ook mijn nod maar denk het niet.
    IK heb gister een kruidvat test gedaan en volgens mij zie ik een licht streepje maar weet het nog niet zeker. het spreepje zit namelijk behoorlijk rechts in het venster. en als ik de tester open maak dan zie je het streepje idd beter dus ik weet niet of ik al kan juichen.

groetjes tomnaat

20. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    Dat was bij mij afgelopen dinsdag ook... dus ik juich alvast voorzichtig voor je....

Share This Page