Hoi, heerlijk he daar. Ik ben jaloers op je. Welk hotel zit je? Spannend meid dat je overtijd bent. Hebben ze geen balinese testen..hahahah geniet ze nog!
He Twigger: Ik heb zitten denken en denken wat er nu aan de hand kan zijn...en misschien een stomme gedachte, maar kan het niet zo zijn dat je van een tweeling zwanger was en dat er eentje is weggevallen? Of is dat heel stom....Ik volg je in ieder geval tot alles duidelijk is! @Jenna: Hoop dat het streepje woensdag heeeeeel duidelijk is! Ik kom woensdag even kijken hier! Liefs, Moontje
Jaaa, Klingel ook op 18 juni testdag! Zijn we al met zn 4en.. kan iemand deze testdag toevoegen met onze namen eronder? Jenna85, Giegel, Klingel en Marriedgirl Ik ga zo lekker naar Guus Meeuwis!
Misschien een rede om toch maar voor een keer naar de drogist te gaan... en meteen kijken of je ei komt?!
Anne: GEFELICITEERD! Geniet er van! Twigger: ik hoop voor je dat je snel terecht kan bij de gyn. Misschien dat je dan echt duidelijkheid krijgt..... Jenna: Een licht positieve test? Ik hoop het zo voor je! @de ongi dames: balen! Hopelijk hebben jullie meer succes in de volgende ronde! Hier weinig veranderd, heb wel het idee dat mijn (.)(.) gespannen zijn, maar ja, ik heb onderhand alle symptomen wel voorbij zien komen de afgelopen maanden. Ik ga zondag gewoon testen als ik dan tenminste nog niet ongi ben.... Groetjes, Angela
Passagierslijst NOD 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata[/b] 173 passagiers voor de roze sportwagen! 13 Zwanger!!, 63 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 ZWANGER!! 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 2. Jewel 3. Tasha Testmarathon 18 Juni! 1. Jenna85 2. Giegel 3. Klingel 4. Marriedgirl Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Testmarathon 18 juni toegevoegd
@ Twigger: je had toch al 150 euri uitgegeven aan die tests deze maand? Waarom geef je jezelf niet eventjes een paar weken rust?
Bedankt voor de vele felicitaties... Erg leuk. Ik hoop er veel van jullie terug te zien bij de mama topics.... Tot snel
Hallo dames, Wat leuk zo'n forum... Ik ben dus ook in mei gestopt met de pil, was 5 mei voor het laatst ongesteld en inmiddels 10 dagen over tijd. Ik word gek..want de test blijft maar negatief! Bij mijn eerste zwangerschap had ik altijd een keurige cyclus van 29 dagen,dus nu ging ik er van uit dat dat nu ook zo zou zijn... Ik word gek..iemand ervaring hiermee?
Hoi, Mag ik me hier ook aanmelden? Ik heb eindelijk mijn ei!Positieve ovutesten staan in mijn album! Hebben woensdag en gisteravond sx gehad. Alleen ben ik na mijn bevalling nog niet ongi geweest...dus weet nu niet zeker of het wel slim is om er meteen voor te gaan omdat ik nog geen ongi heb gehad....Ben trouwens 7 maanden geleden bevallen, alweer tijdje geleden maar heb tot 7 maanden bv gegeven, toen ik helemaal was afgebouwd had ik bijna meteen mijn ei. Hebbeb niet echt geklust zoals we dat voorheen deden (toen bleef ik een tijd liggen na de sx). Weet niet of het gevaarlijk is ofzo als je meteen zwanger zou zijn als je nog geen ongi hebt gehad na de bevalling..? Mijn nod is trouwens dan 30 juni..misschien eerder hoor, maar vandaag gaf clearblue het ovulatiesymbooltje aan, dus neem het ff ruim Liefs Syl
Goedemorgen dames mijn nachtdiensten zitten er weer op En wat zie ik Roze eindelijk weer eens dames gefeliciteerd anne @ Twigger tzit je ook niet mee he meid, gun jezelf wat rust tot je de echo krijgt en dan hopelijk voor 100% zekerheid of zwanger of door kunnen om zwanger te raken sterkte
Ik mag op rood...ben ongi geworden...op dag 35! Maar ben allang blij dat ik nu doorkan naar de volgende ronde, want die onzekerheid is ook niks... Hoop dat er hier nog meer roze gaat komen hoor, en voor de andere dames... See You In July!
mwa ervaring.... ben zelf ook 10 dagen overtijd op mn testen komen wel 2 strepen maar ja niet zulke strepen dat je zegt van wauwwwwwwwwww wat een strepen hihi maar ik denk dat het bij jou nog het ontpillen is (?)
@anne1982: Gefeliciteerd meid je mag op ROZE Geniet ervan! @jenna85: zet s foto in je album van je test, kunnen we meekijken...niks nieuwsgierig @dancevalley: veel succes bij de HA en doe lekker rustig aan. @Noppie: Veel plezier op Terschelling, en idd jammer vh weer zeg. @ongimeiden: BALEN!!! @bankhangers: TOI TOI TOI
Hoi Jessica, Ik heb ovulatietesten van matcare en babyboom. Ik probeer ze niet door elkaar te gebruiken eigenlijk, dus per reeks dezelfde, dan is het het duidelijkst vind ik zelf. Alleen nu in deze reeks waren die van babyboom op en ben ik overgestapt. Ik heb nu die van babyboom in de aanbieding besteld. Geen idee of ze nu ook nog zo voordelig zijn. Maar is misschien een tip voor jou. Leuk dat je ook naar Thailand gaat! Ook rondreizen?
@ MissDreamer34: zie mijn onderschrift. Ik denk dat het ontpillen is hoor meid! Gauw aan de ETOS-zwanger-worden pillen. Dat helpt wel een beetje I guess. @ Jewel: ooohhh balen zeg. Veel succes in je volgende ronde!