Ik durf het bijna niet te zeggen....vanmiddag rond 1 uur heb ik een beetje bruin bloed verloren... Daarna helemaal niets meer tot nu. Ik snap er niets van. Normaal gesproken als ik ongesteld word, knalt het er direct in een grote golf uit, direct 's ochtends bij het opstaan... En dat na die test van vanmorgen... Ik weet het niet meer...
Hee Jenna, Misschien wat oud bloed? Ik weet het ook niet.... Ik zou een paar dagen afwachten en dan nog eens testen. Iig succes en ik hoop voor je dat het niet doorzet! Groetjes, Angela
Goedemiddag meiden! Anne: YES! Fijn voor je, ontzettend gefeliciteerd met je roze kleur! Twigger: Fijn joh, dat je eindelijk naar de gyn mag! Zul je nog even moeten wachten, maar dan wel duidelijkheid! Jenna: Succes, ik hoop voor je dat ie over 2 dagen toch dik positief is! Negatesters: Hopen dat jullie te vroeg hebben getest en dat ie uiteindelijk toch nog roze wordt Alle ongimeiden: jullie gaan met bosjes tegelijk Ik hoop dat voor jullie de volgende ronde gaat lukken! Hier nog steeds geen symptomen van zs of naderende ongi Ben er ook niet heel druk mee bezig, het komt zoals het komt. En we zullen zien welke kant het opgaat. Ik verwacht er nog steeds niet veel van.
Idem! Gelukkig heb ik morgen wat afleiding. Zou vandaag eigenlijk naar Bon Jovi zijn gegaan maar had mn kaartje aan iemand anders afgestaan. Haal ik vandaag de post uit de brievenbus vind ik een brief van Qmusic met twee kaarten voor Bon Jovi in Brussel morgen. Kan ik toch nog gaan. En Brussel is ook nog eens dichterbij voor me... komt goed uit!
jee, das ook grappig dat je je kaartjes weg geeft en dat je ze dan via q music weer terug krijgt! veel plezier, zal inderdaad wel afleiding geven! ik morgen werken dus dan heb ik ook geen tijd om te tobben. maar- ondanks dat ik de 18e (weer) mee marathontest, ga ik op vaderdag stiekum testen 8) . want stel je voor stel je voor dat mijn good vibes (die trouwens naar mate de tijd vordert wel iets minder worden- schijterd dat ik ben) kloppen, dan is vaderdag natuurlijk DE dag om het mn lief te vertellen! en nu: voetbal kijken met vrienden. toastje, laatste (?) wijntjes... klingel.
ik krijg een houten kont van dat wachtbankje! voor iedereen die ongi is geworden: veel succes in de volgende ronde alle zwangeren: gefeliciteerd! en geniet ervan! alle buurvrouwen op mijn bankje: [-o< en duw eens niet zo anders val ik er zo nog af.........
Nou het is hier ook een echte soap: GTST valt erbij in het niet! Hier nog steeds geen , ben misselijk en mijn (.)(.) knallen mijn bh uit. Durf nog niet goed te testen, dus ik wacht gewoon nog even af. @ Anne: gefeliciteerd meid en geniet van het kleine wondertje dat in je groeit! @ Twigger: jeetje dat getouwtrek is toch ook om gek van te worden. Ben blij voor je dat je bent doorgestuurd naar de gyn. Misschien dat je daar wat meer te weten kan komen. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Ik blijf je volgen hoor. @ Jenna: ook nog geen zekerheid voor jou! Succes. Meiden die ongi zijn geworden: jammer en veel succes in de volgende ronde. Ik voeg me nog steeds bij de wachtende broelloerders op de bank! *wil iemand misschien iets drinken of wat eten?* X Esther
@kelly: houten kont? waarom zit je dan ook niet op een van mijn fatboys die ik hier heb rond gestrooid? zelf lig ik in een wachthangmat , dat wacht een stuk zachter wanneer ga jij testen?
Klingel: zijn die fatboys dan nog niet op? doe mij er maar snel eentje dan... omdat ik sinds kort bij de gyn. loop weet ik dat ik op 3 juni mijn eisprong heb gehad ( en die heb ik ook aardig gevoeld, voor het eerst in mijn leven ) en voor het gemak ga ik dan maar uit van 17 juni NOD.... Weet niet of ik dinsdag durf te testen ben zo bang voor teleurstelling.......maar anders ga ik idd dinsdag testen
Hoi, Er zijn al veel meiden die bijna kunnen testen, spannend hoor! Ik duim voor iedereen! Ik heb dus 30 juni mijn nod, kan ik erbij op de lijst? Heb eindelijk mijn ei! In ider geval: vandaag positieve ovutest! Had nog geen ongi/eisprong gehad na de bevalling (heb bv gegeven) Dus ben benieuwd! Spannend! Liefs Syl
Hoi meiden, Ik ga jullie allemaal even heel veel plezier en sterkte wensen met wachten, testen of met de duivels. Mijn zoontje is beter, dus ik ga morgen naar Parijs toe. Mijn temp kaartje ziet er goed, dus ik neem ook mijn zwangerschapstesten mee, mocht ik niet ongesteld zijn geworden. Zodra ik terug kom uit Parijs, laat ik jullie weten hoe het is geweest en afgelopen.
Ga ik net naar de wc heb ik roze afscheiding, dus het zal wel weer einde verhaal zijn, is wel jammer met zo'n temp kaartje. Balen hoor.
Ik heb nog niet terug gelezen, maar heb ik nu ook geen tijd voor, wou jullie even laten weten dat ik door ga naar july! Succes voor de dames die nog moeten testen!
Ik vind het altijd zo vreemd dat jullie eerst naar de huisarts moeten gaan om door te worden verwezen naar een gyn ? Bij ons in Belgie maak je een afspraak of ga je als de gyn zijn zitdag heeft gewoon ernaartoe.
marriedgirl, zo heb ik vorige week zaterdag een bloedinkje gehad, begreep er niets van. Ben mezelf ook gek aan het maken, al 4 zwangerschapstesten gedaan jaja, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Zo. Stomme cycli en bloedingen.
Hee Tweeling, wat gezellig! Hoe gaat het met kleine B? Alweer bijna 1, goh wat spannend! Vorig jaar rond deze tijd was je nog enorm aan het stressen he, over de bevalling, en ziehier, op zoek naar een tweede.. Ik ga je weer volgen hoor!
goedenavond allemaal ik heb een foto geplaatst van mijn test zou iemand mij kunnen vertellen of ik die als positief kan beschouwen? ik hoop het zo alvast bedankt groetjes tomnaat