NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Haijj iedereen

Voor mij is het alweer een hele poos geleden dat ik hier geweest ben.
    ff updateje :
    toendertijd was ik vanaf 11 jan. niet meer ongie geweest, en steeds neg. gestest en ook naar gyn geweest, was niet zwanger.
    Inmiddels ben ik door de pillen die ik in april gekregen heb kunstmatig ongie geworden op 10 april.
    Daarna ben ik nog niet weer ongie geweest.
    Als ik van mijn normale cyclus uitging dan had ik 21 mei ongie moeten worden.
    Maar nog steeds niets dus.
    De vorige keer heb ik wel 12 testen gedaan en deze keer nog geen één.
    We deden/doen het ff een paar maandjes rustig aan,
    omdat ik er veel te veel mee bezig was, maar wel zonder anticonceptie gevreën.
    maar die test doe ik voorlopig ook niet,
    als ik wel zwanger zou zijn dan zou ik er nu al wel wat van merken
    en als ik eenmaal weer begin met testen dan zit ik straks weer in de stres enzo, wil ik niet meer.
    Dus we zien wel :D

Alle nieuwe zwangeren wil ik nog van harte feliciteren!

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zie wel duidelijk 2 streepjes maar zit ie niet ver naar rechts? Anders zou ik zeggen: proficiat je bent zwanger!

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Tomnaat,

Ik zie ook een streep, ook ver naar rechts, maar deze testjes snap ik nooit zo erg goed. Ik duim voor je dat het raak is meid.

Ladies, ik check nu voor een week uit wegens mijn Terschelling-vakantie. Ik wens jullie allemaal heeel veeel ROZE toe!!!!

liefs
    noppie

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Noppie.. fijne vakantie! Hopelijk over een week goed nieuws!

Ook allemaal genoten van het voetballen... Had even wat afleiding..! Toch ff checken of er nog nieuws is.

Nieuwe meiden: welkom!

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @noppie: geniet ervan! Terschelling is zo prachtig. wij waren er afgelopen Pasen, in sneeuw en hagel, maar toch mooi! we hadden een geweldig huisje in West. echt voor herhaling vatbaar. :)

@de rest: trusten! ga de hond uitlaten en m'n bed in. vriendlief is nog niet thuis, is naar Bon Jovi toe. zou eerst mee, maar toen kwam die stomme voetbalwedstrijd er ineens voor (concert duurde daarom ineens twee keer zo lang) en ik kan door mijn hernia-verleden niet zo lang staan. kon ik dus niet mee. :(

-sorry, wil niet klagen, maar frustrerend blijft het- ;)

6. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Lien78: wat jammer dat je niet mee kon naar Bon Jovi. Dus daar hebben ze dan ook voetbal gekeken? Volgens mij was zo iets ook de bedoeling bij Guus Meeuwis gisterenavond.
    @Tascha: jammer dat je wat roze afscheiding had, maar hopen dat de :evil: :evil: niet doorzet dan!

Hier is alles nog erg rustig. Gelukkig nu mijn laatste nachtje. (.) (.) zijn nog steeds erg gevoelig, maar de misselijkheid is gelukkig wat gezakt, maar dat kan ieder moment weer terug komen. Vorige maand had ik ook getest toen ik overtijd was en toen werd ik een dag later ongi, dus wil nu nog even wachten. Soms heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden, maar nu voel ik al geen krampjes en dat heb ik normaal altijd wel. Hoop dat jullie het nog een beetje kunnen volgen. Blijf jullie op de hoogte houden!

X Esther

7. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    check

8. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Nou bij mij is de ongie gisteren toch nog gekomen, en het leek zo'n goede dag te worden, bon jovi kaarten gewonnen, belastinggeld binnen, nederland 4-1... Ik zou het allemaal inruilen voor een test met 2 van die streepjes... :oops: Maar helaas voor mij zit het er in Juni niet in. Iedereen die nog zit te wachten, veel succes!

9. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    @dizzy
    @noppie

Die streep heel ver naar rechts zie ik dus ook
    Daar twijfel ik dus ook aan dat omdat hij zover naar rechts zit
    misschien belangrijk om te melden dat het een test is van het kruidvat (2 voor €5) ik weet het ook niet misschien meer mensen dit wel eens gezien?

groetjes tomnaat

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Tomnaat,

Spannend hoor. Helaas weet ik te weinig van de test om er iets zinnigs over te zeggen. Als ik terug ben hoop ik dat je roze bent!

Bij mij nog niks roods gezien. Nu op naar de boot ladies!

liefs
    noppie

11. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    hoi dames,

Bedankt voor alle felicitaties.
    Maar ik heb een vraagje. Hadden de mensen die zwanger zijn of waren ook veel last van krampjes in de BM. Ik heb daar echt super veel last van en vind het dood eng. Net of ik ongi moet worden, maar dan weer net anders.
    Ik durf echt bijna niks meer te doen. Ook niet klussen ofzo.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt. Misschien maak ik mezelf te bang. Maar om eerlijk te zijn ben ik echt gewoon mega bang dat het fout gaat.
    pff heeft iemand dit ook gehad, die mij misschien op kan peppen?

Groetjes Anne

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    bel gewoon de vk eens of je dokter die kunnen alle info geven en je het beste rustig krijgen denk ik! zij hebben er verstand van. Wat mensen hier hebben gehad kan van alles zijn iedere zwangerschap is anders!

maak je niet te druk iig probeer er van te genieten je heb een mooie kleine hummel in je buik! succes ermee!

13. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Dank je,

Ik zal de VK wel bellen, maar die kan ik pas dinsdag bereiken. Maar goed, daar kan ik nog wel even op wachten hoor.

14. demi26

demi26 Niet meer actief

De VK praktijk moet 24 per dag bereikbaar zijn, wat als je nu op punt van bevallen staat.... ( bij wijze van spreken dan he?)

Gewoon bellen en je vragen stellen, daar zijn ze voor hoor! succes meid...

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anne die krampjes zijn zeer normaal
    je baarmoeder is zich aan het oprekken en klaarmaken
    Dus om hiervoor een vk te bellen ,,zou ik niet doen
    Stel er is wat mis kunnen hun in dit stadium niks doen
    Maar geloof me het is heel normaal geen zorgen maken en lekker genieten meid

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@ Anne: Ik lees dat op dit forum zo vaak dat ze daar last van hebben, volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor ;)

Ikzelf heb nog steeds geen tekenen van een zs of naderende ongi. Terwijl ik normaal pukkeltjes en gigavreetbuien krijg! Maar de kans dat ik zwanger zou zijn is wel erg klein... Ik wacht het nog even af ;)

17. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @ Anne: ja, krampjes had ik ook de eerste weken. Dat schijnt heel normaal te zijn. Je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Je baarmoeder is nu al aan het veranderen. En dat gaat gepaard met krampjes. Die kunnen overigens best pijnlijk zijn. Na 5 wk was ik ervan overtuigd dat ik een blindedarmontsteking had. Bleek gewoon het oprekken van de baarmoeder te zijn. Probeer te genieten!

Hier vanmorgen temp flink gezakt. Zal geen goed teken zijn. Ik ga nu koffers pakken. Wij vertrekken vanavond voor 2 wk naar Frankrijk.

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Dat heeft idd te maken met mijn relatie, echt stabiel is die op het moment niet te noemen.. We zijn hartstikke gek op elkaar maar doordat we over bepaalde dingen zo anders denken botst het soms enorm.
    Ook zit ik er nog aan te denken weer een HBO opleiding te gaan volgen en denk dat dat ook niet echt samen gaat.

Aan de andere kant zegt mijn huisarts gezien mijn verleden en leeftijd dat ik beter niet te lang kan wachten.. Tis toch wat..

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen meisjes!

@miek78: 3 dagen overtijd, spannend! hoewel, als je het gemiddelde van je cycli neemt ipv uitgaat van de laatste x 28 dagen, denk ik dat je nog niet over tijd bent... wat natuurlijk wel te hopen is binnenkort! ;)

@lien78: boeh jammer dat je niet mee kon... maar met herniaverleden (been there, done that :( ) is heeeel lang staan niet echt lekker he!
    dan maar als troost snel een beeb :D

@noppie: veel plezier op terschelling! geniet van oerol! :D

@anne: misschien kan je hier op het forum wat geruststelling vinden: bijna alle zwangere meisjes hebben zeker in het begin de symptomen die jij nu op noemt. maar als je je teveel zorgen maakt zou ik wel de vk bellen want zorgen maken is ook ongezond! succes!

@eppie en uk80: spannnund! duim duim!

@xlns: boeh :evil: :( wat jammer dat vrijdag de 13e na al dat geluk toch nog die stomme duivels bracht... volgende ronde extra veel succes!

@tomnaat: wanneer ga je weer testen?

@kippie: jammer van je temp :( ... maar veel plezier in la douce france! :D

@dancevalley: dilemma... maar als je relatie een beetje wankel is op het moment en je overweegt een studie enzo dan is misschien uitstel het beste... :rolleyes:
    past een baby nu perfect in jullie leven is de vraag?
    en wat wil je diep in je hart?

ja, leeftijd en medisch verleden kunnen om voorrang (gaan) vragen op een gegeven moment, maar ik zou ook heel goed naar de diepste gevoel én verstand luiseren. succes! :)

@mezelf: temp is hoog, maar zegt weinig, was ie vorige x ook tot ongi-dag.
    voel verder nix, (.)(.) ietsje groter/zachter maar dat zijn ze steeds ook voor ongi .
    ik zit mezelf in te dekken voor teleurstelling! de good vibes zijn iets minder sterk zo aan het eind, muts die ik ben!
    had ik maar echt duidelijke zss dan zou ik (ala jedid?) wel wat zekerder van mijn roze wolk blazen!

wel enorm gedroomd van zss: was het maar waar!

nu maar eens even een onwijze brunch in elkaar draaien,
    morgen =vaderdag=stiekumme testdag...

liefs!
    klingel

20. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    dank je voor de reacties. Ik ga nog niet bellen. Ik bel dinsdag om een eerste afspraak te maken. Voor de rest zijn ze alleen te bereiken voor Nood gevallen, en dit vind ik geen nood. Het komt zoals het komt, en daar kunnen ze inderdaad niks aan veranderen. Ik weet nu dat veel mensen hier last van hebben, dus ben ook wel gerust gesteld.

Liefs Anne

Deel Deze Pagina