NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Tessa,

Ik gebuik altijd dipsticks om de ovulatie te testen. Die werken bij mij ook prima en zijn een stuk goedkoper. Ik koop ze bij Matcare of Babyboomshop op internet.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Pippa,

Volgens mij heeft geen enkele test een voorgedrukt streepje. Een heel dun lijntje nu zou dus wel eens goed nieuws kunnen zijn. :)

@Giegel, balen zeg dat je ongi bent geworden! Heel veel succes in de volgende ronde.

Hier wederom weinig nieuws. De ovutest was weer negatief, dus nu begin ik wel meer te geloven dat mijn ei toch zo rond de 5e juni was. Toen was het een bijna-positieve test. Nou, we wachten maar af dan tot rond de 18e of ik dan ongi word.

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    bannercheck

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik wou het eerst proberen met die digitale..
    Maar heb er daar nu nog maar 1 van over.
    Ik had dus hier gelezen dat je de teststaafjes van persona ook in de digitale kan gebruiken...
    Vandaar dat ik die vandaag gekocht heb, aangezien het morgen zondag is en ik maandag moet werken..
    Dan had ik dus niet die van matcare optijd gehad.

Heeft iemand daar ervaring mee? Met die van persona in de digitale van CB?

@Giegel
    He bah! Balen! Op naar de volgende ronde en positief blijven denken!

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje
    2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr
    3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27
    4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13
    5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89
    6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24
    7 : Djee & loopy & Leeuwtje83
    8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy
    9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel
    10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie
    11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2
    12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl
    13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27
    14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel
    15 : Mouse & sousou & Nikita23
    16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21
    17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980
    18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975
    19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka
    20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola
    21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske
    22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip
    23 : Princess81 & Marooz
    24 : Angelea & Aura & Florida13
    25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles
    26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo
    27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09
    28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23
    29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje
    30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata[/b], Sylvia
    173 passagiers voor de roze sportwagen!
    13 Zwanger!, 64 Ongesteld , 4 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon 13 Juni!
    1. Knorretjuh ZWANGER!
    2. Jenna85
    3. Giegel
    4. Anne1982 ZWANGER!
    5. Marriedgirl

Testmarathon 15 Juni VADERDAG!
    1. Angela21
    2. Jewel
    3. Tasha

Testmarathon 18 Juni!
    1. Jenna85
    2. Giegel
    3. Klingel
    4. Marriedgirl

6. Sheila82

Oei, meiden..hoe krijg ik de tekst in kleur? Sorry, heb er weinig verstand van en zo is het niet mooi he,met zo weinig roze :D

Liefs

Syl

mijn nod is 30 juni

7. Sheila82

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Mijn man ziet het ienimini streepje dus ook.
    Omdat het bijna niet te zien is vinden we het nog een beetje te vroeg om te juichen, dus ik gooi er di of wo nog even een testje tegenaan.
    Het kan voor mijn gevoel alle kanten nog op, want ik krijg nu dus pijn in mijn buik. Alhoewel ik dat ook wel bij mijn andere zwangerschappen had.
    We wachten het maar even af.

Het wordt trouwens wel tijd voor wat meer roze...

Sterkte voor de dames die rood zijn geworden, hopelijk de volgende ronde wel succes.
    Aan de wachtende dames, succes met het lange, lange wachten.

Pippa

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Spannend Pippa, ik hoop dat je overmorgen een knalpositieve test hebt!

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Die van 18.00uur weer nega :(
    Wel een 2e lijntje bij elke test...
    Morgen maar weer verder met testen. Moet alleen even kijken hoe ik dat moet doen want mag je met van die van persona ook 's ochtens testen?
    Kan iemand mij aub helpen?
    :cry:

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ohw nee he :(
    Ik zie nu in de gebruiksaanwijzing van de Persona teststaafjes dat je ALTIJD met je eerste ochtendurine moet testen... Is dit waar?
    Dus ik kan helemaal niet 's middags of 's avonds testen met de staafjes van Persona?

Ohwww wat nu?

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Pippa.. spannend! Hoop op positief nieuws!
    @ Tessa: sorry, heb geen ervaring met Persona.
    @ Hanna: heb niet zo veel ervaring met ovutesten, maar bij sommige meiden worden ze inderdaad niet helemaal positief. Afwachten dus..
    @ Giegel: balen zeg.
    @ wachtenden.. (incl mezelf).. spannend!

Wij vertrekken zo richting Frankrijk... Als ik gelegenheid heb zoek ik af en toe een internetcafeetje op om ff te spieken. Lukt het niet, dan ben ik er weer over twee weken!

13. Sheila82

Tessa: je moet inderdaad met eerste ochtend urine testen met Persona. Heb nooit met andere urine getest van Persona, altijd met ochtend urine...
    Anders moet je morgenvroeg nog eens testen met persona, dan klus je vanaaf ook gewoon.

Liefs
    Syl

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja we proberen gewoon elke dag te klussen.. Voor alle zekerheid.
    Ik baal ervan al 1 staafje voor nop.
    Maarja dan kan ik dus geen 2x per dag gaan testen.... aangezien die dus niet 's middags kan.
    Balen zeg.
    Misschien toch maar dipsticks van matcare aanschaffen.

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik kan dit verhaal beamen, ik krijg een ei want ik word eens in de zoveel tijd ongesteld, maar zeer onregelmatig..Het is normaal als je cyclus binnen 42 dagen blijft zegt de fert.arts..

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dus als je een ei hebt, dan wordt je ongesteld.. Anders niet?

Mijn cyclussen zijn wel vrij regelmatig 31 en 29..
    Dus ik dacht dat ik echt mij ei wel nu ergens zou moeten krijgen. :(

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Kippie: een hele fijne vakantie en fijn dat je met ons mee probeert te lezen vanuit Frankrijk.

@Tessa: sorry meid, ik kan je niet helpen want ik gerbuik geen ovu testen. Kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt. Zet hem op en niet bij de pakken neer zitten. Jou ei komt zeker wel.

@Pippa: wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat je nog heel erg voorzichtig bent. Hoop echt voor jedat het zo mag zijn!

@Giegel: balen dat de :evil: :evil: zijn gekomen bij je! Op naar de volgende ronde!

@Klingel: jij zit ook maar te wachten en wachten duurt lang he?

Nou hier nog niks veranderd sinds vannacht. Toen ik vanmiddag mijn bed uit kwam was ik weer lekker misselijk en dat gaat dan wel over nadat ik iets heb gegeten. Mijn (.)(.) blijven ook erg gevoelig. Heb wel steeds van de ongi krampjes, maar nou lees ik hier net dat dat ook kan als je zwanger bent!
    Zei tegen mijn man dat als ik morgenochtend nog niet ongi ben ik dan wel wil testen, maar volgens hem is het nog beter om even te wachten. Nou snapt hij niet altijd even goed hoe het precies met mijn cyclus zit, maar goed ik kan hem ook wel begrijpen. Ik weet dus nog niet wat ik morgenochtend ga doen! Ik vind het wel ontzettend spannend! Wat zouden jullie doen dan?

X Esther

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Eppie25 Dankjewel!
    Wat spannend zeg!

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    auwah ongikrampen :(

20. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik ben stikkapot ! Heb vandaag mijn 5 de vroegdienst achter de rug , ik werk als verzorgende in een rusthuis , pfff en nog 2 vroege posten te gaan . :rolleyes: Om 5 u morgenvroeg loopt de wekker weer af , dadelijk een lekkere douche pakken en bedje in .

Deel Deze Pagina