@angela21.. Ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie! @Tischa82.. Bedankt voor de link. Vanmorgen WEER een foutmelding GRR! En wat het probleem dan is.. dan blijft hij 8 min zo staan en dan kan ik natuurlijk de test niet overnieuw doen ivm de urine.. (had er al overheen geplast) Maar als ik hem zonder de digitale houder aflees, zie ik een heel licht streepje. De andere streep is ook niet superdik. Dus ik kan wel vanmiddag met de persona teststaafjes opnieuw testen..?
Goedemorgen iedereen! Hier een supergoeie vaderdag want ik heb mijn mannetje kunnen verrassen met een positieve test. Had vanaf dinsdag al zo'n gevoel van het klopt niet, voelde gewoon anders dan anders en dacht gewoon volhouden tot zondag en dan testen. En ja hoor, test van Kruidvat was al duidelijk maar toch nog de digitale van CB gedaan. Leek me zo super om gewoon te zien staan ZWANGER! En ja hoor.... Voor ons is dit dus een hele bijzondere vaderdag! Voor alle andere zwangeren van harte gefeliciteerd en alle anderen ik laat wat HCG achter voor jullie........ xx
@ Klingel: fijn dat ik niet de enige nachtbraker was. ben na 45 minuten weer naar bed gegaan, maar kan nou niet zeggen dat ik echt lekker geslapen heb. Vannacht weer een nacht. Wat doe jij voor werk dan dat je zo laat pas thuis was? @ Angela & Dinkie: van harte gefeliciteerd meiden. geniet van het kleine wondertje dat in jullie aan het groeien is! Hier is er sinds vannacht nog niet echt iets veranderd! Geen en de klachtjes blijven ook hetzelfde! Wil toch nog even wachten met testen, maar ik weet zelf niet hoe lang ik dat vol ga houden. Afgelopen maanden was mijn cyclus: 27-28-29, dus ik ga altijd uit van 28 dagen en zolang overtijd ben ik nog nooit geweest! Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet doen! X Esther
Kom toch stiekem even kijken hoe het met de vaderdag testers is en gelukkig is er wat roze! Angela & Dinkie, gefeliciteerd! Super, geniet ervan! @Giegel, balen van je ongi!!! Had zo gehoopt dat we met zn allen de 18e roze zouden maken. Succes in juli! (ik hoop je niet te volgen...) Ikzelf ben nog steeds niet ongi, maar heb ook geen zss. Dus het blijft afwachten, weet niet goed wat ik ervan moet verwachten. Ik hoop natuurlijk een heleboel, maar voel me nog steeds normaal.. ik sta op de lijst van de testmarathon van woensdag de 18e, dus hopen dat we ook die testdag roze kunnen kleuren! @Esther/Eppie: testen hoor!
Goedemorgen! Ik wil alle testers veel succes wensen vandaag, wat een geweldige dag om te testen! Alle zwangeren gefeliciteerd! Hier zitten we nog een paar dagen in spanning. Ik heb wel een aantal klachten waardoor ik denk, zou het? Maar durf me er niet te veel op vast te pinnen.
@Natjes & Marriedgirl: Ach ja eigenlijk moet ik ook niet zo zeuren. Maar ben een beetje bang voor de teleurstelling denk ik. Dan voel ik me zwanger en dan zegt de test straks: je bent niet zwanger. Dan heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden. Maar ja testen geeft zekerheid en dan weet ik ten minste wel waar ik aan toe ben! Sorry hoor, jullie zullen wel gek van me worden. X Esther
Je houdt het wel goed he? De punt van het staafje moet naar links wijzen! Als er een rechterstreep is dan is het een goed teken omdat het LH hormoon dan aan het stijgen is. Je kan het vanavond gewoon weer proberen. En probeer je urine op te vangen en dan te testen Urine opvangen werkt meestal beter (Hoe moet ik testen met opgevangen urine ? Het kan gebeuren dat je wilt testen met opgevangen urine. In zo'n geval vang je je urine op in een schoon, droog bekertje. Wanneer je zover bent, houd dan alleen het absorberende gedeelte van het Teststaafje (zie onderstannde afbeelding) gedurende vijftien seconden (dus niet drie) in de urine. Vervolgens ga je zoals gebruikelijk te werk. Misschien een tip om over te stappen op dipsticks? Die zijn veel gebruiksvriendelijker [/b]
Kijk maar in mijn album.. Heb een nieuwe foto geplaatst. Die van vanmorgen was dus fout en die laatste van vandaag was een half uur geleden.. Er staan wel lichte streepjes. Maar geen vette. Ik denk dat ik,misschien de volgende keer, dipsticks ga gebruiken. Ik vind het maar niks zo! Hoop dat het nog goedkomt... Heb er ook even een geplaatst andersom, dan kun je zien als ze naar links wijzen.
Tessa, ik heb in mijn album een positieve ovutest van cb digitaal staan.. die gebruik je toch? Dat je weet hoe het eruit ziet. En als een bepaald merk je niet bevalt kan je beter een ander merk proberen de volgende keer, cb is ook duur..
@Deesiree Ja die gebruik ik ook.. Maar mijn ei nog niet opgespoord. Bedankt voor de tip van je foto! Dat is overduidelijk zo'n dikke streep! Ik hoop dat die nog komt bij mij...! (mooie jurk trouwens)
angela en dinkie supergefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !! wat een mooie dag om te testen! ik wil ook stiekum gaan testen vandaag ook al is het nog 4 dagen voor NOD heb vanmorgen ovu testje gedaan maar daar kwam alleen een heeeeeeel wazig 2e lijntje en das gewoon nega want je hebt altijd wel een heeeeeeel vaag 2e lijntje. als dat nou op een zwangerschapstest zou zijn! murmel....
@tessa: geduld darling, geduld! je 2e lijntje wordt zichtbaarder.. nogmaals misschien heb je wel een cyclus van bv 33 en dan komt ei pas op dag 19/20! helemaal geen reden tot stress. trust me! @eppie: ik werk in de horeca. (nog wel want het wordt too much op dit topniveau met te weinig personeel helaas) @iedereen: roze roze roze @mezelf: ik durf mijn mat care ultra niet te doen!
Oo meid ik dacht dat je al met die persona bezig was. Nou probeer het later met die persona en laat dan even weten wat je dan te zien krijgt.
Nou, ik ga mijn banner aanpassen. We hebben net een CB gedaan en het plusje was overduidelijk (krijg hem alleen niet geupload.....) Dinkie: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Tot bij de februari mama's! Zal dalijk ook even de lijst aanpassen! Groetjes, Angela