Allereerst alle zwangeren gefeliciteerd! Ik heb zelf net een ovulatietestje gedaan 2 dagen voor NOD en hij is me toch positief! Zou het dan nu wel gelukt zijn? Ik ga morgenvroeg een zwangerschapstestje wagen!
Passagierslijst NOD 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 173 passagiers voor de roze sportwagen! 16 Zwanger!!, 64 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 ZWANGER!! 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 ZWANGER!! 2. Jewel 3. Tasha Testmarathon 16 juni 1. Lintje 2. Eppie 3. Kelly1980 Testmarathon 18 Juni! 1. Jenna85 2. Giegel 3. Klingel 4. Marriedgirl Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Mezelf op roze gezet \/
heb jullie testmarathon erbij gezet En veeeel succes he?! Heb net nog ff een testje gedaan (een andere) en ook deze is goed positief!
Agela, Dinkie en Uk gefeliciteerd meiden! Lekker genieten en proberen niet teveel zorgen te maken! Meiden die morgen gaan testen [-o< is het raak! Hier ook goed geklust en nu op de wachtbank... We oefenen voor de zekerheid toch nog wel ff door, voor het geval we volgende maand weer moeten klussen . Stel je voor dat we vergeten hoe het moet, hihi...
@alle zwangere gefeliciteerd ik zit nu ook op de wacht bank goed geklust en waarschijnelijk gister mijn ei gehad (had positieve ovulatie test gister) dus wachten we
Goedenavond dames! Allereerst alle zwangeren gefeliciteerd! Ik benijd jullie hoor! Ik ben weer terug van weggeweest. Ik heb me een maandje of twee afzijdig gehouden ivm mijn afstuderen en het obsessieve gedrag omtrent zwanger worden... Ik maakte mezelf helemaal gek. Nu ik bijna afgestudeerd ben gaat alles goed en ik heb het gevoel dat ik er nu beter mee om kan gaan... Moet nog zo blijken natuurlijk.... 8-[ Maar we gaan er weer voor met ontzettend veel zin en positieve energie! Groetjes Karina
Goed zo meiden! Meer roze! Gefeliciteerd! Hopelijk kan ik me snel bij jullie aansluiten! Geniet ervan... Wachtenden..succes! Liefs, Manon.
Zwangeren: gefeliciteerd! Super leuk en geniet ervan! @Kelly: spannend meid, ik duim voor je! Liefs Syl
@zwangeren: proficiat! bofferds. hier nog niks. steekjes in buik en in doos (sorry). morgen misschien nog een tesje wagen? of zal ik gewoon afwachten? ik denk dat mijn cyclus van slag is, maar hooooop dat het wat anders is... moeilijk, moeilijk. heb geen zin in weer zo'n groot wit vlak op de test. ik zie wel hoe mijn pet morgen staat of ik test of afwacht. @de rest: succes, geduld en stressbestendigheid gewenst!
'k zou alleen maar testen wanneer je je heel goed en lekker voelt, dan kan je een eventuele teleurstelling veel beter aan! En Karina, lekker ff de tijd voor jezelf genomen, goed zo! Succes weer hier... Manon, hoop het ook voor je... pfff 46 dagen... respect....
@ karina: welkom terug hier. Hoop voor je dat je geslaagd bent en nu kun je je dan op iets anders gaan richten. Spannend dat we morgen met zijn drieën gaan testen. Ik ben benieuwd naar iedereen haar uitslag! X Esther