NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Meiden bedankt voor jullie leuke reacties!

UK: GEFELICITEERD!

@ Loeka: Ik had mijn nod op morgen staan omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig was. Als ik uitga van 28 dagen zou gisteren mijn nod zijn geweest. Maar ik heb eigenlijk nergens last van. Af en toe het idee dat mijn (.)(.) wat gevoelig zijn, maar meer niet, terwijl ik de vorige maanden alle verschijnselen dacht te hebben. Het wilt dus allemaal niet zo veel zeggen.

@de rest: Iedereen veel succes, ik kom nog wel spieken hoe het hier verder gaat! En hier nog wat HCG-tjes:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

2. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Dank je! Kan er helaas weinig aan doen!
    Stel dat ik zwanger ben, dan weet ik niet hoe ver ik dan ben. Was 2 mei ongesteld geworden, dus dan ben ik al een heel eind...haha!

Eerst maar eens testen volgende week.

Liefs, Manon.

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ja.... ik [-o< zo dat het raak is.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Meiden, goed bericht!

Ik ben zwanger!!!!!

Vanochtend vroeg getest in zonnig Bali, honeymoonbeebje is on the way. Wat ben ik superblij zeg, echt zo gaaf! Mijn NOD was 11 juni.

:D :D :D :D :D

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Sucre, whaaaaa, wat een nieuws, super zeg!

GEFELICITEERD :baby: en geniet ervan!!!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wow sucre!
    No stress in het vliegtuig terug. Wat fijn voor jullie!
    Geniet ervan.
    Ben nog steeds benieuwd welk hotel jullie zitten.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sucre van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb vanochtend een testje gedaan en hoefde niet eens 5 minuten te wachten op de uitslag en zag het meteen: IK BEN ZWANGER!!! Zal even de foto in mijn album zetten!
    Ik mag dus ook op roze. Ik was zo zenuwachtig en nu zit ik helemaal te trillen en ik ben helemaal blij! Maar mijn man weet nog van niks, want die was al werken toen ik de test gedaan heb! Vannacht slaap ik bij een vriendin en dus kan ik het hem dan ook nog niet zeggen! Ff bedenken wat ik ga doen!

X Esther

*strooit het hcg rond voor de rest van de maand en voor alle wachtende!!*

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Sucre en Eppie gefeliciteerd! Geniet ervan en kom gezellig met ons meekletsen bij de februari2009 mama's

Wachtende en testers veel s6
    Fijne dag

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Wauw.. gelukkig weer heel wat roze erbij!

Proficiat zwangeren! SUPER!

En succes voor de wachtenden... hopelijk zie ik jullie niet terug in juli! ;)

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Sucre en Esther gefeliciteerd!

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Sucre wat gaaf voor je! Een honeymoon beeb! Eppie ook voor jou super zeg!

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wat een lekker begin van deze zonnige dag!

Sucre, van harte meis! Ben heel blij voor je.

En Esther, wat ben jij onwijs zwanger!!! Wat een vette test he. Helemaal gaaf.

Geniet ervan en bedenk wat leuks voor je man!
    Mijn schoonzus had op een t-shirt geschreven: 1+1=3! (misschien een idee... ;) )

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Super! Esther en Sucre gefeliciteerd! Geniet ervan meiden!

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Zo vroeg op de ochtend al zoveel felicitaties gehad. Dat doet me erg goed. Adrenaline giert nog door mijn lijf op dit moment. Ga zo direct naar mijn beste vriendin en weet niet zo zeker dat ik mijn mond kan houden tegen haar! Afgezien van het forum hier heb het nog met niemand kunnen delen. Hoop dat ik mijn mond kan houden!

Voor iedereen die nog wachtende is: heel veel succes meiden en ik hoop dat het ook bij jullei snel roze mag zijn!

Voor de :evil: :evil: meiden: op naar de volgende ronde en dan mogen jullie ook in het roze!

X Esther

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    had vanmorgen een licht 2de streepje met de gewone mat care striptest! maar de mat care ultra deed niet veel! dus ga vandaag nog maar even een andere test halen bij de drogisterij! Iemand suggesties voor een merk?

17. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Dames gefeliciteerd! Heerlijk al dat roze!

@Kelly: Er zijn zoveel soorten. Die van kruidvat zijn ook gevoelig. Die van 2 voor 5 euro.

Succes en ik duim voor je!

Liefs, Manon.

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Sucre en Esther: wat leuk, gefeliciteerd!

Ik denk dat het voor mij sowieso niks wordt deze maand. is mijn eerste ronde na bevalling (7 maanden geleden maar had nu pas eisprong...dacht ik)
    Ik heb denk ik geen ei gehad. Wel alle klachten en positieve ovutesten maar ik denk dat hij niet is gesprongen omdat mijn temp niet omhoog is gegaan...:(
    Dus dat is echt balen, dan mag die ongi van mij zo snel mogelijk komen...bah, ik baal echt...

Liefs

Syl

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oei spannend! Kruidvat schijnt gevoelig te zijn, dat zijn die met een pipetje.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Kelly ik heb die van het kruidvat gebruikt. 2 voor 5 euro. En ook 1 van 7 euro, beide testen gaven een mooie streep, alleen de goedkoopste was iets dikker. Succes!

Deel Deze Pagina