Maar Twigger meisje ! Het is bijna een cirkeltje zonder einde aan het worden he ! Hoop toch dat je snel duidelijkheid zal hebben want dit is dik balen !
Helemaal niets! Geen enkel symptoon! Geen slijm, geen pijn, geen honger, geen misselijkheid echt helemaal niets.. En normaal als ik ongi wordt ga ik toch wel lekker veel eten en vooral zoetigheid.
@ loeka ja dat dacht ik ook maar ben vanmorgen toch flink gaan bloeden . het begon gisteravond al een beetje bruinigslijm(sorry) maar nu is het toch flink rood(sorry) dus ik weet het ook allemaal niet. ik had (heb) nog steeds overal last van. dus denk dat ik het nog wel even aankijk. groetjes tomnaat
Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar idd! Ik heb morgen mijn NOD. Vandaag wel ongi- gevoel. Geen krampen oid, maar je voelt gewoon iets... Zal wel ontzettend balen als het zo is... Wil gewoon zwanger zijn! Dat lijkt me zo geweldig! Hopelijk is er niets aan de hand.... Gaan er nog meer mensen zaterdag testen? Liefs, Manon.
manon, spannend! jij ook in ronde 4 en 30+? spannend! ga je zaterdag pas testen terwijl vandaag al kan/mag? sterk van je hoor (zei zij die al 2 testen heeft gedaan ahum.......) liefs klingel
nou ik zal je zeggen ik maak me niet meer druk ik zie het wel ik wacht nu gewoon af of ik ongi wordt de 28e en wordt ik dat niet dan waag ik nog wel een keer een testje en de dokter zou vrijdag een fax naar de gyn sturen maar daar heb ik nog niks van gehoord dus dat wacht ik ook nog even af tot woensdag en dan bel ik wel weer ik denk zelf dat de bloeding van de 31e een vmk is geweest en de pijn van zaterdag mn eisprong ik zag zelf ook dat mn testen lichter werden en een hcg van 0.6 is te weinig voor een dragende zwangerschap. en als ik via de calculater ga rekenen met een menstruatie op de 31e kwam ik uit met mn ei op de 15e dus het kanmn ei geweest zijn heb me eigen er al bij neer gelegd dat ik dus niet zwanger ben en dat mn klachen die ik nu nog heb komt van de overgebleven hcg in mn lichaam. die gedachtegang heb ik geaccepteerd en is voor mij makkelijker te accepteren dus. en ja verder is het afwachten wat er gebeuren gaat
Ja... ga zaterdag pas testen. Ben bang om te vroeg te testen. Als het niet raak ik dan ben ik dan al ongi... dus duimen van niet. We zaten met de ovu- test goed. Eeen dikke positieve en toen ook veel geklust. Nu hopen dat het raak was! Vind het heel spannend! Of denk je dat een test nu ook al positief zal zijn? Vind het zo vroeg....
manon, als vandaag je NOD is is het niet te vroeg. (weet je wat pas te vroeg is? 3 en 4 dagen voor NOD ) wanneer was je ei?
@Klingel, Bedankt. Ik had al zo'n vermoeden.. Volgens mij komt hij morgen.. Omdat die streep al duidelijker wordt! Ik hoop het zo Was best al blij met deze test
Als het deze ronde niks is ga ik ook eens proberen met ovulatietesten , eens lezen in het andere topic hoe dat precies in zijn werk gaat ..
Ik had vandaag op mijn werk dat ik iets voelde dus ik naar de wc. Had ik toch flink wat doorzichtige slijm. 1x maar. Zal dat nog iets kunnen betekenen? Ik had denk ik de 11e mijn eisprong. En de 12e geklust ('s morgens).
Ook hier is het nog steeds aftellen geblazen!Ik heb met vriendlief afgesproken dat als ik maandag nog steeds niet ongi ben ik een test ga doen.Maar als ik me eerder niet meer kan bedwingen vindt ie dat ook niet erg ik ben nu al sinds donderdag behoorlijk misselijk en moe,maar goed ik weet dat dat niet alles zegt.We duimen vrolijk verder en ik houd jullie op de hoogte.Mijn ongidag moet tussen de 29 en 34 dagen zitten,dus we wait and see! 8)
Dus van de testmarathon van vandaag zijn er iig twee van de drie zwanger? Wauw! Gefeliciteerd S & E!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb vanochtend negatief getest, maar ook geen , dus ik doe morgenochtend nog een testje.
Pfff... net een testje gedaan... negatief.... echt zoooo balen, mijn hart zat in mijn keel... Ben wel wat vroeg met testen, maar kon mezelf niet bedwingen...
Hier nog steeds geen ongi... zou het liefste (weer) testen, maar dat doe ik echt pas woensdag (als ik nog niet ongi ben natuurlijk). Wachten duurt lang! En ik ben heul ongeduldig!
Balen Kiddo en Lintje van de nega test! Maar hou vol he.. geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed geen bloed geeft moed
Passagierslijst NOD 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 & Tweeling 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 174 passagiers voor de roze sportwagen! 16 Zwanger!!, 64 Ongesteld , 6 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 ZWANGER!! 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 ZWANGER!! 2. Jewel 3. Tasha Testmarathon 16 juni 1. Lintje 2. Eppie 3. Kelly1980 Testmarathon 18 Juni! 1. Jenna85 2. Giegel 3. Klingel 4. Marriedgirl 5. Tweeling Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Heb mezelf er maar even tussen gezet! En het is nog goed gegaan ook, volgens mij..