NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dag lieve meisjes,

Wij zijn even het weekend weggeweest.
    Afgelopen vrijdag is mijn ongi doorgezet, dus ik verhuis toch naar Juli.
    Heel heel verdrietig geweest, want die test 's ochtends was echt licht positief, dus dat was heel dubbel.
    Maar het weekend was fijn, dus we gaan weer rustig verder. Met de nadruk op rustig, we zien wel wat er gaat komen.

Lieve Angela; van harte gefeliciteerd meis! Ik gun het je erorm! Geniet van je zwangerschap en ik blijf je volgen bij de mama's!

Marriedgirl; sorry, ik heb de marathon dus toch niet gehaald! Ik hoop heel hard dat ik je niet in Juli tegen ga komen! Ik duim voor je!

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hoi meiden,

ff een vraagje... Ik heb vanaf het moment dat mijn eisprong plaats zou moeten vinden terugkerende steekjes in beide liezen. Deze steekjes geven normaal gesproken duidelijk mijn eisprong aan, maar het is inmiddels al een week aan de gang. Tevens heb ik tussen deze steekjes mijn eisprong niet echt herkend, omdat het dan meestal een uurtje of wat aanhoudt... iemand enig idee wat dit kan zijn?

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Waar kan ik die topic vinden over ovulatietesten?
    Ik wil er ook mee beginnen en wil er wel wat meer over lezen :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ben de 14e ongesteld geworden. Ik mag dus op rood (de 13e)

5. Aura

Aura Niet meer actief

6. Kita29

Kita29 Niet meer actief

*NOD juli lady komt hier even koekeloeren*

:sucre: Gefeliciteerd supernieuws vanuit het zonnige Bali, geniet er lekker van meid! :D

@eppie: zoooo meid dat is pas n duidelijke streep Gefelicteerd en geniet er heerlijk van :D !

@klingel: wat is dat nou je good vibes mood weg :confused: komt zeker doordat je negatest in handen had.. Wacht nou maar s rustig af, en terug op je wolkje 8) ( daarom test ik dus niet eerder, kan ik lekker blijven dagdromen ;) )

@loeka: als je normaal geen pukkels hebt en nu wel in combi met je (.)(.) kunnen het ook wel s hele duidelijke symptomen zijn succes!

@stoetel: Heel veel succes met je nieuwe huis, dat alles maar vlot mag verlopen...zodat je weer snel aan je wens verder kan werken ;)

@alle ongimeiden: BALEN

@alle Fatboy zenuwpezen : IK HOOP OP HEEL VEEL ROZE ROZE ROZE VOOR JULLIE

* and she's out*

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi kita!
    lief inbreek-berichtje van jou vanuit juli!
    ei komt eraan bij jou: klusserdeklus? :D spannend!

ach ja good vibes verdwenen omdat lichaam niet verdacht (lees: zwanger) doet en omdat ik al 1 nega ovu test en 2 nega zwanger testen erdoorheen heb gejaagd :oops:
    stom he, nooit eerder zo preNOD lopen testen!
    en word er meteen voor gestraft ;)

woensdag nog maar eens proberen.
    signalen van mijn lichaam qua vruchtbaarheid plus de ovutesten plus superklus hadden me heel goede hoop/moed gegeven; als het NOU niet gelukt is vraag je je af waarom! :(

ach ja 20% kans per maand he... (en dat keer 4 rondes =80%? ;) dan is het volgende vijfde ronde dus raak heheh want 5x20=100 (deze briljante rekensom heb ik geleend van trees 8) )

@stoetel: hee gefeli met huis, en leuk je weer te zien, en jammer maar begrijpelijk wegens pauze dat je een tijdje niet gaat komen! succes! *knuf*

@giegel: moet je even zoeken op ovulatietesten. of mij vragen ik ben wel een ervaringsdeskundige inmiddels (en hoofdsponsor van clearblue ;) )

na, ik ga naar bed. morgen begint drukdrukdrukke werkweek weer .
    vandaag wel even appeltje geschild met baas. voelde goed! :p

liefs
    klingel.

8. Passagierslijst NOD Juni

1 : Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje
    2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr
    3 : Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27
    4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13
    5 : Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89
    6 : Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24
    7 : Djee & loopy & Leeuwtje83
    8 : Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy
    9 : Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel
    10 : Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie
    11 : Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2
    12 : Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl
    13 : Djezelf & Knorretjuh & Marb & Xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27
    14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel
    15 : Mouse & sousou & Nikita23
    16 : Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21
    17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980
    18 : Dib & Klingel & Bramtim & Kippie75 & Hanna1974 & Tweeling
    19 : Sbabe & Kiddo81 & Loeka
    20 : Fampje & Lynn1986 & Miinicole & Golfola
    21 : Jusi & mimi83 & Shannah & Nynke1980 & Yustin & Jesske & Louwtje
    22 : Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip
    23 : Princess81 & Marooz
    24 : Angelea & Aura & Florida13
    25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles
    26 : Sanne & vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986
    27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09
    28 : Saffie & Yippieajee & Nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23
    29 : Daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje
    30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b]

175 passagiers voor de roze sportwagen!
    18 Zwanger!!, 69 Ongesteld , 6 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon 16 juni
    1. Lintje
    2. Eppie
    3. Kelly1980

Testmarathon 18 Juni!
    1. Giegel
    2. Klingel
    3. Marriedgirl
    4. Tweeling

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img]
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Weer negatief getest! :cry:
    Maar ook geen ongi :confused: :( Ik snap het niet.. :rolleyes:

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey meissie
    dan wacht je toch vandaag nog even af
    het is vandaag je nod dus je kan de hele dag nog ongi worden (laten we het hopen van niet)
    en dan gooi je er morgen of overmorgen nog een testje tegenaan

suc-6 ;)

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar gemiddeld was zondag al mijn NOD. :cry:
    Laat ik maar even wachten tot vrijdag nu, heb inmiddels al 10 testen gedaan namelijk :rolleyes:

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow Jenna, wat balen zeg! :( Dat is nieuws wat ik niet wilde horen! Maar je klinkt positief gelukkig... hoop dat het de volgende ronde gaat lukken!
    Hoop idd dat ik je niet tegenkom bij juli.. ben nog steeds niet ongi, maar word wel steeds zenuwachtiger. Heb zondag en maandag wel krampjes/steekjes gevoeld maar geen bloed, zelfs niet bruin/roze. Ben echt continu aan het stringchecken, word gek van mezelf. Duimen jullie voor me?

Heb afgelopen weekend trouwens de zwangere schoonzus gezien (zie heel veel pagina's geleden) en was echt oprecht blij voor haar toen ik dr zag, dus mn jaloerse gevoelens zijn gelukkig naar de achtergrond verdwenen.

Pff, die gaat een lange dag worden, hopelijk nog steeds zonder bloed (geen bloed, geeft moed!)

Voor de andere meiden... succes met wachten!

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? En hoe zagen je afgelopen cycli eruit?

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn spiraaltje is op 13 mei verwijderd. Toen ben ik op 15 mei gaan menstrueren.
    Voor mijn 1e zwangerschap was ik altijd regelmatig, met een uitschieter van 33 dagen. 29-31-30-29-33-30-
    Ik zit op dit moment op dag 34.

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja dan kan het zijn dat je lichaam nog niet op zn ritme zit
    ze geven hiervoor ook een half jaar tot een jaar he voordat je hoormoonhuishoudeing weer helemaal zo is als hij moet zijn

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar toen ik ooit met de pil stopte (voor mijn 1e zwangerschap) was ik direct weer regelmatig. En het schijnt zo te zijn dat je met een spiraaltje direct weer vruchtbaar bent. Ik nam aan, dus ook direct weer regelmatig, omdat ik nog nooit van mijn leven onregelmatig ben geweest.. :(

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    net als ontpillen, zul je ook wel ontspiralen hebben neem ik aan? ;)

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Vanmorgen wéér 36,1, dus nog steeds geen temp verhoging. Ik snap er niets van! (ik hoop niet dat ik weer zo'n mega lange cyclus krijg...)

Vanmorgen m'n frustratie een béétje heel erg op mn vriend afgereageerd...

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    En direct weer vruchtbaar heeft niets te maken met direct weer regelmatig. Als je onregelmatig ongi bent, ben je ook vruchtbaar hoor.

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    wacht het nog een paar dagen af meissie
    als je dan nog niet ongi bent gooi er nog een testje tegenaan
    en anders bel je de huisarts even ;)

Deel Deze Pagina