Hey Meiden, Ik mag op rood! Eindelijk de duivels! Blij met een nieuwe ronde & nieuwe kansen! Ik ga juni verlaten! Suc6 aan alle meiden! X
@meiden die lijst altijd mooi aanpassen: Eppie 25 is toch ook zwanger? staat op marathon en lijst alleen nog niet in roze.... ( of ben ik nou gek ah worden? ) oh ja en Jewel heeft n paar dagen geleden zich ook gemeld voor rood! Alvast bedankt
Kelly; van harte meid! Geniet er van. Marieke; jammer hoor. Op naar de volgende ronde. Ik zit hier telkens te struinen naar ongi-gevoel, vanacht dacht ik het even te voelen, maar weet het niet zeker. Eigenlijk moet ik er niet mee bezig zijn, maar het lukt gewoon niet. Ik hoop dat deze week heel snel om is. Groet, Shannah
Lastig he een vrouwelijk lichaam! I know what you mean! Ik dacht echt mn ei gemerkt te hebben, slijm op dag 17, dus dacht dat mn ei ook toen ergens wel zou springen, maar ja, nog steeds niet ongi (en op dag 33 nega test), dus ook dat zal wel niet kloppen dan. En ik had vorige week bruine afscheiding en roze slijm (dag 30/31), ik dacht dus aankomende ongi.. maar niks te zien tot op heden.. wat was dat dan? Innesteling (let's hope...) of toen pas ei?! Of een gesprongen adertje? Wie zal het zeggen, ik ben de draad iig helemaal kwijt!
1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 & Tweeling 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 174 passagiers voor de roze sportwagen! 18 Zwanger!!, 71 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 ZWANGER!! 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 ZWANGER!! 2. Jewel 3. Tasha Testmarathon 16 juni 1. Lintje 2. Eppie 3. Kelly 1980 ZWANGER!! Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Ik denk dat de lijst weer up to date is
Kelly, van harte! \/ Marieke, balen! Maar je lijkt gelukkig positief. Giegel en Lintje, ik snap jullie idd ook wel hoor, elke keer dat je zwanger mag raken is een wonder, of het nou het eerste kindje of het achtste (bij wijze van) is. (maar gelukkig snapten jullie mij ook )
Het vrouwenlichaam zit ook raar in elkaar, je zou zeggen als je zou klussen op de vruchtbare dagen dat het gewoon raak moest zijn maar gaat blijkbaar niet zo makkelijk
Kelly: van harte gefeliciteerd meis! Geniet ervan! Marieke: fijn dat je duidelijkheid hebt en weer fris en fruitig de volgende ronde in kan. Suc6!
Kelly, van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan... Hier nog steeds op de wachtbank, maar helaas zonder symptomen
Hey meiden, Ik hoef niet tot zaterdag te wachten met testen want de zijn gekomen! Wel precies op tijd, dus mijn cyclus is wel regelmatig. Dat is op zich prettig. Ga jullie ook niet zien in juli, want mijn cyclus is 46 dagen, dus dan kom ik in augustus uit. @Kelly: super! Gefeliciteerd! @ wachtenden: succes en misschien zien we elkaar in een ander forum. Succes allemaal, ik vond het gezellig! Veel liefs, Manon.
Manon; jammer! Wel fijn dat je weet hoe je cyclus nu is. Wat een lange zeg 46........ Ik zit met smart op de zaterdag te wachten..... Groet, Shannah
@ Tessa8 Ja ik hoop stiekem dat het nog te vroeg was, volgens de test kon hij al wel gedaan worden. Ik zou me nu toch echt een paar daagjes moeten inhouden. Had me nog zo voorgenomen om niet eerder te testen Ik wacht in spanning af.
Sanne Geplaatst: Di Jun 17, 2008 9:08 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Het vrouwenlichaam zit ook raar in elkaar, je zou zeggen als je zou klussen op de vruchtbare dagen dat het gewoon raak moest zijn maar gaat blijkbaar niet zo makkelijk helemaal mee eens sanne! waarom toch zo 'moeilijk' doen he! vrouwen............ (doen wel vaker onnodig moeilijk zei mijn lief laatst nog)
Dacht deze maand even dat het raak was, maar helaas niet Dus op naar de volgende ronde! Hopelijk dan mee met de super roze tractor hehe