NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Thx Marriedgirl.

Volgens mij heb ik mijn ei nog steeds niet gehad en ook nog geen vruchtbaar slijm te ontdekken... Bijna helemaal geen afscheiding zelfs!

Was deze maand met de Etos pillen begonnen, maar nu is mijn cyclus dus weer helemaal in het warretje...
    :cry: :cry:

Tis ff niet leuk meer....

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Karina en Marriedgirl, Gefeliciteerd!

3. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Karina en Marriedgirl geeliciteerd met jullie zwangerschap!Ik duim dat alles goed gaat!

Hier nog steeds niks te bespeuren.Ik ben vandaag(alweer... :( ) misselijk,maar nog steeds durf ik niks te hopen.Ik ga me proberen in te houden tot maandag.Dan ga ik testen als er nog steeds niks is.Mijn langste cyclus was 34 dagen maa dat was na mijn Mk.we wachten het dus maar rustig af he!

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    JAAAA Marriedgirl gefeliciteerd!

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ten eerste van harte gefeliciteerd! En je kunt gelijk de vk bellen hor. De ha doet verder niks voor je ;)

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoe was je cyclus voor je mk? Want het is logisch dat je een langere cylcus hebt na een mk, maar daarna gaat hij meestal weer terug naar hoe deze voorheen was. Dus stel dat dit voorheen 28 dagen was dan kun je denk ik wel een gokje wagen (testje doen dus). Nu hou je jezelf alleen maar in spanning lijkt me. Maar je moet natuurlijk doen, wat jou goed lijkt hor!

Veel succes!

Liefs Vaam

7. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Marriedgirl gefeliciteerd ! :D

8. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Gefeliciteerd die zwanger zijn! ik zie jullie wel in februarie topic!

Alle wachtende geef de moed niet op he!

Meiden die in rood staan , hopelijk volgende ronde raak voor jullie!

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje
    2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr
    3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27
    4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13
    5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89
    6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24
    7 : Djee & loopy & Leeuwtje83
    8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy
    9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel
    10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie
    11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2
    12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl
    13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27
    14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel
    15 : Mouse & sousou & Nikita23
    16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21
    17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980
    18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 & Tweeling
    19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka
    20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola
    21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje
    22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip
    23 : Princess81 & Marooz
    24 : Angelea & Aura & Florida13
    25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles
    26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar
    27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09
    28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23
    29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje
    30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b]
    174 passagiers voor de roze sportwagen!
    19 Zwanger!!, 72 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon 13 Juni!
    1. Knorretjuh ZWANGER!!
    2. Jenna85
    3. Giegel
    4. Anne1982 ZWANGER!!
    5. Marriedgirl

Testmarathon 15 Juni VADERDAG!
    1. Angela21 ZWANGER!!
    2. Jewel
    3. Tasha

Testmarathon 16 juni
    1. Lintje
    2. Eppie
    3. Kelly 1980 ZWANGER!!

Testmarathon 18 Juni!
    1. Giegel
    2. Klingel
    3. Marriedgirl
    4. Tweeling

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx voor alle felicitaties! Ik mag dus in het roze op de lijst, sta nog op 12 juni, maar kan het beste verhuizen naar de 18e en dan dus op roze :D Ow en ik sta ook bij de testmarathon van vandaag natuurlijk :D

Kan het nog steeds niet bevatten...

@wachtenden: ik wacht op jullie in de februaritopic!:D Ik hoop dat er hier nog heel veel roze bijkomt!

@Tweeling, ongi? :(.. Klote! Dikke knuffel!

11. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Marriedgirl wat zijn die cijfertjes tss haakjes eigenlijk bij jouw ? Je bent toch net als ik pas in ronde 2 he ?

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Meiden!

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik wens iedereen nog veel succes met wachten, wens alle zwangeren het allerbeste en alle ongi-dames heeeeeeeeeeeel veel succes in de volgende ronde, het gaat echt een keer lukken, dat zie je wel aan ons!
    Na een tijd aanklooien in april in de MMM beland, met weinig hoop en veel tranen toen, en zie nu het resultaat!

Ga even wat hcg strooien:

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

13. korzaantje

16 apr 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    @ alle zwangeren gefeliciteerd!

Voor alle andere succes. Heb al 3 dagen pos ovu test ( kan dat? )en flink geklust! Hopen dat ik eind van de maand geen :evil: heb.

Gr.

Maris

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @ klingel: en weet je al iets meer? Je ging vandaag testen toch? Owja, je testen waren op! Nou succes meid en niet bij de pakken neerzitten hoor.

@Marriedgirl en Karina: Gefeliciteerd dames en welkom bij de februari mama's!!!

@ Loeka: ik weet dat wachten lang duurt. Ik had dus deze maand ook van die ongi krampjes en kijk naar het resultaat. Ik ben het met je eens dat als je toch ongi moet worden het maar meteen kan komen toch? Maar ja, soms is ons lichaam heel erg vreemd hoor en het kan je goed voor de gek houden!

Succes iedereen!

X Esther

15. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    Aan iedereen die zwanger is GEFELICITEERD! Wat goed!
    Jammer voor iedereen die ongesteld is geworden.
    En alle wachtenden, hopen dat het niet te lang duurt.

16. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    We wachten het gewoon af he Eppie . ;) Maar het gekke is dat dat ongesteldgevoel komt en weer weggaat . In het wk had ik ook veel wit slijmverlies en nu niks meer .. We zullen wel zien ..

17. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Karina & Marriedgirl, Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws!
    Het is jullie gegund, hoop dat de rest incl. mezelf jullie snel zullen volgen!

@ Twigger, nog steeds niks gehoord wanneer je naar de gyn mag?

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Vanmorgen getempt en het was 36.7. minimaal 1 graad hoger dan de laatste week.

Vrijdag moet ik voor een uitstrijkje. Heb het al eens eerder gehad dus weet hoe dat gaat, maar ben toch wel een beetje nerveus. Kan geen kwaad als je zwanger wilt worden of als je het misschien net ben, maar toch..........

Iedereen feli met jullie zwangerschap en alle :evil: balen.
    Ik moet nog minstens een week wachten dus we wachten maar geduldig.

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Vandaag eindelijk een licht positieve ovu-test, dus eitje komt eraan... Jippie

Straks dus klusserdeklussen, maar dat zal geen probleem zijn, zijn vandaag 9 jaar bijelkaar, dus maken er een leuke avond van! ;)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    married girl supergefliiiiiiiiiii wat fijn voor jullie!!! veel geluk hoera!!! :D

hier geen testen meer :( , lekker op testdag, maar moet zo werken en geen tijd meer om te halen. raar gevoel in mijn buik, zenuwen denk ik.

ik verwacht :evil: en dan in de 5e ronde (20%kans x 5=100 ;) :D ) misschien ala karina maar eens even helemaal NIKS geen temp test ovu forum alles. ik herinner me dat karina dat bewust heeft gedaan na een beetje obsessed (net als ik en velen) ermee bezig te zijn geweest en ZIE meteen resultaat! :D

nou, ik ga werken, tot vannacht ergens... :rolleyes:

veel liefs
    klingel

Deel Deze Pagina