Thx Marriedgirl. Volgens mij heb ik mijn ei nog steeds niet gehad en ook nog geen vruchtbaar slijm te ontdekken... Bijna helemaal geen afscheiding zelfs! Was deze maand met de Etos pillen begonnen, maar nu is mijn cyclus dus weer helemaal in het warretje... Tis ff niet leuk meer....
Karina en Marriedgirl geeliciteerd met jullie zwangerschap!Ik duim dat alles goed gaat! Hier nog steeds niks te bespeuren.Ik ben vandaag(alweer... ) misselijk,maar nog steeds durf ik niks te hopen.Ik ga me proberen in te houden tot maandag.Dan ga ik testen als er nog steeds niks is.Mijn langste cyclus was 34 dagen maa dat was na mijn Mk.we wachten het dus maar rustig af he!
Ten eerste van harte gefeliciteerd! En je kunt gelijk de vk bellen hor. De ha doet verder niks voor je
Hoe was je cyclus voor je mk? Want het is logisch dat je een langere cylcus hebt na een mk, maar daarna gaat hij meestal weer terug naar hoe deze voorheen was. Dus stel dat dit voorheen 28 dagen was dan kun je denk ik wel een gokje wagen (testje doen dus). Nu hou je jezelf alleen maar in spanning lijkt me. Maar je moet natuurlijk doen, wat jou goed lijkt hor! Veel succes! Liefs Vaam
Gefeliciteerd die zwanger zijn! ik zie jullie wel in februarie topic! Alle wachtende geef de moed niet op he! Meiden die in rood staan , hopelijk volgende ronde raak voor jullie!
1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim & Kippie75 & hanna1975 & Tweeling 19 : Sbabe & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23 : Princess81 & Marooz 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 174 passagiers voor de roze sportwagen! 19 Zwanger!!, 72 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Anne1982 ZWANGER!! 5. Marriedgirl Testmarathon 15 Juni VADERDAG! 1. Angela21 ZWANGER!! 2. Jewel 3. Tasha Testmarathon 16 juni 1. Lintje 2. Eppie 3. Kelly 1980 ZWANGER!! Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Thanx voor alle felicitaties! Ik mag dus in het roze op de lijst, sta nog op 12 juni, maar kan het beste verhuizen naar de 18e en dan dus op roze Ow en ik sta ook bij de testmarathon van vandaag natuurlijk Kan het nog steeds niet bevatten... @wachtenden: ik wacht op jullie in de februaritopic! Ik hoop dat er hier nog heel veel roze bijkomt! @Tweeling, ongi? .. Klote! Dikke knuffel!
Marriedgirl wat zijn die cijfertjes tss haakjes eigenlijk bij jouw ? Je bent toch net als ik pas in ronde 2 he ?
Meiden! Bedankt voor alle felicitaties! Ik wens iedereen nog veel succes met wachten, wens alle zwangeren het allerbeste en alle ongi-dames heeeeeeeeeeeel veel succes in de volgende ronde, het gaat echt een keer lukken, dat zie je wel aan ons! Na een tijd aanklooien in april in de MMM beland, met weinig hoop en veel tranen toen, en zie nu het resultaat! Ga even wat hcg strooien: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
@ alle zwangeren gefeliciteerd! Voor alle andere succes. Heb al 3 dagen pos ovu test ( kan dat? )en flink geklust! Hopen dat ik eind van de maand geen heb. Gr. Maris
@ klingel: en weet je al iets meer? Je ging vandaag testen toch? Owja, je testen waren op! Nou succes meid en niet bij de pakken neerzitten hoor. @Marriedgirl en Karina: Gefeliciteerd dames en welkom bij de februari mama's!!! @ Loeka: ik weet dat wachten lang duurt. Ik had dus deze maand ook van die ongi krampjes en kijk naar het resultaat. Ik ben het met je eens dat als je toch ongi moet worden het maar meteen kan komen toch? Maar ja, soms is ons lichaam heel erg vreemd hoor en het kan je goed voor de gek houden! Succes iedereen! X Esther
Aan iedereen die zwanger is GEFELICITEERD! Wat goed! Jammer voor iedereen die ongesteld is geworden. En alle wachtenden, hopen dat het niet te lang duurt.
We wachten het gewoon af he Eppie . Maar het gekke is dat dat ongesteldgevoel komt en weer weggaat . In het wk had ik ook veel wit slijmverlies en nu niks meer .. We zullen wel zien ..
Karina & Marriedgirl, Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Het is jullie gegund, hoop dat de rest incl. mezelf jullie snel zullen volgen! @ Twigger, nog steeds niks gehoord wanneer je naar de gyn mag?
Vanmorgen getempt en het was 36.7. minimaal 1 graad hoger dan de laatste week. Vrijdag moet ik voor een uitstrijkje. Heb het al eens eerder gehad dus weet hoe dat gaat, maar ben toch wel een beetje nerveus. Kan geen kwaad als je zwanger wilt worden of als je het misschien net ben, maar toch.......... Iedereen feli met jullie zwangerschap en alle balen. Ik moet nog minstens een week wachten dus we wachten maar geduldig.
Vandaag eindelijk een licht positieve ovu-test, dus eitje komt eraan... Jippie Straks dus klusserdeklussen, maar dat zal geen probleem zijn, zijn vandaag 9 jaar bijelkaar, dus maken er een leuke avond van!
married girl supergefliiiiiiiiiii wat fijn voor jullie!!! veel geluk hoera!!! hier geen testen meer , lekker op testdag, maar moet zo werken en geen tijd meer om te halen. raar gevoel in mijn buik, zenuwen denk ik. ik verwacht en dan in de 5e ronde (20%kans x 5=100 ) misschien ala karina maar eens even helemaal NIKS geen temp test ovu forum alles. ik herinner me dat karina dat bewust heeft gedaan na een beetje obsessed (net als ik en velen) ermee bezig te zijn geweest en ZIE meteen resultaat! nou, ik ga werken, tot vannacht ergens... veel liefs klingel