NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Tussen haakjes zijn mijn cyclussen voordat we voor het echie gingen zeg maar. Ben overigens al wel bijna 3 jaar van de pil af hoor, maar vanaf een half jaar geleden ben ik mijn cyclus exact bij gaan houden.
    Idd in ronde 2! Hoop dat ronde 2 ook voor jou geluk brengt!

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat zie ik al veel roze namen! super!

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Gefeliciteerd zwangere meiden!

Mijn temp is nu toch omhoog gegaan dus ben benieuwd....vind het toch wel spannend ook al is het mijn eerste ei na de bevalling (7 maanden geleden maar heb lang bv gegeven en hierdoor geen ei/mentruatie gehad)

rond de 28e is mn nod maar ik houd het ruim en neem 30 juni als nod..al verwacht ik dat ik ongi ga worden, spannend vind ik het wel

Liefs

Syl

4. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Pfff mag ik even klagen? ben het wachten zoo zat en ik ben zoo bang voor weer een teleurstlling........
    hihihi sorry moest er even uit

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Yustin: soms moet je die negatieve energie ook er gewoon even uitgooien, want dan heb je meer plaats voor je positieve energie. Van mij mag je dus wel even klagen hoor!

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Dank je ;)
    Jah soms wordt ik een beetje gek van mezelf...Dan zwelg ik van zelfmedelijden hihi is ook niet helemaal goed, maar na 14 rondes vind ik dat het wel mag!
    Jij gefeliciteerd met de zwangerschap! geniet ervan!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Jaaaa weer roze erbij gefeliciteerd meiden.

@Marriedgirl toch een posi test toppie zeg en nu er lekker van gaan genieten

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    nop nog steeds niks gehoord
    maar ik denk ook niet dat dat nog nodig is
    gister nog een testje gedaan maar die is nu helemaal negatief
    zelfs geen vaag 2e lijntje meer
    dus ben er nu van overtuigd dat alle hcg uit mn lichaam is
    dus ik wacht nu mn ongi af de 24 of 28e en dan gaan we er weer voor

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Balen Twigger, maar wat dat betreft wel zekerheid. Succes in de komende ronde!

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja dat wordt de volgende maand
    deze maand zijn we er niet zo mee bezg geweest verder omdat ik volop in de onderzoeken zat
    dus dat wordt de 24 of 28e mn ongi (hoop ik) en dan in juli weer aan de slag :D

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ' vangt nog wat HCG van alle zwangere meiden '

12. kijk eens op pagina 334.. heb ik de lijst aangepast.. maar degene die het daarna deed is vergeten deze lijst over te nemen. :(
    Sucre is ook zwanger en die staat weer hetzelfde als eerst
    Zal het gelijk wel weer aanpassen

13. NOD lijst juni

1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje
    2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr
    3: Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27
    4: Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13
    5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89
    6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24
    7: Djee & Loopy & Leeuwtje83
    8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy
    9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel
    10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie
    11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2
    12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl
    13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27
    14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel
    15: Mouse & Sousou & Nikita23
    16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21
    17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980
    18: Dib & Klingel & Bramtim & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling
    19: Sbabe & kiddo81 & Loeka
    20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola
    21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje
    22: Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip
    23: Princess81 & Marooz
    24: Angelea & Aura & Florida13
    25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles
    26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986
    27: Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09
    28: Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23
    29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & Korzaantje
    30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b]

175 passagiers voor de roze sportwagen!
    21 Zwanger, 73 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon 18 Juni!
    1. Giegel
    2. Klingel
    3. Marriedgirl
    4. Tweeling

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx Desiree! Wil je me ook nog op roze zetten bij de testmarathon van vandaag? :D

15. demi26

demi26 Niet meer actief

Marriedgirl proficiat!

En meiden ik denk dat als je er inderdaad een beetje 'geobsedeerd' door raakt, je inderdaad beter een stap terug kan doen... Als je hier mee leest weet je hoe je lichaam je voor de gek kan houden en dat je echt niet ( alle) symptomen hoeft te hebben. Neem lekker een klusperiode van 2 weken aan en klus om de dag. Zorg dat het gezellig/leuk en ontspannend blijft...

Voor de meiden die natuurlijk al heel wat rondes zijn teleurgesteld, is dit natuurlijk niet te doen en die zoeken houvast bij testen en hun lichaam. Maar vooral als je net in de eerste paar rondes bent, laat het eens lekker op zijn beloop en klus met plezier!

Ik heb er bij de eerste 6 rondes overgedaan, hield mijn cyclus wel bij met een dagboekje, maar heb nooit getest of getempt... /het feit dat ik hier veel rondsurfde was voor mij al aandacht genoeg!

Ik wil hier echt niemand mee voor het hoofd stoten en betweterig klinken, maar de paar weken dat ik hier nu mee lees, lees ik heel veel meiden die zich helemaal 'vastbijten' in tempen en testen en daar zo hun hoop op vestigen en dan zooo teleurgesteld zijn... Weet je, vaak is het 'op tijd klussen'niet het probleem en zijn vele eitjes wel bevrucht, maar het is vaak het innestelen dat fout gaat... Vandaar dat ook heel wat meiden weleens een licht streepje zien 4/5 dagen voor hun NOD, maar dan toch nog ongesteld worden...

Ik hoop zo voor iedereen hier dat we snel zwanger zijn, maar dat we soms ook weer echt proberen te genieten... Nogmaals zie dit niet als betweterig, maar als een hart onder de riem steken...Ik hoop echt dat we allemaal snel van een klein wondertje mogen genieten!

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Sorry was ik heb de lijst voor jou (2 berichten gepakt) :rolleyes:

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoe gaan die testen bij jou dan...?
    Ik word er echt knetter gek van! En heel onzeker! :cry: :cry:
    Echt heel erg :(
    Ik baal zo ontzettend.. Hoe kan ik nou nog steeds geen positieve test hebben?

Hoe veel heb jij getest, en vanaf welke dag?

@de nieuwe zwangeren, GEFELICITEERD!!

18. oke staat goed! :) gefeliciteerd nog! helemaal vergeten :oops:
    alle andere zwangere dames ook gefeliciteerd! geniet ervan!

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik ben vorige week begonnen. Eerst heel licht, toen iets donkerder (maar zeker niet zo donker als de andere streep) en daarna weer licht. Zelf zo licht dat ik 'm echt bij daglicht moet bekijken!

Ik ga Demi d'r advies opvolgen, want ze heeft ook helemaal gelijk!

Ik wil er gewoon plezier in hebben en niet m'n dag laten vergallen als ik wéér eens 36,1 heb.

Ik heb nog 2 ovutesten en daarna hang ik ook mijn thermometer in de wilgen!

;)

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @maar29,

Ik word er zo gek van! Ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten :(

Misschien maken we weinig LH aan?

Deel Deze Pagina