Ik weet het ook niet, meis. Ik wacht het nog ff af (wat kunnen we anders?) en dan zie ik het wel. Ik ga mijn ovulatietesten opmaken (en geen nieuwe kopen.. hihi) en ga deze ronde nog wel ff door met tempen, maar ga dit de volgende ronde niet meer doen, als ik niet zwanger blijk strax! Als je nog niet gestresst raakt van andere dingen, word je het hier wel van! Suc6 en hou me op de hoogte!
Ja vreeselijk he! Heb net nog ff een testje gedaan... Weer negatief. Heb er nu nog 1 voor morgen ochtend.. En dan zijn ze op. Eigenlijk wil ik door blijven testen totdat ik mijn ei gevonden heb, ik temp ook en daaraan is volgens mij ook niet echt te zien of ik een ei heb gehad Ben best verdrietig. Moet ik nou wéér ovutesten kopen? (deze keer koop ik ze van matcare dan) Wat zouden jullie doen..? Doortesten?
He meiden, ik kon me niet onhouden en heb getest.....helaas nega grrrrrrrrrrrrrrrrrr Volgens mijn vorige 2 cyclussen wordt ik morgen ongi
@ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! hier nog geen ongi te bekennen. wel wat wittige cremige afscheiding (sorry). verder niks! snap het niet meer hoor, vaag gedoe allemaal. had gisteren wel een slecht moment: hoorde dat een vroegere vriendin zwanger was geworden: niet de bedoeling, was er helemaal niet mee bezig nog, en ze was er eerst ook helemaal niet blij mee. (nu gelukkig wel). toen vond ik dat wel heeeeel oneerlijk: zij wil niet, en ze krijgt het zo letterlijk in haar schoot geworpen, en ik wil heeeel graag en krijg een miskraam. het leven is soms helemaal niet leuk even... maaaaaarrrr... ik zag dat marriedgirl ook eerst negatief getest had, en nu dik zwanger is, dus dat geeft mij mijn dagelijkse portie valse hoop, waarmee ik de dag doorkom.
@lien78 Jeetje das wel ff schrikken dan ja. Sterkte meid! Ik heb dat ook als ik allemaal vrouwen met dikke buiken en/of kinderwagens/kinderen zie lopen. Dan ben ik best jaloers Hopelijk ben jij ook snel zwanger! Misschien nu wel! En dat het lekker blijft zitten. Hopelijk komt er nog héél veel ROZE deze maand bij! Hoelijk mag ik ook snel in het roze.
Hhhmm, gister nog roze/bruin verlies en vandaag amper een sliertje bruin, net pas. Morgen nog maar eens afwachten want m'n ei was er op dag 18 én 19 volgens de ovu testen. Morgen zit ik dan 14 dagen na dag 19! ( Ben standaard 14 dagen na ei ongi!) Wel veel krampen tijdens het eten?! Succes!
Ik ga voor je duimen! Ik heb idd vorige week negatief getest en vanochtend heel erg duidelijk positief (2x, kruidvat en cb digi).. enne, herinner je je mijn berichtje van begin vorige week nog? dat ik had zitten janken omdat mijn schoonzus zwanger was en ik zo jaloers was.. ik dacht zelfs ongi te worden die avond.. en kijk nu eens naar mijn banner! de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ga voor jullie allemaal duimen meiden!
hoi allemaal, Zat ff rond te kijken en was hier eigelijk nog nooit geweest Mijn nod was ook in Juni, maar nog geen duivels of ongi krampen. Best wel spannend dus Groetjes, Sam
Ik kom hier ook maar eens kletsen.. Ik had net iets heel raars gevoeld. Zo'n 15 minunten had ik pijn onder mijn navelstreng, had steken. Maar ehh, misschien weer mijn darmen?! Of toch innestelling? Op dag 11 of 12 heb ik mijn eisprong gehad.. Spannend hee
ehhh, denk dat je je vergist: als het goed is is je navelstreng afgevallen toen je 1 of 2 weken oud was! op je vraag: kan beide zijn, darmen kunnen je goed voor de gek houden, hoor!
ja, kan ik me nog herinneren inderdaad! leuk dat jullie nu toch samen zwanger zijn. hoezo had je vandaag weer getest? had je het idee dat het toch raak was? ik merk zelf helemaal niks, noppes, nada. zo verwarrend! ik weet zelf niet zo goed wat ik nu moet doen: dokter bellen? wachten (hoe lang dan nog)? weer testen (maar steeds die witte vlakken word ik niet happy van)? help?!?! dankje voor het duimen! je hoort nog wel of het geholpen heeft.
ik ben blij dat je daar over begint het valt me op dat er veel meiden zijn die bij ronde 2 of 3 al panies worden dan vraag ik me zelf vaak af hoe die mensen moeten zijn als ze 20 rondes en of meer verder zijn dat zijn dan totaale wrakken sorry als ik er iemand mee voor het hoofd stoot
Snap het ook helemaal! Ben vaak terleurgetseld... maar denk dan gauw aan... ach... we zijn toch eigenlijk pas in ronde nr 5! En dan weer een terug schakeling naar... Ja maar... vorige keer was het ook gelijk 1e keer raak.... en dan weer: Ja maar... er zijn zelfs mensen die er 11 jaar over doen (kwam voor in onze familie) Maar we willen allen even graag! Dus we zitten nu in ronde 5 ... en we klussen wanneer we zin hebben (vaak genoeg dus )
Wil iemand mij op cyclus van slag zetten? Dan kom ik hier pas weer terug als ik ongi ben geweest. K baal echt enorm van mijn cyclus (welke cyclus) op dit moment...Ik kan beter even met andere dingen bezig zijn! Alle zwangeren: gefeliciteerd! alle wachters: héél veel succes!
Hey meiden, ben het ook wel eens met Demi en Jesske. Ik denk dat het echt heel belangrijk is dat je ook veel plezier aan het klussen beleefd, ik heb schoonfamilie bij wie het 6 jaar duurde en die kluste op een gegeven moment alleen nog maar voor een baby. Je raakt dan echt de band met je vriend/partner/man kwijt, want wat voor liefde zit er dan in? Ik ben het ook een beetje aan het loslaten, er te veel over nadenken. Daarom ben ik ook minder aan het reageren op deze site. Ik hou jullie allemaal stiekem wel in de gaten hoor! 8) Maar voor mezelf is het goed als ik een beetje afstand neem voordat ik ook geobsedeerd met dit onderwerp aan de slag ga. Ik zal af en toe echt nog wel posten hoor, en zal zeker laten weten of ik roze in de lijst mag! Succes meiden!
Wat lees ik nu? Marriedgirl zwanger? WAUW meid, VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik ben echt heel erg blij voor je! Heel veel geluk met genieten en zwangeren, dat je maar net zo'n lief kindje mag krijgen als je zelf bent.