NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. precies
    tot zelfs ik bedenk me dat van ach der zijn mensen die hebben het nog slechter als ik
    je moet gewoon met bijde benen op de grond blijven staan
    en proberen te genieten van elkaar op het moment dat je met IUI of IVF ICS dan is het met de liefde`s baby in princiepe wel gedaan
    het is toch minder persoonlijk
    ben wel blij dat ik niet de enige ben die me dat bedacht

en tuurlijk is de wens bij iedereen even groot maar frustratie is niet altijd gelijk nodig

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    He meiden, zet em op he!

3. we doen ons best

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ja zeker leuk, hebben het net verteld en ze reageerden (schoonouders en schoonzussen) ook allemaal super enthousiast, echt leuk!
    Ik had mezelf voorgenomen om vandaag weer te testen als ik nog niet ongi was, had geen tekenen van aankomende ongi namelijk en dit was al dag 39 (dacht ergens tussen dag 17-20 ei gemerkt te hebben) dus vandaar een testje (of 2 ;)).. en vandaag zijn we 2 mnd getrouwd, speciale dag dus :D.

Succes, ik blijf duimen!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Wat een lieve reactie zeg, thanx!
    Ik hoop dat ik je snel zie bij de februarimama's! :D

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @mariedgirl: wat gaaf dat je (schoon)familie zo leuk reageerde! moet voor hun ook een verrassing zijn, zo snel al na jullie bruiloft.

je verhaal geeft me echt hoop (al blijf ik wel reëel hoor). had jij ook helemaal geen verschijnselen?

ik heb een beetje met mezelf afgesproken dat ik tot het weekeind wacht met opnieuw testen. geen idee of ik dat vol ga houden, haha! ;)

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    @Lien; ik had en heb geen verschijnselen. Ja, snel moe, maar dat ben ik eigenlijk altijd. Emotioneel en vreetbuien heb ik ook als ik ongi moet worden dus ook dat is niet echt een symptoom. Heb wel ongikrampjes gehad afgelopen week en normaal gesproken had ik dat pas als ik al ongi was, dus dat is op zich wel apart. Maar wie weet focuste ik me er nu meer op en voelde ik het nu wel en anders niet. Wie zal het zeggen?
    Succes met wachten in ieder geval!

8. milana

milana Nieuw lid

Jun 18, 2008
    2
    0
    0
    leuke site is dit :)

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ja leuk he! ;)
    En heel handig. :d

10. Maine

Maine Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,072
    0
    0
    Hey marriedgirl,

Gefeliciteerd, meid.
    Ik moet nog een paar dagies wachten (zie banner).
    Heb wel al een weekje ogi-krampen en heb niet zo'n goede hoop.
    Stiekem natuurlijk wel, maar toch, he...

@ msroxy: Hoop voor je dat je snel ongi wordt en je cyclus snel weer regelmatig wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes en sterkte.

Zelf moet ik nog even wachten. We zullen zien.
    En anders nieuwe ronde, nieuwe kansen (ow wat klinkt dat weer luchtig, zeg), maar ik wil me er niet op vast pinnen.
    Overigens vraagt m'n dochter nu wel steeds vaker wanneer ze een brusje krijgt. Tja, ik kan het niet voorspellen, helaas. Geduld is een schone zaak
    heb ik maar gezegd.

@ derest: Succes allemaal met wachten, klussen, etc.

Groetjes,
    Maine

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Vandaag hoorde ik van mijn collega (arts) dat ze zwanger is. Erg leuk voor haar. Zij is nu 3 maanden dus gaat al snel. Zag nog niks bij d'r. Keek automatisch toch wel naar haar buik. Tja, ik kom ook ooit met dat bericht :D

12. Aura

Aura Niet meer actief

blijf maar checken....

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve mEIsjes,

trug van werk.

demi86: mooi bericht schrijf je. helemaal mee eens. (verstandelijk... gevoelsmatig komt er langzaam achteraan ;) )

opzich is 2 weken per maand lekker vrijen met beleid genoeg. gaak volgende maand eens proberen!
    geen ovu testjes en tempen. deden ze 'vroeger' toch ook niet!

toch ervaar ik, ook door leeftijd, wel extra haast.
    en zoals iemand anders al schreef; we willen allemaal even graag (hoop ik) alleen bij sommigen duurt het langer en die hebben dan veeeel meer geduld nodig........ maar het verlangen blijft even groot.

hier: vandaag geen tijd om test te kopen, werk werk werk.
    voel weinig.

nu geen good vibes maar ook geen bad vibes meer.

whiiiiiiiiiiiiiiiii help!

aangezien ik zeker weet dat ei de 5e was, en mijn LF gemiddeld 13 is, is het wel een beetje spannend.
    maar ook weer niet voor een wat pessimistisch (voor zichzelf) ingestelde klingel: ik zou niet weten wat ik moest doen als het raak was, ik zou het niet geloven. het zou zo mooi zijn.

*filosofeerliefs*
    klingel.

ps tessa: ei.komt.echt. (is misschien al geweest) mijn ei kwam in maart op dag 22! wees posi! (hoort wie het zegt :) )

14. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Klingel
    het is zeker spannend bij jou, hoe voel je je?
    Wanneer ga je een test halen?

15. Golfola

Golfola Actief lid

Nov 13, 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ik voel op het moment ook niet veel bijzonders. Gisteren wel wat ongi-krampen en soms wat steken in vagina, dat heb ik meestal alleen op de eerste dag van de ongi, dus ik schrok wel even. Nog geen bloed gezien, dus...Geen bloed geeft moed!

Spannend!

Maar goed, het is de eerste ronde, dus ik moet niet zuren als het nu nog niet lukt!

16. Golfola

Golfola Actief lid

Nov 13, 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    ...ik bedoel zeuren in plaats van zuren!

17. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Wat denken jullie ? :D Ps hier is het plaatje veel duidelijker maar ik sta nog te veel te trillen op mijn benen !

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    hij is wel heel onduidelijk maar ik zie toch echt wel 2 strepen hoor !
    gefeliciteerd ;)

19. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    haha ik geloof wel dat hij positief is hoor Loeka!

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    Heeeey Twiggertje lang niet gezien meis!

Share This Page