Ik geloof het ook hahaha Wilde even spieken hoeveel zwangeren (mijn ei nog steeds niet gevonden banner ook maar gelijk weer aangepast naar 36 dagen)
1 pagina terug staat ie nu heb m dr net neergezet maar rot voor je dat je nog je ei niet hebt gevonden
Nou het gaat weer redelijk de goede knt op met de zwangeren... maar tis nog best magertjes Kom op MEIDEN!!! meer ROZE deze maand!!
t is gewoon dramatisch weinig maar als het dan weer goed is wordt juli een heeeeeeele roze maand als we allemaal onze pendels mogen geloven ahahhaa
Loeka gefeliciteerd meid! Bij de volgende foto niet zo trillen hoor @ Klingel: ik ga voor je duimen hoor!
Ik hoop ook dat er nog veeeeeeeeel meer zwangeren bijkomen Mijn nod is eigenlijk 28 juni maar heb het ruim genomen, omdat dit mn eerste ei was sinds lange tijd (voorheen werd ik altijd op 14e dag ongi, eigenlijk al s avonds op dag 13 na ei..) Had vanacht paar flinke steken en ongi gevoel..nu ook weer lichte krampjes...mijn temp is iets omlaag gegaan, een dipje dus moet wel weer omhooooog.. Ik duim voor alle meiden en ook voor mezelf Liefs Syl
hi dames, loeka volgens mij kunnen we jou wel feliciteren hoor. Het is een wazige foto maar je ziet toch wel 2 streepjes. hier vandaag nod...
Even een vraagje: Als morgen mijn NOD (niet Ongesteldheids Dag) is dan betekent dat toch dat ik eigenlijk vandaag ongesteld zou moeten worden als ik niet zwanger ben? Of zou ik morgen pas ongesteld moeten worden? Ik ben even in de war.... :-k (Er vanuit gaande dat de cyclus klopt natuurlijk!) Ik hoop dat iemand snel een antwoord kan geven!
Ik had me daar ook in vergist Golfola. Ik dacht dat mijn NOD de 14e was, maar die was dus de 13e! Maar bij jou staat ie nu goed. Morgen is dus je NOD.
Loeka: ik zou ook zeggen: positief, foto is weliswaar wazig maar zie er toch wel 2e streepje in, volgens mij als de foto scherp is zie je gewoon een best wel dikke 2e streep Liefs Syl
@loeka jaa gefeliiii je bent echt wel zwanger!!1 @mezelf gecondoliiii ik ben echt wel ongi MOPPER omdat ik geen zwangerschapstest had, die ik net wilde halen, dacht ik laat ik eens de tampontest doen. hengelde ik er mooi (niet mooi) bloed uit. grrrrrrrrrrrrrrrrrr! 5e ronde gaan we anders doen: karina82-style! liefs klingel
jep married girl..... klingel (20%kansx5e ronde=100%) plus karina82 (niet obsessen met forum/tempen/ovutesten/enz) gaat een julibeeb opleveren! hoe voel je je trouwens? beetje bekomen van 'schrik'?
ik geloof het nog niet eigenlijk, voel me volstrekt normaal.. zou bijna willen dat ik misselijk was om maar wat bevestiging te hebben
jaah dat snap ik wel... zal vast nog wel komen! gewoon af en toe een testje doen voor de bevestiging! en GENIET maar lekker! mEIsjes ik ga me aanmelden in die gekke roze traktor; maar ik blijf hier zeker spieken hoor. make it PINK! *superknuffel van klingel* (mopper)