Hallo allemaal, Ben nieuw hier; we zijn in onze eerste ronde. Laatste menstruatie was op 1 juni dus binnenkort mijn eerste NOD. Spannend.....
@klingel balen meid met goeie moed door naar juli ik zie je daar vande week wel weet alleen nog niet wanneer ik ongi wordt (als ik het wordt nog deze maand)
@klingel: baaaaalen! arme jij.... maar je kansberekening ziet er goed uit, haha. hier voelt het alsof ik ongi moet worden. hoop nog steeds van niet, maar heb een zeurend gevoel onderin buik en nog verder naar onderen (sorry). iedere keer denk ik 'ja, nu voel ik iets' en dan is er (gelukkig?) nog niks roods/bruins te bekennen. word er wel een beetje simpel van ondertussen. nou, moet zo weer werken, dus heb wel afleiding vandaag. da's fijn! jullie succes allemaal, met zwanger of ongi zijn, of braaf geduldig (ahum) wachten.
Ahhh Klingel wat jammer! Juli moet wel goed gaan dan Lynn, kan het me goed voorstellen hoor! Ik hoop zo dat het maandag feest is voor jullie!
Balen Klingel. Hier kan tijd niet snel genoeg gaan tot ik weer kan testen.. hoewel ik minder klachten na eisprong heb dan vorige maand ( toen had ik licht positieve test maar wel ongesteld geworden jammer genoeg).Dus eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat ik rond de 27e mijn regels krijg.
We zijn even moeten weggaan , voel me net of ik een kleerhanger in mijn mond heb . Zou ik nu nog eens een test doen of wachten tot morgenvroeg ?
Top! We lopen ongeveer gelijk, wat leuk! (al denk ik stiekem iets langer zwanger te zijn door onregelmatigheid van mn cyclussen)
Klingel: Wat lees ik nu? Ongesteld geworden? Zo dat is balen meid. Hopelijk brengt de volgende ronde jou meer geluk...
Het lijkt nog zo onwerkelijk he ! Ben al een half uur naar de dokter aan het bellen maar is bezet grrr .. Ventje was superblij en stond verstomd naar de test te kijken ! Ukje waar staat het topic van de februarimama's , vind het nl niet ..