Dank je wel voor de vele lieve reacties ! Het begint ondertss al wat in te zinken , als nu die gyne zijn telefoon eens wou opnemen he ..
@ de zwangeren: van harte gefeliciteerd! @ de meiden die helaas ongesteld zijn geworden: jammer! veel succes de volgende ronde! Hier nog helemaal niets......niet ongesteld en ik blijf maar negatief testen. Dus....duidelijk niet zwanger. Laat mij a.u.b. ongesteld worden, dan kunnen we tenminste weer verder. Ik voel me ook helemaal niet lekker en ik heb ook nog last van m'n verstandskies. Effe zeuren hoor....arme ikke! Pippa
@loeka: Gefeliciteerd en geniet ervan meid! P.s. ik zei je 2 of drie dagen geleden nog, met jou symptomen kun je best s zwanger zijn, en kijk hier het resultaat, SUPER!
@klingel: GRUWELIJK BALEN ZEG!! maar kom maar gezellig naar juli, we ontvangen je met open armen....Jij kletst altijd zo gezellie *cyberhug*
Ja fijn dat dat voorgevoel ook een klopt, bij sommige meiden liep het helaas anders af. Maar ben superblij voor je meid! Ik hoop dat ik je snel kan volgen.. Hou je n plekkie op je roze wolk voor me vrij?
Nou heb vandaag al getest.........met een test-point vroeg tester ofzo...maar helaas negatief....hoop dat het gewoon nog te vroeg is ofzo......nu toch maar even echt mijn NOD afwachten...
@aura je zit pas 5 dagen voor je nod dus wacht nog even lekker rustig 3 of 4 dagen af en waag er dan nog eens 1
@ loeka gefeliciteerd . Zo snel gelukt, je zal wel in de (roze) wolken zijn ! @ klingel : balen Maar met een vooruitzicht van 100 % kan je niet ongelukkig zijn hé Zullen we allebei prijs hebben in juli (zie pendel) @pippa : hoop dat je ongi snel komt. Ik weet dat het kl*te is als je zoveel dagen overtijd gaat en steeds weer negatief test. Ikzelf had deze week plots 2 dagen bruine afscheiding en ik dacht dat ongi eraan kwam (zou wel heel vroef geweest zijn , maar met mijn cycli weet je maar nooit) Nu had ik gisteren en vandaag mega-vruchtbaar slijm. Zijn dus weer goed in de klus gevlogen ! Zou dus wel betekenen dat mijn cyclus weer wat langer zal duren dan 32 dagen Ach ja, we wachten gewoon verder af @testers allemaal een even vette streep als loeka !
Nou er zijn helaas weer een hoop dames bij gekomen die nu meerijden met die roze limo van juli! Zet hem op meiden! @ Klingel: wat jammer dat ook jij ongi bent geworden. Ik blijf je wel volgen hoor! @ Loeka: hee meid, wat zie ik nu, een dikke vette positieve test? Gefeli en geniet er van! Zie j wel bij de februari mama's! Voor iedereen verder succes! X Esther
Hey meissie met mij is alles goed, op slokdarmontsteking na dan 8) Ik heb braaf geklust, en er goed van genoten Nu weer rustig proberen af te wachten tot 2 juli. Maar hoe is het met jou meid? Ik volg je hier nog wel hoor, dus ben volgens mij redelijk op de hoogte, maar toch vertel hoe voel je? Ik leef met je mee iig!
Loeka: echt een mooie duidelijke test hoor, gefeliciteerd! jammer voor de dames die ongi zijn geworden..Hoop dat het volgende ronde wel raak s! Ik denk dat ik dadelijk ook bij de nod van juli kan hoor, want verwacht niet dat ik al zwanger ben ondanks mijn klachten..dus nod eind juli dan of rond 3 augustus..(weet mn cyclus nog niet helemaal) Maar eerst maar afwachten deze ronde... Liefs Syl
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Bramtim & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 27: Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & Korzaantje 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 175 passagiers voor de roze sportwagen! 21 Zwanger, 73 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Klingel: Wat balen joh! Loeka gefeliciteerd! Aura: Nog een paar daagjes wachten, dan heb je misschien een positieve test in je handen! Ik heb mijn cyclus maar even op 'van slag' gezet, is nog niet zoals het hoort denk ik.
Hoi hoi, vandaag 5e dag na eisprong, en de hele dag steekjes in mijn onderbuik, heeft iemand hier ervaring mee?
ja het gaat wel goed weet nu dat ik toch een vmk heb gehad en mn test was 3 dagen geleden alweer helemaal negatief dus nu wachten op mn ongi en lekker door naar juli en er weer voor gaan meer kan ik er niet van maken deze maand zijn we er niet zo mee bezig geweest omdat ik die onderzoeken heb gehad en mn vriend 14 dagen weg was met zn werk dus nieuwe kansen nieuwe ronde zeg ik maar
Heb besloten om morgen toch maar een testje te wagen...Ik weet niet wanneer mijn ei is, heb wel sinds vorige week maandag last van mijn borsten. Normaal heb ik dit ook wel, maar dan een paar dagen en niet al een volle anderhalve week...Vind het wel spannend moet ik zeggen, want mijn lichaam zegt op dit moment dat ik zwanger ben, alleen dat moet een test nog uitwijzen. Ik ben alleen heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, vooral ook omdat de gyn heeft gezegd dat de kans dat ik op een spontane manier zwanger raak zo goed als nihil is en dat je dan praat over wondertjes..Ik kan mijn gevoel alleen niet uitschakelen, en voel een hoop dingen anders dan anders...Zit vandaag de dag alweer op de 44 dagen, morgen op 45 dagen...Ik heb wel gezegd dat mijn verwachting 48 dagen is, maar ik weet het gewoon niet en wil niet nog een langer weekend in onzekerheid leven als dit niet nodig is. Als hij negatief is, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Of zouden jullie nog een paar dagen wachten?