Bedankt allemaal , wil iemand me aub op roze zetten .. Ik volg hier nog zeker mee en trek jullie allemaal mee de roze wolk op ! Ventje is bijna thuis , ben eens benieuwd of hij net als mij zijn mond nog heeft kunnen houden. Ik ben superblij maar terwijl nog wat bang ! Is het goed dat ik al zo vroeg positief test ? Is dat een teken dat ik genoeg hcg heb om geen MK te krijgen ?
die garantie heb je helaas nooit; het kan tot het laatst toe nog fout gaan. maaaarrrr: er gaan heel veel zwangerschappen wel gewoon goed, en die dames zijn -net als jij nu- ook begonnen met 4 weken zwanger zijn. lekker genieten dus, en als het helaas fout gaat, dan was er iets mis met het kindje en kun jij daar niks aan doen. teveel stress is slecht voor je baby, dus probeer er gewoon van te genieten. ik snap je wel hoor: heb zelf helaas wel een miskraam meegemaakt, en denk dat ik bij een volgende zwangerschap best me daar nog wel druk over zal maken. succes!
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Bramtim & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 27: Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & Korzaantje 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia[/b] 175 passagiers voor de roze sportwagen! 22 Zwanger, 73 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Loeka heb je op rose gezet gefeliciteerd meid
Bedankt Danjo en Lien , ben echt blij dat ik me in april hier geregistreerd heb ! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje , toch ? En het helpt enorm om elkaar af en toe eens erdoor te trekken als het wat moeilijker is !
Ja dat heb ik gelezen van je test, is ontzettend balen meid! Heel veel sterkte, en hopen dat je ongi idd snel doorzet. Kun je weer positief de volgende ronde in Ik ga dan iig superhard voor je duimen 8)
lieve mEIsjes... *klingel pakt haar glitterkoffertje om de roze racewagen te verlaten richting de roze traktor* lieve mEIsjes dank voor lieve medelevende woorden over mijn stomme NOTongimopperongi... heel lief. ik laat de fatboys en 19347012347 earl grey koekjes en potten thee hier achter, om nieuwe te serveren in juli, en ik wens jullie van de wereld om snel snel, en met name gezond en gelukkig, zwanger te worden en blijven. ik volg julie! (niet alleen hoe het met jullie gaat maar ook met zwanger worden ) sippe sentimenteelliefs, klingel.
kllingellllllllllllllllll niet zo sentimenteel wordt er zoooooooooo verdrietig van afscheid nemen bestaan niet HOOR ! Maar jij ook heeeeeeeel veel suc-6 in juli en hopelijk mag ik je snel volgen Knuffffffffffie
Had beter geen test kunnen doe, vet nagatief...misschien heeft de gyn wel gelijk en zal ik met de zaaduitslag die we hadden nooit spontaan zwanger raken..
...vanmorgen gestest..... ........met een Sensitest dipstick...... ...een heeeeeeeeeeeeel vaag tweede streepje. Maar als je snel kijkt zie je niks en als je goed kijkt zie je zeg maar, een soort schaduw op de plek waar het tweede streepje moet staan. Ik heb zondagochtend ook al gestest (veel te vroeg, ik weet het) , maar toen zag ik echt helemaal niks, ook geen schaduwtje! Zucht..... 8-[ Nu maar weer afwachten, als de duiveltjes niet komen dan ga ik zondag weer testen. Heeft iemand een suggestie voor een andere betrouwbare, gevoelige (betaalbare) test? Groetjes Golfola
he golfola, jij ook al 'ruzie' met die stomme sensitests? ik heb vanmorgen er maar weer eens een testje tegenaan gegooid, en had een heel dun, wel roze, HALVE streepje! wat betekent dát nou weer dan!?! er stond dus een hele vette paarse controlestreep, en dan op de plek waar het hartjesvenstertje zit een dun, maar wel zichbaar streepje, maar maar tot de helft vd test. zoooooo vaag! heb wel sinds vanmorgen wat bruinige afscheiding, dus misschien word ik wel ongi. heb wel besloten dat ik die sensitests heeeeeel stom vind. iemand er wél goede ervaring mee, of ooit zoiets gezien als wat ik nu heb?
Lien.. probeer de tampontest eens wat Klingel ook gedaan had. Als je ongesteld zou moeten worden zou daar meer op moeten zitten denk ik. Erg he, steeds die onzekerheid
Goeiemorgen meiden! Heb ff een vraagje, heb eegisteren en gisteren licht positieve ovu-testen gehad, en vanmorgen weer een negatieve, ook was vanmorgen mn temp gestegen. Maar nu heb ik een vraag, zouden jullie eens willen oordelen of jullie die testen nu ook echt positief vinden of niet? Heb een foto gemaakt, staat in mn album... Heb ik nou mn eitje gehad?
Dag meiden, Ik denk dat ik vandaag of morgen ongi ga worden. Mijn temp zakt naar beneden en ik heb een onwijs ongi-gevoel. Wanneer het echt doorzet meldt ik me voor 'rood'. Groet, Shannah
Hallo allemaal Allereerst sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik wilde me niet te veel focussen op zwanger worden, vandaar. Ik heb net, een uurtje geleden een test van het kruidvat gedaan en wat denk je: EEN STREEP!! Ga zo eerst een nieuwe digitale test halen, want kan het echt niet geloven... Ik hoop echt dat er nog heeeeel veel roze bij komt deze maand! liefs
Fampje: gefeliciflapsteerd! Micacles: lijkt wel of ik mijn eigen testen zie...hihi. Wat irri he? Alleen wil mijn temp ook nog niet omhoog... Ik denk dat jij je ei nu hebt gehad, als je temp ook omhoog is! Suc6 en klus je suf! Golfola: spannend. Probeer die van Kruidvat eens. 2 voor 5,- geloof ik? Laat ff weten hoe het afgelopen is. Aura: nog een paar daagjes volhouden en dan weer ff testen. Tis misschien nog een beetje te vroeg geweest. Dan heb je misschien al weer wat meer HCG. Zet 'm op! Verhip: wat jammer meis. Helemaal omdat je je wel een beetje zwanger voelde! Dikke knuf voor jou! Loeka: GENIET!!! Klingel: Caruli heeft voor mij ook gependeld en ook in juli een jongen! En aangezien ik mijn ei nog steeds niet gehad heb, beland ik inmiddels ook in juli. Moet dus helemaal goedkomen voor ons met die 100% berekening. You go, girl! * Maar gaat lekker genieten van een beschuitje aardbeien en een macciato **
als je het mij vraagt dan is het antwoord ja ik zie dat de teststreep niet zo donker is geweest nog als de c lijn maar de verschillen van posi en nega zijn te groot als ik het zeg dan zeg ik 18 3e en 19 1e zijn naar mijn mening positief hoop dat je geklust hebt ? en vandaag ook nog er even tegenaangaat knuffie