Balen Tessa! Maar jullie klussen toch wel gewoon door neem ik aan? Heb weleens gehoord dat de test bij sommige meiden niets aangeeft terwijl ze wel ei hebben gehad, zou zonde zijn als je dan niet hebt geklust...
Ja we klussen wel gelukkig.. Ik hoop maar dat dat bij mij ook van toepassing is. Dat ik gewoon mijn ei heb of heb gehad. Anders is het zwaar kl*te.
Ik heb misschien makkelijk praten , maar ik geloof niet zo in die ovtesten , gewoon fijn samen doorklussen , wij hebben ons deze periode dikwijls ziek gelachen en er niet te erg over nagedacht. Eigenlijk was ik er hier op het forum mee bezig , eens ik het rechterkruisje klikte dacht ik er niet meer zo over na .. Misschien een tip ?
Gister was manlief ook een beetje boos. Hij is het "moeten" zat! Hij wil dat we gewoon spontaan klussen, anders lukt het hem ook niet goed. Hij zei, hou nou eens op met die testen en dingen!(heb juist gister een nieuw pakje ovutesten gekocht haha) Maar heb best steun hier aan dit forum, vind het wel fijn.
Tessa meid, niet teveel mee bezig zijn. (makkelijk praten he?) Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb geen laaiend positieve ovutest gehad en volgens FF ook geen ovulatie. Tis alleen allemaal zo'n momentopname! Ik klus lekker door en ga zeker proberen Karina-style te gaan en de boel maar op z'n beloop te laten. Volgens mij is er relaxed mee omgaan de beste manier! Ik ga dus ff een beetje afstand nemen van deze site en er een andere hobby naast zoeken. Denk zelf aan kantklossen...
Ook hier nog steeds geen tekenen van ongi worden.Als dat zo blijft tot maandag ga ik mandag een testje er tegenaan gooien! Ik blijf nog steeds misselijk en duizelig,verder weinig klachten. Alle zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan! Alle(nog)niet zwangeren kop op en we gaan met elkaar hopen en duimen dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!
Das inderdaad heel makkelijk gezegt! haha Ik vind het zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn......! Ik baal er echt van. Maar manlief zou het liefst willen dat ik stop met die testen en temperaturen. Maar met tempen stop ik absuluut niet! Ik mag mijn lichaam toch wel leren kennen! (heb ik ook tegen hem gezegt)
Fampje, Gefeliciteerd, geniet ervan! Nog ff over mn ovu-testen, heb gelukkig goed geklust de afgelopen dagen (elke dag, hihi ) en vandaag nog een keertje en dan kruip ik weer op t wachtbankje... Enne, van de pendel van Caruli, word wel een hele roze maand en allemaal jongetjes (zie onderschrift)
hihi, ik heb er nog drie liggen, ik wacht nog ff een aantal dagen af. Maar hoop niet dat ik op vakantie heb. Ik ga de 30e.
Halloo!!! Heb net een digitale test gedaan van cb, het staat er nu echt! Zwanger!! Sta al de hele ochtend te trillen op mijn benen, zo vreemd en vooral bijzonder allemaal. Nou meiden, heel veel klussucces en wachtsucces hier verder! ps: wij hebben steeds om de dag geklust, misschien leuk of handig om te weten
Wij ook en soms zelfs elke dag. Nogmaals gefeliciteerd Fampje! Onwerkelijk he?! Ben je nog in februari uitgerekend?
Trouwens, Ik zie nu dat ik juni ga verlaten, heb net mijn nieuwe NOD uitgerekend en komt op 36 dagen uit, 3 juli dus... Meiden, ik wens jullie heel veel suc6 allemaal, en hoop jullie niet meer op de tractor tegen te komen! Blijf jullie toch stiekempjes volgen hoor!
dames, volgens mij mag ik op rood. het is nog wel roze maar ik geloof dat het echt door zet. had het niet verwacht normaal voel ik het aankomen en nu niet. Naja op naar de volgende ronde.