MAAR: Geen bloed geeft moed nog steeds toch?! Blijf erop hopen, dan komt het vast een keer! Misschien maak je gewoon nog weinig HCG aan? Hoe is je cyclus? Veel succes!
Mijn NOD is de 28e.. Het gaat goed.. merk nix van een eventuele zwangerschap, dus denk ik dat de 28e gewoon mijn regels ga krijgen. en daar?
@lichtje: mijn cyclus staat onder elk bericht. eén 'maar': ik heb de vorige ronde een heeel vroege miskraam gehad (positief getest, en na een kleine week toch gaan bloeden, vele heftiger dan anders). dus het KAN zijn dat mijn hele cyclus van slag is. tuurlijk: geen bloed geeft moed, maar die onzekerheid is redelijk 'killing'. ik heb toch al een redelijk lange cyclus en nu het zo heeeel lang duurt, duurt het dus ook wéér langer eer ik ooit zwanger word. snappie? frustreert me wat. want stel dat ik toch zwanger zou zijn (wat ik echt niet meer geloof), dan moet die test toch een keer positief uitslaan? ik ben nu al een week over tijd (had banner al ruimer gezet, dus die klopt niet helemaal). het is niet zo dat ik 'te vroeg test' ofzo.
Maar het kan wél zijn, (en dat is denk ik ook bij mij het geval), dat je lichaam weer even op gang moet komen ofzo, en dat je je ei later krijgt. Maar dat moet dan wel een fantastisch ei zijn, zo'n lange voorbereiding Tammy, hee wat leuk! Hoe gaat het met je schatjes? Ik denk eerder dat we in maart terechtkomen
Ja ik begrijp de onzekerheid van het wachten. Is ook niks als je niet weet waar je aan toe bent. Maandag naar de huisarts voor een bloedtest misschien? Ik heb behalve af en toe wat steekjes in mijn onderbuik en pijnlijke borsten geen symptomen. Wel erg goed geklust en ei gevonden, maar ja, dat heb ik al bijna elke maand.....afwachten maar weer.
Odat ik steeds uitga van een cyclus van 28 dagen.. dan kan ik niet meer te vroeg testen .. maar laatste maanden wordt ik steeds na 27 daagjes ongi.
hey lintje. met mijn moppie's gaat het super goed. wat worden ze toch snel groot he. lutein is ook al een echt dametje zie ik. vindt het wel leuk om jou hier ook te zien. maart zou ook een hele mooi maand zijn hoor voor iedereen hoop ik.
AAAAGGGGHRRRRR Snap er helemaal niks meer van.... Gisteren getempt temp van 36,9, toenstraks een temp van 37,2 daarna op het toilet wat roestigrood bloedverlies echt heel weinig.... Toen ging ik net naar het toilet helemaal geen bloedkleur op het papiertje....ik snap het echt niet.... Wat zou dit kunnen zijn...zit ook nog voor mijn NOD en ik ben eigenlijk altijd optijd......:S Iemand?
Aura heb zo een vermoeden ... Ik heb nog steeds die maandstondenpijn , hoe komt dit ? Moet ik me ongerust maken ?
Zat net ff te googlen en kwam innestelingsbloeding tegen......oooh wat zou dat toch super zijn....maar ga nog niet blij worden hoor......Duim je mee voor mij?