Hee Marloes! We zaten in 2006 ook al in dezelfde NOD-lijst(en). Alleen was jij toen eerder zwanger. Leuk om meiden van toen tegen te komen.
YES YES YES ! Mn mannetje komt zo thuis Klusseerdeklus dat wordt nog een keer extra klussen YES YES YES Heb net nog een test gedaan maar hij blijft donker dus met een beetje geluk is hij vandaag pas gesprongen of springt hij nog YES YES YES hihi
Heej Twigger, go for it! Maar de afgelopen dagen zat je toch ook niet slecht? Jij vindt in ieder geval je ei met de ovutesten, ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt, ben begonnen op dag 13 (a/d hand van mn cycluslengte) en gestopt op dag 23 en geen ei gespot. Aan de hand van mn temp zegt FF ei op dag 25.. dus ben waarschijnlijk te vroeg begonnen en gestopt met testen. Deze maand maar weer opnieuw proberen.. hoop dat ik nu wel een ei spot!
Hey meiden thnxx Gaat goed komen En nee kippie ik zat ook wel niet zo verkeerd maar toch zondag morgen om half 2 voor het laatst geklust en gister een posi test en nu is hij nog zo goed als posi Dus beter 1x te veel dan 1x te weinig toch Niet geschoten is altijd mis
*Sluipt naar binnen* Hallo Juni meiden, Zo de gesprekken gaan al goed hier... Jullie hebben echt wel een hele gave bolide. Toch hoop ik dat ik er niet bij hoef... Succes met klussen. JedidJah *Sluit weer naar buiten*
Hee meiden, ik mag met jullie mee. Wil iemand mij op 16 juni zetten? Alvast bedankt! Groetjes, Angela
@twigger: Ik kom je wel vergezellen op de wachtbank, ik had gisteren overduidelijke ovutest, en vandaag weer vaag..We klussen nog wel braaf door Ik heb lekkere verse jus geperst met een overheerlijke chocoladebol Lees net dat je liefie thuis kwam, hopelijk flink ad kluszzzz geweest @Verhip: kop op komt goed meid, ik ga heel hard voor je [-o< .. HEEL VEEL STERKTE, SUCCES EN GELUK DE KOMENDE TIJD!!! @lautje1979: Ik persoonlijk geef de voorkeur aan popcorn lekker =D> @Klingel:Welkom in Juni het begint hier helaas al weer drukjes te worden.. Maar wat betreft klussen GO FOR IT SUCCES!! Hier de klusdagen bijna op zijn einde..En tja dan is het weer wachten @Alle ongimeiden: SHIT @Alle klusserszzz: HAVE FUN!! @Alle wachters: Ik wacht gezellig mee, en we slepen elkaar er wel weer doorheen!
hallo meiden, zo de klusdagen komen ook weer dichterbij, vriendlief kan nu al niet wachten en vraagt elke dag of ik al begonnen ben met de ovu testen haha. Zie nu alweer op tegen de wachtdagen.... heb er zoooooooo GEEN zin in hihi.
Hi JUNI-kletskousjes, ik ga nu de scoring van dat duffe songfestival kijken. Op wie hebben jullie gestemd? Die Ierse kip, 8) 8) 8) . Slaap lekker dames en tot morgen waarschijnlijk! liefs noppie
Hallo dames, Ik kom me bij jullie melden voor ronde 8. Wil iemand me op de lijst zetten voor 17 juni?
He Lin, dat klopt... Gezellie weer 'oude' bekenden Marloes jij was toch precies eind juli eindgerekend... je was net iets eerder, hihi...
*klingel sluit het NODhek voor vandaag (=gisteren)... even geen meer die naar binnen kunnen! morgen nieuwe ronden kansen hoopvolle gebeurtenissen en met name vruchtbare toestanden te bespreken! slaap lekker joepie de juni-ers!*
He Klingel en Femmmy welkom hier.. Het word hier eigenlijk weer te druk.. zal zo nog eens stiekum in mei gluren hoe het daar gaat..
Heyyyyyyyy Meissie Gezellig kom erbij hihi Ik had maandag een vet positieve ovu test zie album, maar we hadden zondag nog wel geklust en gister belde mn ventje op dat ie lekker naar huis kwam dus ja we hebben flink geklust Zometeen t kleintje naar school en dan duik ik nog ff lekker naast mn ventje Dus ja nu is het extra spannend hihi
Ja he, je zou het bijna zeggen hihi Heb alleen vannacht wel een achterlijke droom gehad, werd huilend wakker K had een miskraam gehad..... Fijn zon droom juist nu Maarja het was maar een droom zeggen we dan maar...
goedemorgen dames! Gisteravond een hele lichte ovu test gehad dus verwacht dat mijn ei eraan zit te komen.. Vandaag een drukke dag voor de boeg met allerlei afspraken dus dat houdt me lekker bezig.