mijn temp is gestegen naar 37 graden. Zou het toch gelukt zijn met 1x klussen? Verder alleen buikkrampen. Vloeien is in ieder geval gestopt van het uitstrijkje. Stond net tegen mijn man aan en hij duwde me tegen hem aan met een ruk en toen gilde ik het even uit want kreeg een behoorlijke steek in mijn buik daarvan. :x
geloof toch dat Ʃindelijk mijn ongi eraan zit te komen. krampen, bruinverlies. als het doorzet (nu dan wel?) kom ik me wel rood melden hier.
goedemorgen dames heb net heeeeel licht positief getest met etos...wie kan me een andere test aanraden die ik zo meteen kan kopen in de winkel alsvast grote dank
ja die digitale zitten er 3 in en kosen 20 euro dus 6,60 per test strip suc-6 en laat je het even weten spannend hoor
Spannend Lynn! Ik word er niet wijzer uit, uit die ovutesten van mij! Het lijkt alsof op 18-6 het een positieve is.. Maar dat lijkt alleen maar zo denk ik. Ben er best verdrietig van Dat ik mijn ei nog niet gevonden heb... Wil er iemand in mijn album kijken naar mijn testjes
Ik denk ook dat de 18e positief is Tessa. Ik heb vaker bij meiden gelezen dat ze nooit een knalpositieve test hebben, maar toch een eisprong Hoop dat je wel geklust hebt rond die tijd
En Tessa ik zie dat je temperatuur ook omhoog is gegaan gisteren. Hoe was hij vandaag? Volgens mij echt de 18e de ovulatie hoor.
Ohhww uk ik hoop het zo! Mijn temp was wel iets gezakt vandaag.... hij was namelijk 36.7 vandaag.. Maar ben zo bang dat hij niet is geweest Heb een nieuw kaartje in album gezet
nou dames...heb net een kruitavt test gedaan en daar word ik ook al niet veel wijzer van..en een foto maken lukt helaas niet...ik doe morgen nog een test en anders horen we de uitslag maandag wel van de gyn...
Nou dan hopen we maar op morgen Lynn... En idd anders kan de gyn wel uitsluitsel geven Zag trouwens een topic van iemand die ook 2 baarmoeders had die nu zwanger is bij zwanger
nee....maar goed...weet iemand iets van heeel erge droebel urine..stommme zin maar goed...ik weet niet of dat normaal is..zo heeft ie er nog nooit uit gezien..