Ik mag rood! Wat ik niet snap is dat mijn temp hoog blijft 37,0 normaal daalt deze zeker een halve graad als ik ongesteld moet worden....snapt iemand dit?
ja dat moet je dus wel doen want anders zit er te weinig hcg in je urine lieverd dus even 4 uur niet drinken en niet plassen en dan nog eens testen en anders morgenvroeg met ochtend urine dat is het aller beste
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 27: Es1979 & tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & Korzaantje & Nano73 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia 185 passagiers voor de roze sportwagen! 23 Zwanger, 82 Ongesteld , 4 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 11 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! @Aura en Sousou jullie staan op rood, suc-6 in de volgende ronde meiden
Hmm.. Maar mijn urine is ook best troebel! Ik plas nl in een bakje voor het testen van de ovutesten.. En die is dus donker en met wat "vlokjes" (sorry)tussendoor erin. @Aura en Sousou, Balen meiden! Op naar de volgende ronde en houd de moed erin..
*klingel breekt in* hallo lieve mEIsjes! hier nog spannend nieuws? lynn, heb je een vage posi test? iiiii spannend! wat zegt digi clear blue? hier ook wat raars. eergister via 'tampontest' mijzelf ongi verklaard, , sindsdien 2 tampons gebruikt.. haal ik die van vanmorgen eruit.. op pietsie bruin bloed is ie wit! leeg! net eens even nader onderzoek gedaan: geen bloed meer. wat is dat nou weer voor iets raars!? klingel.
normaal is het gewoon 5 dagen 'zwaar' feest ! ik vond het al zo vreemd dat ik donderdag op werk niet 'doorlekte' na 12 uur werk, meestal moet ik dan wel om de 4/5 uur een nieuwe hoor. gister ook met 1 gedaan. en nu net tampontest gedaan: niks. baarmoeder zit hoog/haast niet te bereiken. hoort dat nou juist wel of niet bij ongi? ach ik moet mezelf niet gek maken . er zal zo wel een rode opgespaarde vloedgolf aankomen ofzo
Klingel, bm hoog (dus dat je er niet bijkomt) hoort NIET bij ongi, maar bij zwanger hoor Ik ging nl voor het eerst voelen bij mezelf toen ik nog niet had getest, en ik dacht wat l*llen die meiden nou, ik voel helemaal mijn bmm niet En ik dacht zeker te weten niet zwanger te zijn.. Maar niets was minder waar
Ja sorry, ik wil je niet gek maken Zou het niet leuk vinden als het niet klopt, maar misschien toch een testje doen?
nee dank je juist voor info. ik ga even een testje halen. het zou wel TE bizar zijn! er is echt helemaal geen bloed meer, eh, in mij nu maar ik kan toch een een supermini ongi van eh 1,5 dag gehad hebben? heb net even getempt, superonbetrouwbaar want ik ben al 1 uur op inclusief douchen, maar die is wel 37. nou erghm dus eh juist ja rrr humz errr GIL!
Hey Meiden, Ben inmiddels alweer twee dagen echt ongi . Dus zet mij maar op rood. Ik ga naar juli. Succes allemaal. (ik ga gauw m'n banner aanpassen) Groetjes, Maine
Ja Klingel kan ook inimini-ongi zijn Maar ik zou voor de zekerheid even testje doen Balen Maine! Hopelijk brengt juli je meer geluk!