NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Eh Baarmoeder hoog? Zelf voelen? Help! Leg mij dat eens uit..

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Limmeke, je kunt aan de stand van je bm voelen waar je in je cyclus zit. Er staan in ieder geval 2 topics over bij zwanger worden. Misschien kun je daar even kijken om wat wijzer te worden :) Ik wist er ook niets van hoor ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=97533

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    heb net vriend, die al 'in de grote stad' was, gesmst of ie zw schaps test wil meenemen!
    hij belde meteen: wat is dát nou weer voor iets aparts?

had misschien beter zelf kunnen doen (en me zitten :oops: daarna voor valse hoop) maargoed.

feit blijft: bloed=foetsie
    en baarmoedermond kan ik bijna niet aanraken.

@limmeke, de link die uk doorstuurde is een goeie om te weten hoe of wat!

maar ja waarschijnlijk heb ik gewoon een supervoordelige mini-ongi als troost dat ik in deze 'goodvibes-ronde' ongi ben geworden :)

nou, ik hou erover op.

de zon in, de tuin in, (en lief opwachten)

liefs
    klingel

4. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Smiddags allemaal!

@ Klingel: ooohhhh spannend, is je vriend al thuis met test?!?!

@ Tessa: heb even naar je testjes gekeken. Als ik me goed herinner van de vorige pagina's test jij met de Persona staafjes toch? Dan heb je de 19de je hormoon-piek gehad en is je ei 24-48 uur daarna gekomen. Vanavond nog klussen dus! Ik gebruik ook die staafjes en ook de monitor, sinds 2 maanden. Had afgelopen maand voor het eerst de ei-symbooltjes toen het staafje er zo uit zag als die van jou op de 19de: de rechter flink donker, de linker haast niet te zien....

Bij mij nog steeds geen duivels. Gisteravond echt flink beroerd gevoeld, vanmorgen ook weer buikpijn. Nu gaat het wel weer n beetje. Ga zo de stad in om testjes te kopen voor morgen........

5. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Poeh Lynn, spannend hoor! Maar je had toch vanmorgen wel een testje met een licht tweede lijntje? Kans is dan toch groot dat het raak is lijkt me?

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie voor jou ook echt spannend! Pfff dat je nog tot morgen kan wachten :oops: :)

7. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    klingel ik hoop zo voor je dat het geen :evil: zijn geweest succes met zw test
    noppie voor jouw ook erg spannend succes
    knuf

8. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Uk,

Had jij al voor NOD getest dan? Vind jij het niet eng? Wij zitten hier vooral een beetje bang te wezen met z'n tweetjes, gek he?

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @noppie! :D
    hoe was oerol?
    heb je die vent nog door het tennisracket zien kruipen?

en WAT al 4 dagen overtijd? GIL!
    ga eens testen jij en snel een beetje!

ik wacht op lief die zit ws een ongeluk zoekt in de etos.

ben wel zenuwachtig nu maar durf nix te hopen.

raar lijf!

liefs
    klingel.

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nee ik heb 2 dagen na nod getest... Maar ik kon eigenlijk niet zwanger zijn. Wij hadden maar 1 keer geklust op dag 17 (nacht van 17 op 18 ) van een cyclus van 28 dus ik dacht mijn ei al gehad te hebben.. Maar ongi bleef uit, en om de 1 of andere reden had ik geen puistjes, geen krampen, opruimtrekjes. En ik bleef opeens (op vaderdag) maar kletsen over als we zwanger zijn dit en als we zwanger zijn dat... Dus toch maar getest en uitkomst zie je in mijn album ;)

Ik liep de hele tijd heen en weer naar de test, ik zei : "er komt een streepje hoor echt!" en toen mijn vent weer kijken en ik weer etc. We waren zooo blij en ontzettend geschrokken (vooral ik was geschrokken)... Werd er helemaal paniekerig van :)

11. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hey Klingel! Ja, die vent heb ik door zijn tennisracket zien kruipen gisterochtend. Maar hij was volgens mij nog niet een vergevorderde straattheater-figuur, want hij kon heel moeilijk het publiek meekrijgen... Oerol was vooral de eerste helft erg leuk: schitterend weer, leuke voorstellingen en voor mijn doen een goed humeur. Tweede helft minder: kreeg buikpijn en iets wat vaag leek op misselijkheid als ik gegeten had 's ochtend en 's middags...
    Ik ga zo testen kopen voor morgenochtend. Mijn langste cyclus was natuurlijk wel 40 dagen en daar zit ik nog niet boven....

Wat maf he, dat je nu zo;n heeeeel korte ongi hebt gehad. Misschien toch een soortement van innesteling ofzo... Kunnen we misschien samen door naar de .... Vind het allemaal nog 'erg-ver-van-mijn-bed-show-achtig' klinken hoor....

12. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Oh wat een verhaal UK. In 1 wip en dan in de tweede ronde al! Is de paniek inmiddels over?

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hahah ja hoor, maar nu blijf ik steeds twijfelen. Ondanks positieve testen.. Vooral omdat ik vaak niets voel, geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten etc. Maar ja, misschien komt het nog :( :D

Maar ik ga voor je duimen hoor!

14. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Thanx Uk! Ik heb vooral grote twijfels over mijzelf: angstaanvallen over of ik wel een bevalling aankan, of dat er een raar monstertje uit zal gaan komen. En dan weet ik nog niet eens of ik wel officieel roze ben.....

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    okeej lief is trug met testen.

ik durf niet!
    maar als die inimini-ongi van 1 dag geen ongi was, dan ben ik nu al 2 dagen overtijd.

iii!

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

klingel gewoon testen! anders blijf je in spanning!

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    gedaan.
    digi CB zegt NEEN!
    (wel een licht 2e streepje maar dat telt bij digi niet he)

na ja,
    dan heb ik gewoon een ongi gehad van 1 dag.

nou ja gewoon...

:rolleyes:

wel vreemd!

maargoed!
    ik zeg: 5e ronde :whistle: :baby: :whistle:

18. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht

Iiiiiiiihhhh, come on Klingel, testen. Heb je een tijdje je plas opgehouden?

19. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Je was me net voor Klingel. He, wat balen nou!

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    geeft niet, ik had donderdag al baaldag wegens ongi (dacht ik)

jij moet gaan testen!
    jij bent echt wel zwanger!

ik weet niet wat ik ben.
    niet ongi en ook niet zwanger ....

Share This Page