Heb van die stortbevallingen gehad hahaha. Na 2 keer 9 maanden doodziek te zijn geweest en verschillende aanzoeken te hebben gedaan aan mijn wc pot ( had gevoel nooit meer zonder dat ding te kunnen) vielen de bevallingen mij echt reuze mee.. Enige wat ik minder vond is dat ik bij beide direct forse weeen had om de paar minuten ipv opbouwend zoals mooi in boekje stond.. maar het bevallen op zich.. ik vond het een opluchting. Het moment van persen luchtte mij echt op. Na een kleine 6 uur bij nr 1 vanaf wee 1.. tot zon 2.5 uur bij de ander.. Je lichaam maakt natuurlijke pijnstilling aan.. en ja, doet wel pijn, maar je zult zien dat je lichaam zich erop voorbereidt.. komt allemaal goed met jou hoor mocht je bevallen.
pardon ? hebben wij het wel over de zelfde een bevalling ik kan me die van 5 jaar geleden ook nog wel herinneren en dat was niet het gevoel dat ik naar de wc moest hoor maarja je moet er maar wat voor over hebben hahahaha
@lynn: spannend ik duim voor je! @noppie: zo de testen zijn binnen bij jou: super! morgen testen? DUIM DUIM DUIM! @mezelf: ik verklaar mezelf gewoon maar ongi hoor. ik neem aan dat er nog wel een stortvloed komt. en zo niet dan test ik missch nog wel even begin van de week. ik snap er nix van. maar cb en trekpleiser test gaven ook nega. nu snel eten en dan aan het werk. nederland-rusland: 1-0! 8) liefs een verwarde klingel.
@Lynn: pfff heb je gezien hoe goed die russen voetballen? Weet niet of ze de 4-0 wel halen hoor. Wat dacht je van 2-1? Offeh...3-1 om het af te maken? (is maar goed dat Nederland sowieso een beetje wint met een nederlandse coach in het russische kamp )
Thanx! helpt zeker! We moeten ook gewoon maar blij zijn dat we (nog) geen kwaaltjes hebben, maar het maakt gewoon ook erg onzeker.
neej die russen hebben hopelijk strond in hun ogen! en dan kunnen wij mooi elke keer de bal achter schieten.. Maar ik ben heel erg fan van v/d SAR en die laat nooit ballen door daarom 4-0..
@Limmeke: hihi jij ook van die snelle bevallingen? Ikke ook! Mijn zwangerschappen waren lichamelijk een stuk zwaarder dan mijn bevallingen. Mijn eerste bouwde nog wel redelijk op (vanaf 3 uur voor bevalling echt nare weeën), maar mijn tweede was begonnen en geklaard in 50 minuten! En idd, heerlijk dat moment dat je eindelijk mag persen! 'Helaas' was het bij mij beide keren met 2 persweeën ook al gedaan . @Klingel: volgende week nog eens proberen? Met de kruitvat?
En het wordt.... 3-0! (ben idd ook fan van vd Sar!) Hopelijk heeft Boulahrouz nog een aandeel in de uitslag, vind het echt zo erg van zn dochtertje. Spelen ze eigenlijk met rouwbanden?
@Lynn: ikke ook fan van v.d. Sar! Altijd als er een schot op goal is, zit ik al van te voren: mar gelukkig hebben wij v.d. Sar nog!' Maar die russen zijn niet slecht hoor, dus ik gun ze wel een goaltje Als wij maar winnen!
ik vind het echt heel raar dat Boulahrouz mee speelt. Hij zal het wel hebben overlegd met z'n vrouw, maar...ik snap er niks van! Als zoiets intens verdrietigs gebeurt, kun je toch geen lekker potje voetbal spelen?
Tja, ik denk dat alleen hij dat kan bepalen.. vind het heel dubbel. Wie weet heeft hij het er met zn vrouw over gehad en besloten om toch nog te proberen er voor te gaan en wellicht de winst op te dragen aan zijn dochtertje. Het is sowieso moeilijk, maar denk dat niemand erover kan oordelen.
@ Klingel: ja, ik ga morgenochtend testen.... @ Tezz: 50 minuten . Nou, zo wil ik erook wel aan beginnen!
Lynn: ik zie een heeeeeel vaag lijntje, op beiden foto's in je album..maandag idd nog een keer testen, spannend hoor! Snap helemaal dat je er chaggie van wordt dat nu nog geen zekerheid hebt!Duimduimduimduimduim! En vanaaf weer gezellig voetbal! Ik gok op 2-1, voor Nederland uiteraard Mijn bevalling..tja, weeen begonnen op zterdagavond, die nacht niet kunnen slapen vand e weeen, ze kwamen onregelmatig maar wel te vaak om in slaap te kunnen vallen..zondag is vk geweest: baarmoedermond was aan het verweken maar geen ontsluiting...zondagavond is vk weer geweest, geen ontsluiting (na weer hele dag weeen..die toch al; heel pijnlijk waren) dus naar ziekenhuis gestuurd...daar aan zo'n apparaat enzo, kon je supergoed zien ook als ik een wee had, dat schoot dat ding ineens omhoog! Prik in mn bil gehad om te kunnen slapen, heeft niet gewerkt, weer hele nacht weeen opgevangen, gelukkig lag ik alleen op 4 persoonskamer. Om 6uur maandagochtend in bad, was wel fijn, weeen kwamen nog feller en vaker. 1 cm ontsluiting nog maar....helaass dus, das dan echt balen, ze hebben mijn vliezen gebroken en weeenopwekkers gegeven (infuus) en ruggeprik gegeven zodat ik op adem kon komen anders hield ik het niet vol....in begin ging het nog langzaam maar toen heel snel van 4,5 cm naar 9,5 cm gegaan...hadden ze niet verwacht zo snel ineens dus in rap tempo werd ineens alles klaargemaakt voor bevalling...in 20 minuten persen is ze eindelijk geboren! En moet zeggen: bevalling zelf viel reuze mee, voelde de persweeen erg goed (Gelukkig maar) natuurlijk doet ff pijn maar met persdrang is het juist heerlijk om te persen!en moment dat je kleintje er is.......niet te omschrijven! Liefs Syl die zin heeft in de voetbalwedstrijd!
tja...om de bevallingen hoef ik het niet te laten (mijn zwangerschappen waren lichamelijk wel heel zwaar omdat ik én slechte rug heb én een lichte mate van bekkeninstabiliteit ontwikkelde, vooral bij mijn tweede zwangerschap) maar goed...nou nog zien zwanger te raken
Ach Nynke, je bent de eerste van de 21-NOD op rood...... wat jammer. Waar is de rest van 21-NOD? Hier is het een beetje spannend. Ik had do en vr heel veel last van menstruatiepijn etc., mijn temp ging ook naar beneden maar blijft op 36.9 steken; maar ik ben nog niet ongi. Meestal ben ik precies op tijd, maar ik wacht nog even met testen. Als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik maandag-ochten voordat ik naar mijn werk ga testen. Groet, Shannah