Zwangeren gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik mag weer op rood, morgen voor 't eerst naar de gynaecoloog, vind ik heel erg spannend.
Hi Golfola, Je moet even naar 'Zwangerschapspagina Forum Index' gaan, dan even in die lijst zoeken naar 'Bevallingslijst-forum' (staat onderaan in de rubriek Zwanger Zijn, de NOD-lijsten, waar we nu in zitten, staan in 1 rubriek erboven 'Zwanger worden), als je die openklikt kan je je aanmelden bij de februari-2009-club!
@noppie en Golfola: GEFELICITEERD! SUPER! Het genieten is begonnen! @Pippa, Lintje en Lien: wat onwijs kl*te dat het zo lang duurt voor je ongie wordt. Lijkt me echt heel frustrerend als je weet dat je niet zwanger bent, maar dus ook niet ongie wordt. Kan me voorstellen dat je graag gauw weer door wilt naar de volgende ronde! Hoop dat het snel doorbreekt voor jullie... Mijn nod begint te naderen en ik word toch wel een beetje nerveus. Heb nog niks geen symptomen, maar die kreeg ik volgens mij bij de vorige zwangerschap ook pas na mijn nod (op aderen op mijn borsten na). Mijn vriend is trouwens helemaal om wat betreft een 2e. Hij praat er nu meer over dan ik! hahahaha Gelukkig kan ik het 'wachten op' redelijk van me afzetten al word ik wel onzeker van dat wachten. Heb de mede-wachtenden dat ook? Manlief en kindlief liggen lekker te slapen nu, dus even tijd voor mezelf! Lekker beetje lummelen in huis. Enne, wat JAMMER dat Nederland niet door is he! Maar moet zeggen, de Russen hebben het wel verdiend, ze speelde retegoed!
@Golfola, geen idee of je hem inmiddels gevonden hebt, maar anders bij deze!: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Word tureluurs Net als vorige maand heb ik gevoelige borsten, dit keer duidelijke aders eroverheen en weer begint die rare buikpijn, alsof er een steen in ligt.. vorige maand had ik een positief testje maar werd toch ongesteld. Had tot gisteren idee van deze maand kan nooit raak zijn, maar nu al die kwaaltjes weer komen.. pffff... *Zet op brute wijze de kalender week vooruit*
Mag ik dan hier ook mijn vraagje plaatsen? (sorry ben een beetje onzeker) Is het nu zeker dat mijn cyclus langer is? Kan ik er vanuit gaan dat mijn ei geweest is? Ik heb geen dikke posi ovu test.. Maar ik ga uit van de donkerste. Is mijn NOD ook later dan nu? Sorry ik weet t niet zo goed
Ik ga er vanuit dat als je ei later is.. je NOD ook later komt. HOewel ik hier op forum ook wel keer anders gelezen heb.. late ei en toch gewoon ongi op datum NOD
Hi Tessa, Heb je je ei later gehad dan normaal? Ik zie onder je banner dat je nog maar 2 cycli hebt ingevuld. Had je toen je ei eerder of weet je dat niet? Wat ik wel eens heb gehoord is dat het aantal dagen na je ei tot ongi meestal gelijk is, maar dat het aantal dagen voor je ei nog weleens wat kan wisselen. Als je dus zeker weet dat je ei deze ronde later is geweest, dan zal je cyclus dus waarschijnlijk iets langer zijn.
Hey meiden, nog een klein vraagje van mijn kant. Ik speel soms nogal erg heftig/druk met mijn zoon, in de zin van veel optillen, omhoog gooien, hem op me laten lopen (tot boven mijn hoofd als spelletje), etc. Soms dan staat hij ook op mijn buik als ik op de bank/grond lig en dan precies in mijn liezen. Kan dat kwaad bij een mogelijk zwangerschap/innesteling? Ik probeer wel voorzichtig te doen, maar soms vergeet ik het gewoon en komt het pas later in me op...
Heyeyeye Noppieeeee! Zo goed gedaan zeg! Gefeliciteerd En gofola! Jij ook gefeliciteerd hoor! Ooooow jullie zullen je zo happy voelen nu. mmmm kan niet wachten tot het mijn beurt is. Zal wel een beetje raar zijn he?! Nou meiden geniet ervan zou ik zeggen.
@Noppie, Ik weet in de voorgaande cycli niet wanneer mijn ei is geweest. Dit is de 1e ronde dat ik ovutesten heb gebruikt en temp. Ik ben nu dus 3 maanden gestopt met de pil. Het is dus lastig om te zien of ik nog in juni of in juli val.. En misschien is het wel niet zeker of ik mijn ei heb gehad.. Hopen dat temp hoog blijft !
Hi Tessa, Dan zou ik gewoon lekker je gemiddelde cyclusduur aanhouden hoor en lekker in juni blijven voorlopig!
Stiekum ingebroken in Juni en wat zie ik: NOPPIE OP ROSE; van harte gefeliciflapstaart en ook aan de rest van de zwangeren, nu huppel ik weer terug naar juli!
Noppie en Golfola; van harte gefeliciteerd! Rode dames; balen weer........ Ik mag zelf ook op rood. Vandaag ongi geworden. Vaarwel dames van juni die roze zijn geworden en voor sommigen tot ziens in juli! Groet, Shannah
Noppie en Golfol: gefeliciteerd dames en ik zie jullie wel bij de februari mama´s! Pippa: kan me voorstellen dat je nu gewoon ongi wil worden. Dan kun je ten minste weer door naar de volgende ronde. Succes! X Esther
Dank allemaal! En dan volgt hier Noppie's gouden tip: - ETOS-pillen innemen. - gebruik de Persona-monitor, was meteen de tweede ronde na gebruik raak bij mij. - om de dag klussen en bij ei-symbool 3 dagen achter elkaar, vonden wij vreselijk maar het heeft gewerkt! Succes allemaal!