Goedemorgen dames Woohoo, cervixslijm! Mijn ei komt eraan. Vanavond nog maar even klussen. Hoop dat ik het trek, paardrijden gisteren was best vermoeiend. Gelukkig zijn we maandag ook nog bezig geweest Willen de meiden op de wachtbank alvast een stukje opschuiven? Leeuwtje83 komt eraan. Kopje koffie erbij?
Goedemorgen, Nog eventjes en dan kan ik ook "echt" meebabbelen. Morgen neem ik mijn laatste pil en moet dan zondag ongi worden. Slik al foliumzuur en de ovulatietesten zijn besteld . Volgens de vruchtbaarheidscalculator zou mijn NOD 22 juni zijn,dus ben benieuwd. Veel liefs Jessica
Mystiklady schuift op voor Leeuwtje83 kom maar lekker zitten, thermoskan staat al klaar en de koffie pruttelt door (anders is de koffie al koud voor je eraan komt)
Hoi Jessica Zo ben ik ook hier begonnen eind april met mn bannertje nog in de min! met de laatste pilstrip Dan lijk je elke dag te kijken naar je banner of het mannetje al uit het niks te voorschijn gaat komen haha Succes dadelijk met je eerste ronde ik had normaal na het stoppen van de pil eerst een korte cyclus van een dag of 14/15, dus in feite amper ongie af en weer ongie, en erna direct een regelmatige van 28 dgn, maar ik lijk hem over te slaan nu met mijn eerste ronde, maar misschien heb ik ook wel mijn turbo te pakken! en anders mijn normale eitje een paar dagen terug Succes in ieder geval! Groetjes gabrielle
nou dames....dat het maar een vruchtbare maand mag worden.... ik hef het glas wie proost er mee op dat alle dames zwanger worden deze maand!
Hey meiden, Ik moet het even kwijt: IK HEB NET MIJN ALLEREERSTE EISPRONG OOIT GEHAD! Ik ben zo blij! Groetjes
@ Guusje. spannend! keep us posted! Hier nog steeds op zoek naar mijn ei, het lijkt wel Pasen. Voor de meiden die hun ei voelen: heb je er maar even last van, of is het echt een volle dag? Ik ga even op FF kijken wat ik allemaal kan doen om het ei te vinden. groetjes!