Dames, het is vrijdag gewoon doorgezet. Ik mag dus op rood en verhuis naar juli. iedereen hier heel veel suc6 met de laatste daagjes. Hoop dat er veel positieve testen komen.
nou, het briljante antwoord van mijn dokter luidt: afwachten! ja, fijn, maar hoe lang dan nog?! ik heb aangedrongen op een bloedtest, maar niks hoor. het hoorde bij mijn miskraam, hormoon zat nog in mijn bloed (terwijl ik aangaf dat ik gelijk negatief testte bij mk, maar daar ging hij verder niet op in). het was allemaal heel normaal, en ik moest gewoon afwachten. nou, puh, ben best teleurgesteld nu. stomme dokters ook... moppermopper... ga nu werken, dat leidt in ieder geval af. wie weet wordt dat bruine spul vandaag of morgen rood en kunnen we EINDELIJK verder naar de volgende ronde. ik houd jullie op de hoogte. groeten, een balende Lien
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Gefeliciteerd meis! En de rest van de meiden...ook gefeliciteerd of veel succes nog in deze ronde of de volgende! Liefs, Kweenie
Hee Kweenie ook weer eventjes hier om het hoekje kijken? Ken je nog van vorige rondes. Hoe gaat het met je? Hier nog geen ongi, over 5 dagen kan ik testen(hoop ik) Geniet van je zwangerschap! Groetjes Lichtje
Hee hoi, doe je ook mee aan de testmarathon zaterdag? Hier af en toe steken in mijn buik, vooral als ik ga zitten of opsta, verder lichtgevoelige tepels....spannend he!
Hoi meiden, Ik zit 5 dagen voor mn nod...en had vanochtend wel wat ongi krampen..bij wc gaan naar papiertje gekeken en leek een beetje bloed op te zitten..ik tampontest: heel klein beetje bloed..heb tampon eruit gehaald en maandverband in gedaan maar hier zitten tot nu toe alleen maar paar druppeltjes in en toen ik net met papiertje beetje naar binnen ging zat er geen bloed meer..weet het dus niet zo..denk dat mn ongi straks wel door gaat zetten, ook al zijn de krampjes weer minder geworden (en: bloed was dus maar heel erg weinig, paar druppels)..zit dus 5 dagen voor nod ook..maar mijn temp was wel lager vandaag dusja...ga e rmaar vanuit dat mn ong gewoon eerder gaat komen al hoop ik van niet natuurlijk! En anders gewoon jammer en naar volgende ronde! Liefs Syl
Hier steeds steekjes in onderbuik, zal wel met ongi te maken hebben, maar kweet het ook niet lichaam kan zo raar doen rond je NOD
ja lichaam is echt raar he.... kon het maar zeggen wat het allemaal aan het bekokstoven was! *zeg, dat steekje wat je nu voelt, das een zenuwtje dat even gaat verliggen!* *zeg, ik ga nu even in je onderbuik 6 krampen afgeven want ik probeer een en ander in te nestelen* *zeg, je kan je zo even misselijk voelen want ik vind dat je te weinig suiker hebt gegeven dus ik ga even een signaal afgeven dan weet je dat vast*
Hallo allemaal! Hier even snel een berichtje vanuit Frankrijk. Ik ben helaas vorige week zondag (1e vakantiedag) al ongi geworden. Baal, baal, maar geniet nu volop van de Franse kaasjes en roseetjes! Ik verhuis naar juli.. wil iemand mij op rood zetten. Ik stond op de 18e. Thankssss! Ik zag snel een heleboel roze. GEFELICITEERD meiden! Super! Geniet ervan.
Sanne en KLingel: Inderdaad zeg, dat je lichaam zo raar kan doen! hier dus ook: geen bloed meer (en ben maar echt heeeel klein beetje verloren, paar druppels) ongi krampjes zijn weer zo goed als weg maar voel nu kleine steekjes in mn lies steeds..... ik ga maar eens afwachten dan of het door gaat zetten, als het niet doorzet vandaag hoop ik stiekem wel dat mn temp weer hoger is morgen... Liefs Syl
Inderdaad, een vrouwenlichaam kan heeeel raar doen! haha.. moest wel lachen om je stukje klingel Stom eigenlijk ook he, dat je je nu helemaal gaat focussen op elke steekje enzo dat je voelt, terwijl je dit normaal gesproken voor lief neemt, zeg maar..
inderdaad! weet je wat je eens moet doen als je bv op de bank ligt of in bed: ga je je heeeeeeel erg focussen op een willekeurig lichaamsdeel, bv je rug, je linkerschouder, je rechtervoet of wat dan ook. en dan kijken wat je DAAR nou allemaal voelt! wedden dat het heel veel is! tis je eigen lijf; maar het fopt je mooi toch ook een heleboel!
Ik denk dat ik daar dan ook 'ineens' vanalles ga voelen.. Maargoed, daar raak je niet zwanger hahaha.. (sorry, flauw grapje) Ja, je gedachten maakt wat jij voelt.. en kan je daar heel erg in fobben! Als je maar graag iets WILT voelen.. Vreemd eigenlijk dat je lichaam zo werkt.. maargoed.. Heb hier sinds gister steekjes, schrok er gister van.. maar het kan bij mij net zo goed mn darmen zijn.. (heb ik ook geregeld last van).. Afwachten dus...
heej meiden ik kom hier weer eens rond kijken. Hier nog steeds geen kleine opkomst maar wat niet is kan nog komen! Nog een weekje voor me NOD en kijken of ik me in kan houden met testen! groetjes juuls
Nou meiden, geheel onverwacht te vroeg zijn de duivels gearriveerd. Wel vreemd, want mijn linkerborst doet al een week pijn. Maar dat zal dan wel wat anders zijn. Opgezette klier ofzo. Als het niet afneemt van de week maar even langs de HA. Ik mag dus op rood. Ik ga even niet mee naar Juli. Ik temp al niet meer, doe geen ovutesten meer en nu ga ik het forum ook even loslaten. Gewoon lekker de natuur de vrije loop. En als er nieuws is om te melden, dan kom ik dat zeker doen. Iedereen heeeeeeel veel zwangerschapsucces!
@kippie, kijk, dat is dan toch wel weer een voordeeltje van het 'nadeel'! Lekker genieten daar en daarna hup naar de volgende ronde!
Kim, ik begrijp van je bedoeld! Ik ben ook opgehouden met tempen en ovutesten, want het ging mijn leven beheersen en dat is niet de manier waarop we zwanger wilden worden! Ik ga vrijen wanneer we zin hebben en niet omdat het moet en we zien wel wat de natuur brengt. Makkelijker gezegd als gedaan, maar het geeft wel veel meer rust! Suc6 iedereen en kom af en toe nog wel ff kijken wie er weer op roze mogen!!! Liefs, Mara
@Maar29, goede keuze. Al zal je altijd wel proberen om rond je ei te vrijen, want zoiets zet je echt niet uit. Maar dat geeft ook helemaal niet! Gewoon lekker genieten van elkaar en extra genieten als je eitje eraan komt! hihi. Heb net 2,5 geslapen... Dacht, ik ga even een uurtje liggen, zo moe ben ik niet. En nu ben ik nog verrotter dan toen ik ging liggen. Had vh weekend echt opruimwoede (toch zwanger?hihi ), heeft wel wat opgeleverd. Mijn vriend heb ik meegetrokken en die heeft het hele huis gestofzuigd! En we hebben alle boodchappen al in huis voor de hele week! Dus kon vandaag lekker genieten van een vrije dag, heb nieuwe schoentjes voor Kamiel gekocht en een mooie kraan voor de wastafel in de slaapkamer (eindelijk! Die wastafel staat er al 3 maanden...) Heb trouwens nog steeds steekjes in mijn linker lies (zelfde als tijdens mijn eisprong maar dan lichter). Ben niet zo bezig met of ik zwanger ben, maar die steekjes lijken me er elke keer weer bewust van te maken. Die steekjes heb ik na mijn eisprong nooit!
Haha die opruimwoede had ik vandaag ook, dus wie weet, we wachten rustig af zijn er veel die al over paar dagen evt kunnen testen. Kheb geen test in huis wacht gewoon af of ik ongi word of niet want ben meestal netjes rond de 35 dagen
@Sanne, hier precies hetzelfde. Op de 30ste dag altijd ongie. Dus ik wacht ook rustig af...(nou ja, rustig )