HOOOERRRAAA! eindelijk ongesteld! Mn temp ging al wat naar beneden gister en vanmorgen was het raak! Ben nog nooit zo blij geweest met mn ongesteldheid. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Sterkte dames voor wie nog zitten te wachten op een positieve test of ook op een ongesteldheid.
Hai ladies, hier nog geen ongi, nog wel steeds de krampjes die ik al vanaf mijn eisprong heb. Zou iemand de lijst willen quoten, ik maak er altijd zo'n zooitje van....en ik ben zo benieuwd wie er zo op t eind van de maand nog overzijn! Zwangere meiden super gefeliciteerd! Ik krijg pijn aan mijn kont van het wachten op de wachtbank...ik maak er maar een hangmatje van, lekker in het zonnetje! tot later!
@ Tessa8: Ja, echt wel! Vind het erg veel apart uitzien en wist ook eingelijk eerste niet hoe ik het moest zien, zeg maar.. Waar ik het moest plaatsen.. Ja, er komt nogal heel wat bij kijken, bij dat zwanger worden @ Tanja: gefeliciteerd met je ongi! hihi.. Normaal gesproken zijn niet veel mensen daar zo blij mee, maar jij gelukkig wel @ lichtje: goed idee van die hangmat.. Denk dat ik er hier ook ff 1tje aan mijn virtuele boom knoop Die krampjes heb ik hier ook, vrees alleen dat t mn darmen zijn en dus niet wat anders...
@remmar Ik schrok er ook wel een beetje van, echt heel apart.. Maar kan het wel plaatsen van wat je "voelt".
Ook hier vandaag nog steeds geen tekens van mijn ongesteldheid!Ik snap er niks van maar ik weet ook dat je lijf je aardig in de maling kan nemen.Ik heb me voorgenomen om zaterdag weer te testen.Afgelopen zaterdag was hij negatief,maar wie weet!Ik voel me eigenlijk een beetje "raar",maar kan niet echt omschrijven wat dat precies is.Beetje ongedurig misschien?Ik heb in ieder geval wel de schoonmaakkriebels,dus is wel gunstig voor ons huisje haha!
Ja, had het ook niet verwacht, zeg maar.. Hmm... ga mn best dan maar eens doen hihihi... Toch vreemd, dat je daaraan zoveel kunt aflezen, zeg maar... Wanneer is jou NOD eigenlijk?! Uitgegaan van hoeveel dagen?
@Remmar Ja he heel vreemd.. Mijn nod is als het goed is de 29e... uitgegaan van 30 dagen.. Ben erg benieuwd! Ik hoop dat mijn temp hoog blijft. En jou nod?
Hier ook veels te vroeg een test gedaan.. stom stom.. Mijn lijf zal me ook wel in de maling nemen... Voel me nu zo onnozel.. Kan beter het voorbeeld aan natjuh nemen..
@ Tessa: Nog even een paar dagen wachten dus... Wachten duurt lang he?! Al enig idee / gevoel?! Mijn NOD is, als het goed is, de 26e. Ik ben dan dus uitgegaan van 27 dagen, zoals mijn laatste cyclus was.. Ben erg benieuwd! Vanmorgen dus negatief getest, maar temp. is nog hoog. Maargoed, mijn temp. daalt ook pas, de dag dat ik ongi ga worden, lekker handig, maar niet heus... @dancevalley: ik ken het... Hoef je je niet onnozel over te voelen! Daar zijn we vrouwen voor Over hoeveel dagen is je NOD dan?!
Nou daar is bij mij geen pijl op te trekken.. Zie mijn cyclus maar... Vorige maand 20 dagen dacht nu is het dag 21 hihi en voel me een beetje vreemd al een aantal dagen krampjes in mijn buik en rugpijn... Ging vanmorgen 2x bijna over mijn nek op het werk van dingen waar ik normaal niet warm of koud van word..
@Remmar, Ja helaas wel.. Wachten duurt heeeel lang! Heb wel meer puisten, normaal maar 1 of 2, en zit nu helemaal onder! Gister vocht uit mijn tepels, maar dat zegt niks! Af en toe wat krampjes.. Alleen temp blijft hoog dus hopen dat die hoog blijft! En jij?
@ tessa: hihi.. het wachten hier duurt ook heeeel lang.. Normaal heb ik best veel geduld, maar dit kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan.. Heb wel last van mijn (.)(.), iets wat ik nooit heb gehad. Maar dit had ik de vorige cyclus ook, dus daar kan ik ook geen pijl op trekken... Begin ook puistjes te krijgen, meestal een teken dat mn ongi er aan zit te komen, dus heb weinig goede hoop... Ik zou ff goed voor je gaan blazen (voor je temp.), komt ie: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Hoop dat t hard genoeg is Vocht uit je tepels?! Is dat normaal? @ dancevalley: jemig, daar is idd geen pijl op te trekken! niet handig dus... Temp. je ook? of gebruik je ovu testen? Of geen van beiden?! Over je nek gaan is niet lekker.. Maar hoop voor je dat dit iets goeds betekend!
Ik temp niet en gebruik ook geen ovu testen,, nog niet tenminste.. Zit er wel over na te denken maar ben ook bang dat ik er dan heel erg op gefocust raak en aangezien mijn vriend voor zijn werk veel van huis is zou het maar frustrerend zijn dat ik het precies weet.. Eigenlijk klopt mijn cyclus ook niet zoals ik het heb opgeschreven want ik tel altijd van de eerste dag van de ongi tm de eerste dag dat ik het weer word.. Maar ik las van de week dat je cyclus loopt van de eerste dag tm de dag voor je volgende ongi.. dus dat betekend dat ik een cyclus van 19 dagen heb gehad... Echt niet normaal...
Wat een spanning bij iedereen Vind het altijd wel leuk om te lezen wat en hoe van iedereen... Zelf zou ik maandag mn menstruatie weer moeten hebben... donderdag me laatste pilletje, maar voel bepaalde dingen die ik nooit gevoeld heb... dat ik toch ga twijfelen of ik wel uberhaupt ongesteld word... steken/krampen in me onderbuik boven me doos ook links en rechts in me buik af en toe steken pijnlijke borsten duizelig... misselijk en afgelopen 2 weken ook 2 kilootjes aangekomen wat ik echt nooit heb... Ook een klein bolletje onder me navel terwijl ik normaal altijd strakke buik heb Mega hoofdpijn.... enzzzzzzz.... dus we wachten het maar af met zn alle.... ik ben de laatste van deze maand (30e)