O help.. ben zoo misselijk met vlagen, heb mijn vriend de pleepot al hand gegeven net.. grrrr... ik haat het wachten! Kga me huisje maar poetsen. @Twigger.. ik lees het later vanmiddag wel dan, heb eerst afspraak bij UWV als jij gaat testen! Duimduimduimduimduim
Hallo meiden, Hier ben ik weer een keertje... JedidJah is weer terug uit het heerlijke, mooie, gave Noorwegen... EN IK WIL WEER TERUG! Maare ik zie een heleboel bericht, maar ben de kluts ff kwijt. Kan iemand die lijst ff updaten? Groetjes JedidJah
morge meiden. twigger wat spannend! ik ga hard voor je duimen. ik heb een vraagje. heb vanmorgen een testje gedaan,omdat ik al drie dagen een beetje rose afscheiding heb. eigenlijk alleen maar als ik tegen mijn bmm aan kom. verder niet dus. maar nu is het test streepje dus wit. is dit dus het beruchte voorgedrukte streepje? of kan het zijn dat ik nog te weinig hcg aanmaak,en dat ik daarom een wit streepje krijg? hoop dat iemand van jullie dit weet.
Zwangere dames onder ons! Denken jullie aan Moeders voor Moeders? Het is erg belangrijk en hoorde vandaag dat maar 35% van de zwangeren meedoet! Ik ga zelf vrijdag beginnen met flesjes vullen.....en je krijgt nog een keertje bevestiging
@suuus nee dat ligt niet aan jou. ik was 16 toen ik zwanger raakte. net 17 toen nathan werd geboren. dus idd een jonge moeder.
Zo dan! Allemaal wel goed gegaan toen de tijd?!?! Ik ben nu 19 en zou niet weten wat ik zou moeten doen in dat geval
Ik heb in mijn 2e zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Dit heb ik gestopt na 2 weken.. Ik was zoooo misselijk.. en die flessen waarin je de urine moest bewaren, daar zat een goedje in.. word nog ziek bij idee.. zelfs als mijn ex de fles opendraaide.. rook ik dat spul aan andere kant van huis bij wijze van spreken. Vond het jammer, was wel een goed doel. Maar ik zal bij een volgende zwangerschap niet zo snel meer meedoenl.
@limmeke: ik had dat ook bij die flessen, was je al ale: en dat werd nou niet bepaald beter als je in die fles moest plassen. Maar als ik nu zwanger ben doe ik het gewoon weer, sowieso is niet elke zwangerschap hetzelfde. Het idee dat ik er vrouwen mee kan helpen is toch nog sterker.
ehm.. beide gezonde zwangerschappen was ik heeeeel misselijk... en bij de 2 die mis zijn gegaan ook.. dus dat iedere zwangerschap anders kan zijn vind ik best.. maar geloof het zelf niet zo
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 & JedidJah 27: Es1979 & Tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & Mickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & Korzaantje & Nano73 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia & SuuuS 186 passagiers voor de roze sportwagen! 24 Zwanger, 95 Ongesteld , 4 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 10 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon 18 Juni! 1. Giegel 2. Klingel 3. Marriedgirl 4. Tweeling Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje http://www.autoblog.nl/images/wp2007/ Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Ik kwam er achter dat morgen mijn NOD is... dus bij deze... Kan iedereen kijken of het nog wel goed staat, want ik kan een aantal niet vinden op de lijst. oa hopefull en we willen natuurlijk wel meer roze in de lijst... JedidJah