Het spijt me zeer, maar ik zie op geen een test van je, een 2e streepje. Misschien ligt het aan de helderheid van mijn beeldscherm. Ik hoop het echt van harte hoor voor je en wil het graag zien, maar ik kan er niet meer van maken, dan toch echt 1 streepje. (gaat morgen langs opticien voor oogmeting, missch helpt dat) Grtjs, Aleida
@ Twigger, misschien komt het op de foto wel niet zo duidelijk over als dat jij ze in het echt ziet. Ik zie op de foto nl ook geen streepje. Maar jij hebt het tweede streepje overduidelijk wel gezien: van harte!
ik heb er nog 4 liggen dus morgen en vrijdag en zaterdag 1 zaterdag dus de laatste ga ik met mn schatje doen kan hij het zelf ook zien hihi
nou ik ben blij dat de andere meiden m wel zien hahahaha maar ik zal morgenvroeg ook wel een foto maken van mn nieuwe test en misschien is hij dan wel wat duidelijker te zien
Hey Meis! Wat ben ik super blij voor jou zeg! Ik zie ook de 2e streepjes... ze zijn wat onduidelijk maar ik ZIE ze echt! Super voor je wijffie! Dikke Knuf van mij voor JOU!
@ Twigger, dat bedoelde ik idd met dat testen voor je NOD! Maar als het goed voelt moet je het idd gewoon doen! Ik zie eerlijk gezegd ook niet echt een tweede streep, maar dat kan ook aan de foto/beeldscherm liggen. Mijn tests gaven hele duidelijke strepen (en het woord zwanger ), maar op de foto vond ik ze wat minder fel dan in het echt. Doe anders een digitale test, dan is er geen twijfel mogelijk!
Hey Twigger, Ik heb hetzelfde als jou als ik jouw foto's met mijn testen vergelijk....maar ik vind bij de test van mij dat het meer de aanzet tot een lijn is en nog geen lijn....en ik moet de test echt een beetje heen en weer bewegen dan zie ik waar de lijn |(waar ik wil dat de lijn ) staat...ik ben nu één dag over tijd en heb gisteren ook getest en toen zag ik nog helemaal niks...maar om gelijk al te zeggen ...zwanger ....is mij persoonlijk te vroeg...Ik gun het je van harte...maar ben wel benieuwd naar je test van a.s zaterdag Groet Mel ps ik zeg hierbij niet dat ik niks op jouw foto's zie...
Hmmm ik heb een oude vierkante monitor, en ik zie echt duidelijk die 2e streep.. terwijl ik hem vaak niet zie in de topic over de testen.
Twigger: ik zie toch ook echt de streepjes hoor, heel erg licht weliswaar maar ze staan er wel! Zo zagen de streepjes eruit toen ik 4 dagen voor nod teste (toen ik zwanger was van Demi) IK duim voor je dat ze snel donkerder worden! BIj mij was het zo dat toen ik 2 dagen later testte het streepje duidelijk donkerder was geworden! Liefs Syl
@twigger82 : gefeliciteerd!!!!!!!! ik lees al een tijdje mee en ben echt blij voor je! en ik zie toch ook echt 2 streepjes. groetjes tomnaat
ja maar ik hoef mijn test niet heen en weer te bewegen om te zien of er een 2e streep staat bij mij staan er gewoon 2 duidelijke strepen
ja ik maak me er ook niet druk om of een ander de strepen wel of niet ziet, ik zie hier duidelijk 2 testen met duidelijk 2 strepen vorige maand had ik 8 licht positieve testen en toen heb ik mijn banner niet op zwanger gezet omdat ik mijn testen niet duidelijk genoeg vond voor zwanger en idd is het uitgelopen op een vmk, deze testen die ik heb gedaan zijn voor mij overduidelijk om te zeggen ik ben zwanger maar om jullie gerust te stellen zal ik zaterdag nog wel een foto maken van mn test hahahahah
@ Twigger Kijk en daarom zeg ik dus nog niet ik ben zwanger......ik heb meer duidelijkheid nodig en zoals onderaan vermeld in mijn eerdere bericht ....ik zei niet dat er niks te zien was, ik zie ook heus die tweede lijn wel maar niet overduidelijk..... Maarrrruuhhh ::: Van Harte>>>> Geniet ervan !
Twigger: Bij het uploaden gaat er altijd wel iets ven de kwaliteit verloren. Ik testte met Jari vijf dagen voor NOD en had een heeeeeeeele lichte streep zie album, en ik geef hem nu toch echt de fles!
Twigger ik zie het inderdaad ook... Ik dacht dat mijn 2e streep nog niet dik genoeg was.. Kijken jullie ook eens in mijn album; 4 dgn te vroeg getest... en een 2e streep te zien... jippieeee