Ik mag op rood hoor! Wil iemand dat even doen? Twigger, Florida en wondertje GEFELICITEERD! Geniet ervan!
Twigger, Florida en Wondertje: GEFELICITEERD! Lekker van gaan genieten! Ik wil ook zo graag testen maar ga toch maar wachten tot zaterdag, dan doe ik mee aan de testmarathon. Nog even volhouden de laatste daagjes meiden! Liefs.
hi mEIsjes! @limmeke: wat erg van je oom.. ik wens jou en je familie veel sterkte..... en hoop dat er, via jou, weer snel nieuw leven komt! @florida en wondertje: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @de rest: sorry als ik wat onduidelijke (en voor mijn doen kortaf ) ben geweest over mijn situatie . ach, nou ja het zit gewoon zo: ei was op de 5e (leve de ovu-testen) nod was de 19e. ik had paar dagen vóor nod nega getest, en op nod geen testen meer in huis en onverwacht haast naar werk, daarom tampontest gedaan. toen dacht ik met tampontest (je kent het wel, tampon erin en eruit en loeren) dat ik ongo zou worden: zat wat bruin bloed op. daarom ook niet meer zwangerschapstest gedaan. heb mezelf gewoon ongi verklaard. maar er kwam helemaal geen bloed! dat weekend nog 1x zo'n tampontest gedaan, zelfde verhaal. toen wel zwangerschapstesten gedaan: 1x heeeeeeeeeeeeel vaag 2e lijntje maar die telde niet, verder allemaal nega. voor de rest dus nog immer niet meer bloed verloren dan 2x veegje op tampon (bruin) daarom denkt dokter dat lichaam (mislukt) bevrucht eitje gaat wegwerken.. heb hevige (steek)buikpijn dus het zal wel komen. ach omdat ik geen posi test heb gezien flikker ik ook niet heel hard wolk af; was al gebeurd op noddag. maar ja.. nu blijken good vibes dus toch wel te kloppen misschien.. heel even zwanger gewees.. verklaart ook vele pukkeltjes op decolleté en aanhoudende temp (tot na nod) misschien... of denken jullie daar anders over? ach ik ga er niet meer over nadenken. al helemaal niet die 0.02 %meiden die in begin van zwangerschap 'weinig hcg aanmaken' ongi worden, ei opnieuw opzoeken, en 20x5-100.......... [-o< veel liefs nachtklingel.
Gefeliciteerd @ Florida en Wondertje.......! @ Twigger, eigenlijk bedoelde ik alleen ...in 1 oogopslag zie je het niet en dat vind ik hetzelfde bij jou en bij mij....voor de rest geen vergelijk ..... @Klingel...hele vervelende situatie.....met die buikpijn zou je idd kunnen denken dat het misgaat...maar ja je baarmoeder is ook eigenlijk als een spier en dat kan ook pijnlijk zijn aan het begin van de zwangerschap....(gelezen op andere forums...) trouwens toen het bij mij mis is gegaan testte ik op NOD duidelijk positief maar de testen die ik daaropvolgend deed...(tja het is nou eenmaal mooi om te zien die posi testen) werd de 2e lijn bij mij vager...! en het is dus een vroege mk geweest....ben bij gyn. geweest... misschien als je nog een test doet en de lijn is duidelijker.....: Maar goed ik wil je geen valse hoop geven....iedereen is weer anders...in elk geval hoop ik dat je gauw meer duidelijkheid hebt...! Groetjes
iedereen bedankt voor de felicitaties. Kon vannacht niet slapen, vandaar dat ik al zo vroeg hier ben... klingel: Ik had dinsdag ongi moeten worden, maar had al vanaf zondag wat buikpijn. Dinsdag tampon erin gehad, gekeken, ook 1 puntje bruin.. ikdacht: dat zal vanavond we doorzetten.. woensdagochtend kijken, hetzelfde! Woensdag de dag afgewacht, s avond helemaal niets in de tampon. Toen een testje gewaagd met de CB digi en ZWANGER. Heb vanmorgen ook nog een testje gedaan (hoezo onzeker ) Succes allemaal meiden!
Gooooooooooooooooooeie morgen lieverds hoe is het met iedereen ? hier super goed heb lekker (klop klop) nergens last van en voel me kip lekker het begint me nu wel op te vallen dat ik meer moet plassen vannacht moest ik er gewoon uit om te plassen maargoed heb vanmorgen weer getest en bekijk het resultaat maar weer in mn album het wordt steeds duidelijker dat ik zwanger ben maarja dat wist ik gister al hihihihi
meis jij ook van harte gefeliciteerd Kom maar snel bij de maart mama's het is daar nog veel te rustig
Proficiat Florida en Wondertje! @Klingel: dank je, denk alleen dat dat nieuwe leventje bij mij niet echt wilt Kga zo maar douchen en werken..not funny met die misselijkheid.. maar goed.. de zon schijnt, zweet loopt nu al langs mijn rug, wat wilt een mens nog meer
meis ook jij bent zo zwanger als wat gefeliciteerd geniet ervan en kom ook snel naar de maart mama's hoe meer zielen hoe meer vreugd
aaah twiggie, uiteindelijk gaan we toch scheiden straks, mijn nod na deze komende ongie .. kom ik al weer mee in april terecht
@ twigger82 & Florida13: gefeliciteerd... Wat gaaf... mij ook!!! @ klingel: GROM das niet leuk... waarom zijn er zoveel slechte berichten nu ik terug ben van vakantie? over mijzelf. Ik moet vandaag ongi worden en ik ben stik jaloers op die meiden. Als het deze maand niet lukt zijn we volgende rond wel 6 maanden bezig. Ik dacht toch wel dat het wat sneller zou gaan. Ik wil een intersite waar ik kan bestellen... In afwachting JedidJah
Gisteren moest ik vroeg werken en dus vroeg getempt en toen had ik 36.8. vandaag een half uur eerder getempt dan 9.00 uur en nu weer 37.2. Ook nog niet ongie. Ik wacht nog een aantal dagen want kan ook een cyclus hebben van 37 dagen. dan zou ik pas de 28e kunnen gaan testen. Spannend Feli aan de bijgekomen zwangeren. S6 op de wachtbank wachtenden. Balen voor de ongie-mensen