@Colly; Gefeliciteerd meid, geniet ervan! @Noppie; je vriend ontslagen.....wat naar! Dat kun je nu even missen als kiespijn. Vervelend dat je je zo ellendig voelt. Sterkte!
Hey meiden, zit ook tegen mijn nod aan, maar heb nog helemaal niks geen symptomen... (of moet ik juist zijn?) Wie zit er ook rond dezelfde periode en heeft nog nergens last van? @Twigger, jij hebt ook nergens last van he? Ik denk vaak als je geen symptomen hebt ben je vast niet zwanger, dus zit me alweer op te vreten dat ik inderdaad niet zwanger ben, terwijl ik dat natuurlijk helemaal niet aan 'geen symptomen' kan ophangen. Maar toch.... voel me kl*te, geirriteerd, enz enz. Kan iemand me effe goede moed inspreken?
Ja Daphne, dat kan ik! Ik heb voor, op en na mn NOD geen last van symptomen gehad, het enige teken was dat mijn menstruatie wegbleef. En kijk nu eens naar mijn banner, het kan dus echt!
ik heb ook geen symptomen! Ik meende ook altijd dat je iets "moet voelen" maar dat blijkt dus niet altijd waar te zijn. Succes
Idd Florida, ik dacht altijd van 'dat merk je toch wel aan je lichaam', maar dat is dus echt niet altijd zo!
hoi meiden. weer roze erbij zag ik,allemaal gefeliciteerd. ik ben vandaag ongi geworden,dus ik mag op rood. wil iemand mij op rood zetten? suc6 voor alle damens die nog moeten wachten. hoop dat er nog veel roze bij komt deze maand. liefs tammy.
Hallo meiden, ergens in alle hectiek ben ik op de nod lijst veranderd in een Mickiee op de 28e, zou iemand dat weer goed willen zetten naar Nickiee? Overigens denk ik dat ik gewoon ongi word, ik voel in ieder geval niets, anders dan dat ik al bijna 2 weken ontzettend chagerijnig ben Erg fijn voor mijn omgeving, not... Succes allemaal Nickiee
Even wat minder goed nieuws. Heb net een half uur geleden een hele lieve gezinslid Buzz (fret) moeten laten inslapen. Ben erg verdrietig en moet zo ook nog een avonddienst draaien. Bahhh, soms vind ik dit echt balen.
nee hoor ik heb ook nergens last van ja dat ik vaker moet plassen en nu merk ik dat ik na 4 uur werken kapot moe ben :S maar das ook alles
Ah meis, wat kl*te voor je! Mijn hond is 4 weken geleden overleden en voor je gevoel staat de wereld ff stil he. Sterkte! Dikke knuf
Wauw wat spannend allemaal! Echt wel duidelijk Twigger, de test van vandaag! Hier nog geen ongi dus houden zo zou ik zeggen! Morgen hebben we de hele dag een bruiloft, dus ik hoop zoooo dat ik dan niet ongi wordt....als het dan moet liever een dagje later! Maar we houden moed, want ik zie nog geen bloed! Liefs
hi mEIskes.. @jedid: wat leuk dat je er weer bent! *knuffelemoticon* was een toestand voor je vakantie he, met zwangerschapsstreep op buik enzo.. ik wens je nu snel een happy zwangerschap! en vandaag NOD? en pas testen over 10 dagen? whiiiii! :-s waarom niet gewoon ergens in het bos op kamp dit weekend? @colly: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dat gaat lekker hier grotendeels! @noppie: hee was dat nou, vriend ontslagen? boehhhh sterkte jullie! *knuffelemoticon*.. en geniet gewoon van je zwangerschap hoor! @mezelf: ik snap er helemaal nix van. liefs klingel.
Ik hoop eigenlijk wel ongi te worden Heb er nog eens goed over nagedacht!.... denk dat het voor mij nog niet de tijd is.... Denk ook wel dat ik ongi word.... zoals gewoonlijk... Majaaa me symptomen zeggen A en me gedachte zegt B.. Ik weet t niet ... Ik hoop t zo voor de mensen die het EGT EGT EGTTTT heel graag willen... Mijn tijd komt nog wel!
mmm, ik wist zeker dat het deze maand niets werd (want niet zoveel geklust) maar de afgelopen 3 cyclussen duurde niet langen dan 29 dagen. Maar haal me maar niets in het hoofd. denk dat ik in het weekend maar ff testje doe. Aan de zwangere dames: GEFELICITEERD
@Noppie.. wat vervelend dat jij je roze wolk nog niet hebt gevonden.. en nog vervelender dat je vriend zijn baan kwijt is geraakt.. *KNUFFELMODUS AAN* Alle nieuwe zwangeren.. Proficiat ookal ben ik stikjaloers