dames ik wordt ook gek van onzekerheid ik ben overtijd uitgaande van 31 dagen cycli en uitgaande van mij langste cylci moet ik nog 2 dagen maar ik heb al getest natuurlijk maar die is negatief, ik test meestal vrij laat positief (bij mijn eerste heeeeel laat ) dus als ik het nog niet wordt wanneer zou ik dan testen? x
Ehm mijn ongeduld kennende zou ik elke dag testen Maar als ik jou was zeg ik als verstandig mens.. niet eerder dan zondag testen
nee dat denk ik ook en dan maar hopen dat ik het nog niet word... maar als ik vanmorgen nog nega teste is de kans wel klein dat hij nog wel posi word he en elke dag heeft tcoh weinig zin zo snel gaat je HCG toch niet? en zou ik dan niet nu al een heeeeel licht streepje moeten zien ? HOEZO ONZEKER hahahah ik heb net 6 testen bij sesi test gekocht kan ik lekker vaak testen zonder te denken wat zonde van het geld ik was namelijk nu maar 10 euro kwijt vooor 6 testen ik word gek wie kalmeert me
en met die wijze woorden van Twigger heb ik vanmorgen weer 2 testen verprutst van 2 merken whahahaha.. gisteren nega, vandaag nega... kga zo maar tampons halen
maar jij zit nog voor je NOD dus het kan toch zijn dat je nog niet genoeg HCG hebt hoe voel je je verder dan ? x
Natuurlijk zit ik voor mijn NOD, maar werd meegesleept in alle enthousiasme hehehe. IK heb de volgende klachten: buikpijn misselijk, al paar keer overgegeven (.)(.) doen behoorlijk pijn met blauwe aders. pukkeltjes rond tepels, gisteren kwam er helder vocht uit. ontstoken tandvlees puistjes, heel veel puistjes moe ( maar dat kan ook zijn omdat ik eindelijk na 2 jaar weer werk) die klachten had ik vorige maand ook en toen teste ik positief paar dagen voor NOD, helaas ongesteld geworden. Had eerder nooit van zon klachten, alleen buikpijn dag dat ik ongi werd. Vind het dus heel vreemd dat ik dit nu wel allemaal heb, en ik mag toch hopen dat dit niet maandelijks gaat terugkeren, want ik heb gewoon een hele week moeite met functioneren door die klachten. *Ploft terug op de roze wachtbank*
ik zit ook nog voor mn nod mijn nod is de 28e maar heb nu al hele duidelijke posi testen en t leukste (klop klop) heb nergens last van whoeiiiiiiiiiiiiiii ja oke ben doodmoe, plas me ziek en heb lichte hoofdpijn maar dat is alles niks aan mn boobs te zien of te merken geen misselijkheid of niks ben ik super blij mee ow ja ik rook normaal zon 20 sigaretten per dag en heb er vandaag pas 5 op ben zo trots op mezelf al moet ik zeggen dat ik het nu ook goor vind hihhii
Kijk.. dat is dus heel mooi meegenomen dan! Alleen al voor dat roken mag je me hier nog wat hcg heen sturen
@twigger: En nu proberen helemaal te stoppen... Niet voor jezelf maar voor je kleine frummeltje.. Kun je dat proberen? Ik ga je er heel veel sterkte en succes mee wensen.. xxx
daar ga ik wel vanuit ja dat me dat gaat lukken heb nu een mooi doel voor ogen om ermee te stoppen he bij mn zoontje heb ik er ook altijd 5 pd gerookt toen kon ik echt niet stoppen ivm de stress van mn ex en al het gezeik maar nu ga ik echt mn best doen
ok je hebt wel veel klachten maar ja het is altijd zo rot met die zwangerschaps klachten want het kunnen net zo goed ongesteldheids klachten zijn ik was er heilig vna vorige maand dat ik zwnager was voelde allemaal vreemde dingen kon zo volgens de symptomen zwnager zijn maar je raad het al NIET ZWANGER dus ik ga voor deze maand maar het kan nog alle kanten op !
Ha meiden, Lang geleden eens meegeprikt hier maar helaas nog niet zwanger..Ik heb enkel een vraagje. Zijn ovulatietesten vlak voor nod ook positief? Dit is nl mijn ovulatietest van vandaag en moet zondag ongie worden... (ben erg regelmatig)
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 & JedidJah 27: Es1979 & Tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & Mickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & annelies661 & Korzaantje & Nano73 & Wondertje27 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia & SuuuS & Dancevalley 190 passagiers voor de roze sportwagen! 27 Zwanger!!, 100 Ongesteld , 6 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 12 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje http://www.autoblog.nl/images/wp2007/ Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
zo te zien is dat een ovulatie test van cb digitaal of niet ? dan weet je ook dat je niet naar de strepen moet kijken bij die testen en alleen maar naar wat het digitale zegt maar als het geen digitale is, dan is hij nog naar mijn mening niet positief sorry
Ik ga toch morgen ochtend nog n keer testen... kijken of er weer een licht 2de streepje te zien is....... kan beter wachten tot zaterdag maarja, zoveel geduld heb ik niet opt moment
Haj klingel *knuffff trug* Het is weer mooi geweest met alle onzekerheid. Ik heb nog steeds een mooie streep en hij lijkt wel langer te worden en mijn buik op te kruipen. Ik probeer er niet naar te kijken, maar heel af en toe moet ik weer ff kijken... Ja ik schrok me gisteren rot... ik was helemaal vergeten wanneer mijn NOD was en toen keek ik op een ticker en dat was dus vandaag, maar er is nog niets. Ik ga niet ergens in het bos testen. Leuk met al die tieners om je heen. Nee ik wil het doen al mijn hubbie thuis is en ik ook... Je snapt niets van jezelf? Welkom in de club. Ik denk continu dat ik ongi moet worden. Lichte tot weinig kramp, maar ik zat net in de auto en ik dacht dat ik moet spugen en niet een beetje ook. Ik dacht dat het door het uren reizen kwam dat ik me niet lekker voel. Verder heb ik gewoon het gevoel dat ik heel erg ziek moet worden, maar dat mag tot september niet, want eerst moet ik afstuderen... Nou we spreken elkaar JedidJah
pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......wat duurt wachten lang.. * grote borsten (1 groter dan de ander) * s ochtends misselijk *rare smaak in mijn mond.... Maandag NOD..
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 & JedidJah 27: Es1979 & Tammy77 & Kim78 & Anna09 28: Saffie & Yippieajee & Mickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & annelies661 & Korzaantje & Nano73 & Wondertje27 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia & SuuuS & Dancevalley 190 passagiers voor de roze sportwagen! 27 Zwanger!!, 101 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 15 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje http://www.autoblog.nl/images/wp2007/ Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! [/quote]