Lucky you! Ik ben een beetje de kluts kwijt, betekent deze positieve test dat ik vanavond al meteen moet klussen tot 4 dagen erna of betekent dit dat ik mn ei binnen 24 tot 48 uur zal krijgen en kan ik dan beter beginnen met klussen. Wij klussen namelijk niet elke dag maar om de dag..
Zooo.. Ik mag me ook melden in Juni.. Mijn NOD is op 19 juni, kan iemand mij erbij zetten op de lijst, lukt me nog steeds niet
Ja dat klopt dat heb ik ook gehoord maar ben zo bang dat ik mn ei dan net mis.. *Hoe bedoel je gefrustreerd*
Hoi, ook ik kom jullie weer hier vergezellen, vanmiddag de duivels op bezoek gekregen, na die negatieve test gelukkig maar, kunnen we weer door dat juni maar voor iedereen roze mag worden.
Voor alle meiden die de duivels op bezoek hebben gekregen succes de komende ronde en maar hopen dat het deze maand raak is Guusje
Ook hier zijn die duivels nog niet weg te slaan ik ga dus lekker meetellen met jullie! Ik kom dus na een cycles van 30 dagen uit op 19 juni.Keep your fingers crossed!
Er zijn dan nog genoeg achtergebleven hoor om het eitje te bevruchten. Ze blijven langer in leven dan je ei, dus dat komt goed uit! Mijn beste vriendin gaf de tip om vanaf je laatste dag van de menstruatie, om de dag te gaan "klussen" dan heb je de meeste kans en heb je ook goede zaadjes en blijft het "klussen" leuk! (zo is zij dus binnen 2 maanden zwanger geraakt en haar zus ook) Ik ben ondanks de tip en mijn medische kennis (verpleegkundige) ook nog steeds gefrust. als ik volgens mijn mening net niet op tijd heb geklust. We houden hoop en gaan vrolijk verder hahaha. Succes!
Ik heb de afgelopen 3 maanden ook steeds om de dag gekjlutst en ben er een beetje moe van geworden want het werd me een beetje teveel Vandaar dat ik deze maand met ovutesten ben begonnen.
Wij zijn nu net weer begonnen na een pauze (ivm huwelijk en vakantie ver weg) en klussen wanneer we zin hebben. Toevallig is dit deze keer nu net op het juiste moment en we zien het wel. Maanden geleden toen ik enorm last kreeg van het beruchte klokje, werd ik behoorlijk obsessed en hield alles strikt in de gaten en berekeningen e.d. Het klussen werd er niet bepaald leuker op en iedere maand weer die teleurstelling. We hebben een pauze ingelast en nu, we zien het wel. Ik houd het wel weer een beetje in de gaten, maar probeer er nu veel minder mee bezig te zijn. Gelukkig is het ontpillen vlgs mij voorbij en ben ik regelmatig ongesteld. Grtjs, Aleida
Je moet vandaag beginnen met klussen tot zaterdag en als je zin hebt pak de zondag er voor de zekerheid bij
Knap hoor van jou dat je de knop hebt omgezet, dat lukt niet iedereen. Hoop dat het snel raak is voor je. He lang ben je al bezig als ik vragen mag?
hihi je hebt gelijk. Ben ook niet vies van een klusje en dus nu maar ff voor het goede doel een dagelijkse klus. 8)
Hey, jullie mogen mij van de lijst halen hoor. Doordat ik dacht dat ik (schijn)zwanger was heb ik mijn ei gemist! Geen twijfel over mogelijk... K ga nu maar effe niet meer forummen, want ben er op deze manier erg veel mee bezig en dan duurt anderhalve maand wachten op Nod wel héél erg lang. Jullie wil ik veel succes wensen komende maand. Dat er maar veel roze in die zwarte lijst komt!
Dat bedoel ik Ik heb me gister en vanmorgen ook even aan de klus geworpen En nu is het dus officieel op de wachtbank met een boekje en een kannetje geduld en dan zal ik zondag voor je opschuiven kan je erbij komen zitten