Hoi Allereest allemaal bedankt voor jullie felicitaties! en alle andere zwangeren: Natuurlijk ook proficiat! @Milkhd: Ik zat 2 dagen voor NOD... Veel liefs, Amanda
Hoi Allereest allemaal bedankt voor jullie felicitaties! en alle andere zwangeren: Natuurlijk ook proficiat! @Milkhd: Ik zat 2 dagen voor NOD... Veel liefs, Amanda
GAAF voor je ik wil ook posi testen bahahaha ik kan wel janken ik wil NU ongesteld worden of NU positief testen IK HAAT DIT
Ach meid toch! Van hoeveel dagen ben je uitgegaan dan? Op hoeveel dagen zit je nu?! Is inderdaad niet fijn, die onzekerheid... Je lijkt ook wel moppersmurf
Ik sta in het rood.. Ik mag er dus weer uit. Aan alle zwangere dames gefeliciteerd! Aan alle andere dames, tot in de juli NOD forum. Liefs
zo, hier is nachteklingel weer. @amanda: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii whihooo! veel geluk en geniet! @twigger: *op moederlijke goedbedoelende toon* : stop met roken! nu! doe je het niet voor je eigen gezondheid; dan wel voor de zo gewenste kindje in je buik! [-X @jedid: hee meisje, ik snap het niet, je banner staat alweer op 1e dag van cyclus maar hier staat nix over bij jou aangekomen. of ben ik blind (kan heel goed op dit tijdstip) wens je een beeb en wel NU! @mezelf: ik heb besloten te negeren dat ik maar 2 tampons bruin bloed heb gezien. en ik negeer buikpijn ook. en ik ga niet dokteren. ik verander banner en doe deze maand luisteren naar lijf, niet naar thermometers en testjes. (na ja, misschien dat ik cb ovu nog een beetje sponsor begin juli ) of zou dat heel onverstandig zijn? qua wel ei,niet ongi? liefs klingel.
@klingel Ja mama (hihi) ik doe mn best heb er gister in toaal maar 8 gerookt over de hele dag vond ik wel heel knap van iemand die een pakje per dag weg pompt vandaag wil ik op de 4 uitkomen, morgen 2 en dan 0 in een keer stoppen lukt me toch niet maar ik ben er iig mee bezig
Tjakkaaaaaaa je kan het! Goeiemorgen ladies, hier meer steken in lies vanmorgen, beetje uitrekken deed al zeer.. boel zal vandaag of morgen wel op gang komen vrees ik. Nog 2 uurtjes en dan weeeekend, goh, das leuk om weer te kunnen zeggen
Banner check Ik mag helaas op ROOD en zal jullie gaan verlaten (en sleep de zwangere Twiggie met me mee haha)
Ha nachtklingel, kijk je wel eens bij voorgaande berichten? Ik ben nog niet ongi en ik hoop dat het zo blijft... JedidJah
@ klingel: ik snap wat je bedoelt... Dat is wat lilipie zelf doet... Ik heb het al verandert.... Geinig ik heb net via het internet zo'n 'zwangerschapstest' gedaan. Volgens dat ding heb ik 80% op een positieve test... Whahaha
Sterkte Pearl, blijft altijd K als je een huisdier verliest Zo dames, kga werken en hopen dat regels wegblijven. PS waar halen jullie al die smileys en kleurtjes vandaan?
Vanmorgen een beetje missellijk opgestaan. Toch maar een testje er tegen aan gegooid, maar helaas. Nog geen bloed. Wel rechts wat lichte kramp maar kan ook van darmen zijn. Dus wachten gewoon nog even af.