ik neem mij steeds voor niet teveel op dit forum te kijken maar kan het gewoon niet laten.. Het is voor zovelen weer spannend dat ik gewoon moet weten hoe het afloopt.. @alle zwangeren: gefeliciteerd Ikzelf moet gewoon afwachten, maar 1 troost ben niet de enige..
Ook hier vandaag nog steeds geen tekenen van ongi worden!Vannacht kon ik niet slapen en was ik enorm misselijk Ik heb me voorgenomen om morgen een test te doen,dan is mijn mannetje ook thuis en dat vind ik toch leuker.Nog 1 dagje mijn zenuwen bedwingen moet lukken toch?Ik heb vandaag avonddienst dus dat scheelt weer een hoop denken. Ik blijf ook voor jullie duimen meiden!
Nou als je maar niet ongi word, en niet zwanger bent, dan zou ik ook blij zijn dat ik eindelijk weer ongi werd..... dan heb je ook eerder weer een eisprong lijkt me toch........
helemaal mee eens! ik was ook erg blij dat ik ongi werd begin deze week. was al dik anderhalve week overtijd, maar niet zwanger. nou, dan zit je dus maar te wachten, en te wachten, to je er half simpel van wordt. mán, was ík blij toen ik eindelijk wat roods spotte! snap dus prima was er bedoeld wordt. en tuurlijk ben je liever zwanger, maar als je dat duidelijk níet bent, dan liever ongi, zodat je snel weer verder kunt!
heeeeeeeeeeeee meiden, Alles goed hier? Zat net even terug te lezen maar zie dat ik niet meer op de lijst sta...Mijn nod was 24-06 en ik ben zwanger dus dat ik wel goed voor het percentage! hihihi Hoop dat er nog een aantal zullen volgen ik duim iig voor jullie. Liefs morgaantje
Nou Van harte Gefeliciteerd! wat leuk voor je... ik zie hoelang jullie er al mee bezig waren, dus extra mooi!
Dat heb je helemaal goed! Hier ook nog steeds helemaal niets, zit inmiddels op een cyclus van 56 dagen en ik weet zeker dat ik niet zwanger ben (heb inmiddels als een keer of 10 getest de afgelopen twee weken). Ik kan je wel vertellen dat ik een gat in de lucht spring als ik eindelijk ongesteld word. Zul je zien dat het pas komt als ik over 3 weken met vakantie ga! Pippa
ik kwam nog even spieken hoe het hier gaat. Aan de zwangere meiden: gefeliciteerd! lekker gaan genieten nu! Aan de ongi dames: balen, hopelijk kleuren jullie juli roze! Aan de wachtenden: er kan nog veel meer roze bij! Groetjes, Angela
Ik denk hier een vroege miskraam.... vannacht en vanmorgen erge kramp en steken, en nu veel bloed.... zo voelde het ook met de miskraam een paar maanden geleden... zal wel niet goed ingenesteld zijn.... even balen, en maar weer verder 'oefenen'
@ikkuh boeh.... snik.. heb je de vk gebeld? @jedid: ik lees zeker al jouw voorgaande berichten! het is inderdaad je banner van lillipie, vandaar dat ik 'schrok' die stond alweer mooi op dag 1 van cyclus . ik denk dat jij ook in het voorbeeld van velen 'zwanger bent terwijl ze er veel minder mee bezig was' 8) ha! @mezelf: uuhmmm tja. :-s klingel.
hallo dames hoe is het hier bij mij nog steeds geen ongi geen positest en uit de "tampontest"kwam gister avond laat ook niets...
hoi meiden, gisteren een test gedaan maar is onduidelijk we zien wel een streepje maar echt super licht. je moet echt goed kijken. we wachten nog een paar dagen en dan testen we opnieuw hopen dat het nu duidelijker is
Spannend spannend spannend! Pfff, het spat er vanaf, die spanning! hihi. Wachtbankmeiden (net als ik) nog eventjes! En dan mogen we testennnnnnnnn! Wat minder leuk nieuws, kreeg vanmorgen te horen van een goede vriendin van mij dat ze miskraam heeft....wist echt niet wat ik moest zeggen, zat bijna zelf te janken. En ik maar in de spanning of ik zwanger ben, terwijl haar zwangerschap voorbij is....ik ging bijna denken, laat mij dan ook maar niet zwanger zijn. Als ik haar dat moet vertellen is dat helemaal verschrikkelijk natuurlijk. Ga haar zo een kaartje sturen. Vind het zo kl*te voor haar!
he bah wat vervelend voor je vriendin, en dan mag je haar mischien straks ook nog gaan vertellend dat je zwanger bent.... kan me voorstellen dat je zelf bijna zat te janken maar jij in ieder geval sterkte en ook met wachten en testen laat je het wel even weten x
Ik kom weer even spieken vanuit juli. Verveel me een beetje, dus zal de lijst weer even updaten. Ikkuh22, zal ik je op rood zetten? Of wil je nog even afwachten wat er verder gebeurd?
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 & morgaantje 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles & curly79 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 & JedidJah 27: Es1979 & Tammy77 & Kim78 & Anna09 & elise love 28: Saffie & Yippieajee & Mickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 & amanda23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & annelies661 & Korzaantje & Nano73 & Wondertje27 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia & SuuuS & Dancevalley 193 passagiers voor de roze sportwagen! 30 Zwanger!!, 105 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 15 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Testmarathon 30 juni! 1. Daphne1980 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje http://www.autoblog.nl/images/wp2007/ Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! @elise love: ik kon van jou geen NOD vinden, waarschijnlijk omdat je nog niet wist wanneer je de ongi kon verwachten. Ik heb je er bij de 27ste bijgezet, hopelijk geen probleem.