heey dank je ik ben echt zo super blij ik voel er nog helemaal niets van dus kan het nog moeilijk beseffen maar het is toch zo xxmy
Het weekend is begonnen.. het weekend van zou het wel of zou het niet... heb nog steeds krampen in mijn lies of net erboven.. ut zal allemaal wel.. Heb helemaal geen zin meer in die wachtbank.. daarom ga ik vanavond lekker uiteten met mijn vriendje.. zag weer nieuw roze... feliciteerd!
hallo Colly1 GEFELICITEERD en voor de meiden die ongi zijn geworden BALEN vvoor jullie ik zit hier met nog meer onzekerheid, nou dacht ik vanmiddag even stiekum te testen zie ik een heeeeeeeeeeel licht streepje maar ja hij is zo vaag dat het heel goed een indroog streepje kan zijn maar die heb ik bij deze testen nog niet eerder gezien dussssss ik wordt nog ongeduldiger en gekker hier
nou meiden, ik bij test ook heel klein/dun streepje. Indroogstreepje of niet...ik weet t niet.. vandaag wat bruinverlies..nu weer over. maandag nod..nog steeds ff wachten maar Alle roze meiden gefelciteerd!
NOD lijst juni 1: Sjors75 & Danielle78 & Majo & Suusje34 & Tessa8 & Nickiee & Leeuw89 & Nata & Annie03 & Korzaantje 2: Mystiklady & Marieke11 & Bahar & Chan1983 & Za4a & Suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & Limmeke & Sterr 3: Nikkijane & Kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4: Jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5: Babyangel29 & Bonny & Milla & Esther89 6: Shy & Pookie66 & Muppie & miranke & Happy05 & Iloiza & Smiley82 & Puzzcat24 7: Djee & Loopy & Leeuwtje83 8: Alice & Claire24 & Nellie1 & Mara24 & Tijgertje23 & Priscilla R & Msroxy 9: Girl75 & Beginneling & Mirella25 & Lautje1979 & Kleintjevoorons & K3lly & Queensan & Jewel 10: Saloua & MilkHd & Nikky ans & Roosje75 & Dreamer & Droppie 11: Mimu & Sucre & Poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12: Pippa & Bamjolan & Eppie25 & Giegel & Dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 & Marriedgirl 13: Djezelf & Knorretjuh & Marb & xlns & Evitaaa1983 & Lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14: Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15: Mouse & Sousou & Nikita23 16: Lintje & Lien78 & Tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17: Manon77 & Noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18: Dib & Klingel & Kippie75 & Hanna1975 & Tweeling 19: Sbabe & kiddo81 & Loeka 20: Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21: Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske & Louwtje 22: Ska26 & Maine & Zon1980 & Vlinderfladder & Belinda203 & Verhip 23: Princess81 & Marooz 24: Angelea & Aura & Florida13 & morgaantje 25: Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles & curly79 26: Sanne & Vibeke & Colly1 & Bloesem & Danjo & Remmar & Desiree1986 & JedidJah 27: Es1979 & Tammy77 & Kim78 & Anna09 & elise love 28: Saffie & Yippieajee & Mickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 & amanda23 29: Daantje25 & Tessa8 & Limmeke & Ikkuh22 & Fairy Tale & Chan1983 & annelies661 & Korzaantje & Nano73 & Wondertje27 30: Maar29 & NourElHouda & Natasssie & Jent & Suusje34 & Daphne1980 & Nata & Sylvia & SuuuS & Dancevalley 193 passagiers voor de roze sportwagen! 30 Zwanger!!, 105 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 15 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 28 Juni! 1. Twigger82 2. Lichtje 3. Limmeke Testmarathon 30 juni! 1. Daphne1980 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje http://www.autoblog.nl/images/wp2007/ Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Hier ongi gekomen.. dus heb mezelf op rood gezet... bah! Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen..
kom op meiden nog 3 dagen te gaan wel wat meer roze aub ! morgen 4 weken zwanger jahoeeeeeeeeeeee hihi
en we wachten.... Morgen gaan we op vakantie, neem mijn laptop mee, maar weet niet of we daar goede verbinding hebben... zoniet dan zorg ik wel via Lintje dat jullie weten hoe of wat! Andere wachtenden ook succes en meiden die net ongi zijn geworden ( knufemotiecon)
@remmar: helaas, jammer van de ongi, welkom in jli. Wil je erop letten dat je ook de getallen aanpast als je de lijst veranderd? Dank je!
Morgen doe ik ook mee aan de testmarathon! Ik kan niet wachten. Hier nog steeds zwaar gevoel in buik, maar nog geen ongi gelukkig. Aan alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!
Hallo mEIden, Nog steeds geen ongi te bekennen. Verder ga ik zo lekker slapen en daarna ben ik weer 7 dagen weg... Ik heb er op dit moment echt geen zin in. Ik ben heel erg jankerig en chaggie... Ik heb zin om heel hard te janken, pride & prejudice te kijken en ijs te eten... Ik spoor niet. Of ik ben zwaar aan het PMSen of ik spoor de eerste 8 maanden niet meer... Groetjes JedidJah
Ik hoop voor je het laatste Ondanks dat je er nu even geen zin in hebt, wens ik je een fijne week met mooi weer. Groetjes, Giegel ps ik zal weer snel teruggaan naar m'n eigen nod topic (juli)
Goeiemorgen ladies.. Getest en .....grmpfbllll.. Met matcare en weer neg .. Baal echt enorm! Zo, genoeg gebaad, ik ga maar eens lang zal die leven zingen voor mijn zoontje.. die wordt 11 vandaag! *lang zal die grmbbbblll leven....!